- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Marketing in Practice: Εμπειρία Πελάτη - Customer Experience
Δείτε το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας και Ζωζέτα Μηλιοπούλου συζητούν για την εμπειρία πελάτη που καλούνται όλες οι επιχειρήσεις να προσφέρουν.
Στην εποχή της ψηφιακής μεταμόρφωσης και της αυξημένης παγκοσμιοποίησης, η εμπειρία πελάτη (Customer Experience) έχει εδραιωθεί ως κεντρικός πυλώνας στην επιχειρηματική στρατηγική. Οι πελάτες, ενημερωμένοι και ενεργοί περισσότερο από ποτέ, αναζητούν όχι μόνο προϊόντα και υπηρεσίες που θα καλύπτουν τις ανάγκες τους, αλλά και μια ολοκληρωμένη, ευχάριστη και προσαρμοσμένη στις προτιμήσεις τους εμπειρία. Τα Brands σήμερα δίνουν μεγάλη έμφαση στο να κατανοούν τον πελάτη, προσπαθώντας να ανταποκριθούν στις προσδοκίες του, αλλά και να τον εκπλήξουν ευχάριστα. Αυτή η αλλαγή στην προσέγγιση του πελάτη δεν είναι πλέον προαιρετική, αλλά απαραίτητη για την επιβίωση και τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας στην αγορά.
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη του στο studio την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επικοινωνίας του Αμερικάνικου Κολλεγίου Ελλάδος Ζωζέτα Μηλιοπούλου, συζητούν για την εμπειρία πελάτη που καλούνται όλες οι επιχειρήσεις να προσφέρουν.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, είδαμε για ποιους λόγους δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία πελάτη. Αναλύθηκε το τι ακριβώς σημαίνει "εμπειρία πελάτη" και προσδιορίσαμε τη διαφορά της από την εξυπηρέτηση πελατών. Τονίστηκε η σημασία της εμπειρίας πελατών στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα και το πώς μπορεί αυτή να λειτουργήσει ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Παράλληλα, δόθηκαν παραδείγματα από μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ απαντήθηκε η ερώτηση εάν η εμπειρία πελάτη αφορά μόνο τον offline κόσμο ή μόνο τις μεγάλες επιχειρήσεις. Συζητήθηκε το πώς μπορεί κάποιος να πετύχει θετική εμπειρία πελάτη, ακόμα και όταν πολλοί παράγοντες είναι υποκειμενικοί, καθώς και τα βήματα που χρειάζονται για τη δημιουργία μιας θετικής εμπειρίας. Τέλος, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε συγκεκριμένα tips για την αξιολόγηση της εμπειρίας του πελάτη.
Η εκπομπή «Marketing in Practice and more», παραγωγή του ONEChannel που μετρά πάνω από 190 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBCTV και στη συνέχεια στο AtticaTV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικέςμάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: AthensVoice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.
Η εκπομπή μεταδίδεται στην τηλεόραση από το ΟΝΕ Channel μέσω Digea, LiveStreaming, CosmoteTV και ΕΟΝTVκάθε Σάββατο & Κυριακή στις 12.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) Παρασκευή στις 19.30, στις 23.30 & το Σάββατο στις 15.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 19:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Σάββατο στις 21.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 18.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 17.00 & κάθε Δευτέρα στις 13.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Τετάρτη στις 19.20, WestChannel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή στις 21:00 και κάθε στις Κυριακή 14:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).
Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.