Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ ξανά μαζί 20 χρόνια μετά - Δείτε το απολαυστικό διαφημιστικό σποτ
Μπορεί εύκολα κανείς να ξεχάσει έναν πρώην συνεργάτη; Η απάντηση στο βίντεο
Super Bowl 2024: Ξανά μαζί οι Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ - Μπορεί εύκολα κανείς να ξεχάσει έναν πρώην συνεργάτη; Η απάντηση στο βίντεο
Ο περιβόητος και πιο επικερδής αγώνας παγκοσμίως λαμβάνει χώρα σε λίγες μέρες και ήδη οι διαφημίσεις του ημιχρόνου κυκλοφόρησαν. Το νέο διαφημιστικό σποτ της Uber Eats για το Super Bowl 2024 συγκέντρωσε μερικούς από τους πιο δημοφιλείς σταρ. Ανάμεσα σε αυτούς και τα «Φιλαράκια» Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ, τους οποίους παρακολουθούμε σε μια φοβερή στιχομυθία.
Το concept της διαφήμισης είναι ότι όταν κάνεις μια παραγγελία ξεχνάς κάτι άλλο σημαντικό.Η Άνιστον φαίνεται ότι ξέχασε τον επί δέκα χρόνια συμπρωταγωνιστή της. Σύμφωνα με το σενάριο, την εντοπίζει εκείνος και την πλησιάζει για να τη χαιρετήσει, αλλά εκείνη δεν φαίνεται να τον αναγνωρίζει. «Γνωριζόμαστε;» τον ρωτάει. «Για βοήθησέ με». «Δουλέψαμε μαζί για δέκα χρόνια» της απαντάει. Η Aniston προσποιείται ότι τον αναγνωρίζει, αλλά καθώς φεύγει μονολογεί: «Λες και θα μπορούσα να ξεχάσω δέκα χρόνια από τη ζωή μου».
Στο βίντεο υπάρχουν και άλλοι σταρ που κάτι ξεχνούν
Σε ένα άλλο σημείο του σποτ βλέπουμε το ζεύγος Μπέκαμ όπου ο Ντέιβιντ, αναφερόμενος στις Spice Girls, ρωτάει τη Βικτόρια: «Θυμάσαι τότε που ήσουν μια pepper lady;», με εκείνη να του απαντάει: «Για τις cinnamon sisters λες;».
Από το σποτ παρελαύνουν και άλλοι επώνυμοι, όπως οι Jelly Roll και Usher, που όλοι φαίνεται να ξεχνούν κάτι σημαντικό.
Η Uber Eats είναι διαδικτυακή πλατφόρμα παραγγελιών και παράδοσης κατ’ οίκον που ξεκίνησε η Uber το 2014, που δημιουργήθηκε ενόψει του Super Bowl (Κυριακή 11/02).
Super Bowl: Ο τελικός με τα περισσότερα έσοδα στον πλανήτη
Το Super Bowl είναι ο τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου και συγκεντρώνει τα βλέμματα όλο του πλανήτη. Για τον λόγο αυτό, μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων στο ημίχρονο του αγώνα κοστίζει αρκετά εκατομμύρια δολλάρια.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του CNN, στην περσινή διοργάνωση, το συνολικό κέρδος του τηλεοπτικού καναλιού NBC (που κατέχει τα δικαίωματα του Super Bowl) από τις διαφημίσεις, μόνο για το βράδυ της μετάδοσης του αγώνα, ανήλθε στα 434 εκατομμύρια δολάρια, με τις εκτιμήσεις για τα φετινά αντίστοιχα κέρδη να ξεπερνούν τα 500 εκατομμύρια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο βιοχάκερ που η ζωή του έχει γίνει ντοκιμαντέρ στο Netflix απέχει αρκετά από αυτό που λέμε «καλό παιδί»
Για την καριέρα της στο θέατρο, τα χρήματα που έχει κερδίσει από τις δουλειές που έχει αναλάβει αλλά και το κίνημα #MeToo
Τι δήλωσε ο γνωστός ηθοποιός
«Είναι αστείο το εισόδημα», είπε χαρακτηριστικά
«Η σειρά έχει αφήσει μια μικρή ιστορία»
«Ό,τι αξίζει έχει διάρκεια. Και μέλλον»
Στον Εθνικό Τελικό θα συμμετάσχουν 12 τραγούδια
Τι αποκάλυψε σε συνέντευξη που παραχώρησε
Η νομική ομάδα του ράπερ στρέφεται εναντίον του τηλεοπτικού δικτύου NBC για το νέο βιογραφικό ντοκιμαντέρ
Τον ανακάλυψε με self test
Τι είπε για την δημοσιότητα, τα θετικά και τα αρνητικά της
Η ιστορία πίσω από το σπάνιο βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας
«Καλή σταδιοδρομία σας εύχομαι» - Ο παρουσιαστής επιστράτευσε το χιούμορ του και σχολίασε τα νούμερα τηλεθέασης
Η ηθοποιός χρειάστηκε ιατρική βοήθεια
Τι δήλωσε ο δημοφιλής παρουσιαστής
Τι δήλωσε για την ταινία «Υπάρχω» και την συμμετοχή του γνωστού τραγουδιστή
Tι του απάντησε η παρουσιάστρια της εκπομπής
«Η Σαλίνα πρότεινε το τραγούδι, δεν το ήξερα, το έμαθα μετά»
Η ανακοίνωση της ΕΡΤ - Το τραγούδι αντικαταστάθηκε από το «Unhurt me»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.