- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ ξανά μαζί 20 χρόνια μετά - Δείτε το απολαυστικό διαφημιστικό σποτ
Μπορεί εύκολα κανείς να ξεχάσει έναν πρώην συνεργάτη; Η απάντηση στο βίντεο
Super Bowl 2024: Ξανά μαζί οι Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ - Μπορεί εύκολα κανείς να ξεχάσει έναν πρώην συνεργάτη; Η απάντηση στο βίντεο
Ο περιβόητος και πιο επικερδής αγώνας παγκοσμίως λαμβάνει χώρα σε λίγες μέρες και ήδη οι διαφημίσεις του ημιχρόνου κυκλοφόρησαν. Το νέο διαφημιστικό σποτ της Uber Eats για το Super Bowl 2024 συγκέντρωσε μερικούς από τους πιο δημοφιλείς σταρ. Ανάμεσα σε αυτούς και τα «Φιλαράκια» Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ, τους οποίους παρακολουθούμε σε μια φοβερή στιχομυθία.
Το concept της διαφήμισης είναι ότι όταν κάνεις μια παραγγελία ξεχνάς κάτι άλλο σημαντικό.Η Άνιστον φαίνεται ότι ξέχασε τον επί δέκα χρόνια συμπρωταγωνιστή της. Σύμφωνα με το σενάριο, την εντοπίζει εκείνος και την πλησιάζει για να τη χαιρετήσει, αλλά εκείνη δεν φαίνεται να τον αναγνωρίζει. «Γνωριζόμαστε;» τον ρωτάει. «Για βοήθησέ με». «Δουλέψαμε μαζί για δέκα χρόνια» της απαντάει. Η Aniston προσποιείται ότι τον αναγνωρίζει, αλλά καθώς φεύγει μονολογεί: «Λες και θα μπορούσα να ξεχάσω δέκα χρόνια από τη ζωή μου».
Στο βίντεο υπάρχουν και άλλοι σταρ που κάτι ξεχνούν
Σε ένα άλλο σημείο του σποτ βλέπουμε το ζεύγος Μπέκαμ όπου ο Ντέιβιντ, αναφερόμενος στις Spice Girls, ρωτάει τη Βικτόρια: «Θυμάσαι τότε που ήσουν μια pepper lady;», με εκείνη να του απαντάει: «Για τις cinnamon sisters λες;».
Από το σποτ παρελαύνουν και άλλοι επώνυμοι, όπως οι Jelly Roll και Usher, που όλοι φαίνεται να ξεχνούν κάτι σημαντικό.
Η Uber Eats είναι διαδικτυακή πλατφόρμα παραγγελιών και παράδοσης κατ’ οίκον που ξεκίνησε η Uber το 2014, που δημιουργήθηκε ενόψει του Super Bowl (Κυριακή 11/02).
Super Bowl: Ο τελικός με τα περισσότερα έσοδα στον πλανήτη
Το Super Bowl είναι ο τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου και συγκεντρώνει τα βλέμματα όλο του πλανήτη. Για τον λόγο αυτό, μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων στο ημίχρονο του αγώνα κοστίζει αρκετά εκατομμύρια δολλάρια.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του CNN, στην περσινή διοργάνωση, το συνολικό κέρδος του τηλεοπτικού καναλιού NBC (που κατέχει τα δικαίωματα του Super Bowl) από τις διαφημίσεις, μόνο για το βράδυ της μετάδοσης του αγώνα, ανήλθε στα 434 εκατομμύρια δολάρια, με τις εκτιμήσεις για τα φετινά αντίστοιχα κέρδη να ξεπερνούν τα 500 εκατομμύρια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η δημοσιογράφος μίλησε για τις απώλειες της ζωής της και για το συναισθηματικό φαγητό
Αποχαιρετισμός της ΕΣΗΕΑ στον έμπειρο πολιτικό συντάκτη της ΕΡΤ
Η λάμψη της πασαρέλας δεν αποτυπώθηκε με την αναμενόμενη δυναμική στους πίνακες τηλεθέασης
H παρέα βρέθηκε στο νησί που αγαπούν ιδιαίτερα Καπουτζίδης και Καρύδη
Οι κριτές εξέτασαν κάθε λεπτομέρεια από τον ημιτελικό αλλά και από την εξέλιξη του καθενός
«Γίνεσαι διάσημος από τους κανόνες που παραβιάζεις»
Ποιο μοντέλο έμεινε εκτός ημιτελικού
«Η ιστορική αλήθεια μερικές φορές θέλει σκληρές αποφάσεις»
Κάνει λόγο για «προδήλως παράνομη απόφαση» και καλεί εγρήγορση
Ο ρόλος της δημοσιογραφίας και το ντοκιμαντέρ για τη 17 Νοέμβρη
Η εξομολόγηση της συζύγου του εκλιπόντος ηθοποιού για τις τελευταίες στιγμές του στο νοσοκομείο
«Θα είμαι αυστηρή στον ρόλο μου» δηλώνει
Άγνωστος απείλησε τον δημοσιογράφο ότι «θα έχει την τύχη του Γιώργου Καραϊβάζ»
Ο ηθοποιός μίλησε για τις κακοποιητικές συμπεριφορές στην τηλεόραση και τον ευρύτερο χώρο του θεάματος
O δημιουργός αξέχαστων εκπομπών που έχουν γράψει ιστορία, παραχώρησε το πολύτιμο αρχείο του
Τι αποκάλυψε για τα γυρίσματα του «Παρά Πέντε» και τον ρόλο της «Ντάλιας»
Τα ηχηρότερα deals των τελευταίων δεκαετιών σε τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, φαρμακευτική, βιοτεχνολογία
Ανανεώθηκε το συμβόλαιο του διάσημου παρουσιαστή
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.