- CITY GUIDE
- PODCAST
-
32°
Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ ξανά μαζί 20 χρόνια μετά - Δείτε το απολαυστικό διαφημιστικό σποτ
Μπορεί εύκολα κανείς να ξεχάσει έναν πρώην συνεργάτη; Η απάντηση στο βίντεο
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![filarakia-super_bowl Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ ξανά μαζί 20 χρόνια μετά - Δείτε το απολαυστικό διαφημιστικό σποτ](/images/1074x600/jpg/files/2024-02-07/filarakia-super_bowl.jpg)
Super Bowl 2024: Ξανά μαζί οι Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ - Μπορεί εύκολα κανείς να ξεχάσει έναν πρώην συνεργάτη; Η απάντηση στο βίντεο
Ο περιβόητος και πιο επικερδής αγώνας παγκοσμίως λαμβάνει χώρα σε λίγες μέρες και ήδη οι διαφημίσεις του ημιχρόνου κυκλοφόρησαν. Το νέο διαφημιστικό σποτ της Uber Eats για το Super Bowl 2024 συγκέντρωσε μερικούς από τους πιο δημοφιλείς σταρ. Ανάμεσα σε αυτούς και τα «Φιλαράκια» Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ, τους οποίους παρακολουθούμε σε μια φοβερή στιχομυθία.
Το concept της διαφήμισης είναι ότι όταν κάνεις μια παραγγελία ξεχνάς κάτι άλλο σημαντικό.Η Άνιστον φαίνεται ότι ξέχασε τον επί δέκα χρόνια συμπρωταγωνιστή της. Σύμφωνα με το σενάριο, την εντοπίζει εκείνος και την πλησιάζει για να τη χαιρετήσει, αλλά εκείνη δεν φαίνεται να τον αναγνωρίζει. «Γνωριζόμαστε;» τον ρωτάει. «Για βοήθησέ με». «Δουλέψαμε μαζί για δέκα χρόνια» της απαντάει. Η Aniston προσποιείται ότι τον αναγνωρίζει, αλλά καθώς φεύγει μονολογεί: «Λες και θα μπορούσα να ξεχάσω δέκα χρόνια από τη ζωή μου».
![DON'T FORGET UBER EATS DON'T FORGET UBER EATS](/images/1440x810/3/jpg/files/YouTube/0LXSb0PQ6HQ.jpg)
Στο βίντεο υπάρχουν και άλλοι σταρ που κάτι ξεχνούν
Σε ένα άλλο σημείο του σποτ βλέπουμε το ζεύγος Μπέκαμ όπου ο Ντέιβιντ, αναφερόμενος στις Spice Girls, ρωτάει τη Βικτόρια: «Θυμάσαι τότε που ήσουν μια pepper lady;», με εκείνη να του απαντάει: «Για τις cinnamon sisters λες;».
Από το σποτ παρελαύνουν και άλλοι επώνυμοι, όπως οι Jelly Roll και Usher, που όλοι φαίνεται να ξεχνούν κάτι σημαντικό.
Η Uber Eats είναι διαδικτυακή πλατφόρμα παραγγελιών και παράδοσης κατ’ οίκον που ξεκίνησε η Uber το 2014, που δημιουργήθηκε ενόψει του Super Bowl (Κυριακή 11/02).
Super Bowl: Ο τελικός με τα περισσότερα έσοδα στον πλανήτη
Το Super Bowl είναι ο τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου και συγκεντρώνει τα βλέμματα όλο του πλανήτη. Για τον λόγο αυτό, μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων στο ημίχρονο του αγώνα κοστίζει αρκετά εκατομμύρια δολλάρια.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του CNN, στην περσινή διοργάνωση, το συνολικό κέρδος του τηλεοπτικού καναλιού NBC (που κατέχει τα δικαίωματα του Super Bowl) από τις διαφημίσεις, μόνο για το βράδυ της μετάδοσης του αγώνα, ανήλθε στα 434 εκατομμύρια δολάρια, με τις εκτιμήσεις για τα φετινά αντίστοιχα κέρδη να ξεπερνούν τα 500 εκατομμύρια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο θάνατος του ηθοποιού προκλήθηκε από οξεία επίδραση κεταμίνης
Ποιος τον βοήθησε να απεξαρτηθεί
Τι είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του
Για τα πρώτα του βήματα στο χώρο της υποκριτικής μίλησε λίγο πριν βρεθεί ξανά στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου
Mε αφορμή την...δημαρχία του Βερολίνου
Η συγκινητική ανάρτηση στο Instagram
Τι είπε σε συνέντευξή της
Η εξομολόγηση της ηθοποιού
«Είναι η ηλικία, νομίζω, που αρχίζεις να απελευθερώνεσαι από μερικά πράγματα».
Τι είπαν αμφότεροι για τον νόμο για τα ομόφυλα ζευγάρια
Τι είπε για το gay pride
Τι είπε για την περιπέτεια υγείας της
Οι φωτογραφίες της προκάλεσαν σωρεία αρνητικών σχολίων περί ελλείψεως σεβασμού
Το τοπίο του οικονομικού Τύπου στην Ελλάδα και πώς η εφημερίδα συμπλήρωσε φέτος 100 χρόνια λειτουργίας
«Τι ντροπή να θες μια συντροφιά ενώ είσαι 90 ετών...» λέει ειρωνικά η κόρη του γνωστού ποινικολόγου
Δείτε το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice
Τι είπε στον Αλέξανδρο Ρήγα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.