TV & Media

Marketing in Practice: Έρευνα μάρκετινγκ: Κλειδί για την επιχειρηματική επιτυχία

Δείτε το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice

62222-137653.jpg
A.V. Team
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Marketing in Practice: Έρευνα μάρκετινγκ: Κλειδί για την επιχειρηματική επιτυχία

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας και η Ξένια Κούρτογλου συζητούν για την έρευνα μάρκετινγκ και τα οφέλη της για τις επιχειρήσεις.

Στο επεισόδιο αυτό ανοίξαμε τη συζήτηση γύρω από ένα θέμα που αποτελεί την αιχμή του δόρατος στον κόσμο των επιχειρήσεων: την Έρευνα Μάρκετινγκ. Σε έναν κόσμο όπου η αγορά αλλάζει με ταχύτητα φωτός, η έρευνα μάρκετινγκ δεν είναι απλώς ένα εργαλείο, αλλά ένας οδηγός που δείχνει τον δρόμο προς την επιτυχία.  Από την κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών του καταναλωτή, μέχρι την ανάπτυξη προϊόντων που απηχούν στο σύγχρονο τρόπο ζωής, η έρευνα μάρκετινγκ είναι το κλειδί που ξεκλειδώνει τις πόρτες της επιτυχίας. Μέσα από αυτό το επεισόδιο, εξερευνήσαμε τις διάφορες πτυχές της έρευνας μάρκετινγκ, από τις παραδοσιακές τεχνικές έως τις πιο σύγχρονες προσεγγίσεις, και ανακαλύψαμε πώς αυτή μπορεί να μετατρέψει μια απλή ιδέα σε μια επιχειρηματική δύναμη.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη του στο studio την Ιδρύτρια της Focus Bari Ξένια Κούρτογλου, συζητούν για την έρευνα μάρκετινγκ και τα οφέλη της για τις επιχειρήσεις.

Συγκεκριμένα αναφερθήκαμε στον ορισμό της έρευνας μάρκετινγκ και τη σημασία της για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Συζητήσαμε επίσης τις βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζονται στον τομέα σήμερα, καθώς και την εξέλιξή της με την πάροδο του χρόνου. Εξετάσαμε αν η έρευνα μάρκετινγκ είναι κατάλληλη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες μέθοδοι έρευνας που χρησιμοποιούνται. Στη συνέχεια, συζητήσαμε τη σημασία της ποιοτικής έναντι της ποσοτικής έρευνας στον τομέα του μάρκετινγκ και πώς αξιοποιούνται τα δεδομένα από την έρευνα για τη διαμόρφωση επιχειρηματικών στρατηγικών. Ακόμα, εξετάσαμε τη σχέση μεταξύ έρευνας μάρκετινγκ και καταναλωτικής συμπεριφοράς, τον ρόλο της έρευνας στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, καθώς και την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών μάρκετινγκ μέσω των δεδομένων έρευνας. Τέλος ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε στρατηγικές για την εφαρμογή των ευρημάτων μιας  έρευνας.

S09 Ε206 | Έρευνα Μάρκετινγκ Κλειδί για την Επιχειρηματική Επιτυχία | Marketing in Practice

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 200 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.

Marketing in Practice One Channel Trailer 2024

Η εκπομπή μεταδίδεται στην τηλεόραση από το ΟΝΕ Channel μέσω Digea, LiveStreaming, Cosmote TV και ΕΟΝ TV κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 12.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) Παρασκευή στις 19.30, στις 23.30 & το Σάββατο στις 15.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 19:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Σάββατο στις 21.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 18.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 17.00 & κάθε Δευτέρα στις 13.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Τετάρτη στις 19.20, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή στις 21:00 και κάθε Κυριακή στις 14:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα), ΤΡΤ (Θεσσαλία) κάθε Σάββατο στις 14.00 και ALFA (Ανατολικής Μακεδονίας  Θράκη) κάθε Σάββατο στις 14.00.

Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.