- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
9 βήματα για να απελευθερώσεις τη δημιουργικότητα στις διαφημιστικές καμπάνιες
Η μεθοδολογία πίσω από επιτυχημένες marketing καμπάνιες


H δημιουργικότητα στις διαφημιστικές καμπάνιες των επιχειρήσεων.
Στον κόσμο του μάρκετινγκ, η δημιουργικότητα είναι ο ουσιαστικότερος παράγοντας που μεταμορφώνει τις εκστρατείες από αδιάφορες σε εμβληματικές. Τι κάνει μια καμπάνια δημιουργική; Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν αυτήν τη μαγεία; Όλα τελικά έχουν τον τρόπο τους. Δεν υπάρχουν μυστικά, μόνο στρατηγική σκέψη, ανοικτό μυαλό και μεθοδολογία.
1. Ιστορίες που αφορούν το κοινό-στόχος
Στην καρδιά των δημιουργικών καμπανιών βρίσκεται η ικανότητα να αφηγηθείς μια συναρπαστική ιστορία που έχει αντίκτυπο στο κοινό. Η κατανόηση των αναγκών, των προκλήσεων και των συναισθημάτων της στοχευμένης αγοράς στην οποία απευθύνεσαι, σου επιτρέπει να πεις ιστορίες που αποκτούν νόημα και ουσία. Είτε μέσω του χιούμορ, της κινητοποίησης, είτε της ενσυναίσθησης, η αφήγηση αποτελεί τον συνδετικό κρίκο που ενώνει τις μάρκες με τους πελάτες τους.

2. Σπάσε τους κανόνες
Οι δημιουργικές καμπάνιες συχνά εναντιώνονται με τους κανόνες και παραβιάζουν τις προσδοκίες, λίγο-πολύ όπως συμβαίνει στις ταινίες. Αμφισβητούν το υφιστάμενο καθεστώς, τολμώντας να είναι διαφορετικές. Αυτό μπορεί να σημαίνει τη διακύμανση των συνηθειών του κλάδου, την υιοθέτηση τολμηρής αισθητικής ή τη χρήση αναπάντεχων μέσων για την μετάδοση των μηνυμάτων. Το στοιχείο της έκπληξης είναι ένα ισχυρό εργαλείο στο τερέν του δημιουργικού marketeer.

3. Συναισθηματική σύνδεση
Οι δημιουργικές καμπάνιες ενεργοποιούν συναισθήματα, καθιστώντας τις αξέχαστες. Ενεργοποιώντας τη χαρά, τη νοσταλγία, την έκπληξη ή ακόμη και αντιφατικά συναισθήματα, προκαλούν αντιδράσεις. Τα συναισθήματα διατηρούνται πολύ καιρό μετά το πέρας της καμπάνιας, διαμορφώνοντας μια διαρκή σύνδεση μεταξύ μάρκας και καταναλωτή.
4. Αυθεντικότητα
Σε μια εποχή σκεπτικισμού και αμφισβήτησης, η αυθεντικότητα είναι ο καλύτερος φίλος των δημιουργικών καμπανιών. Η αυθεντικότητα χτίζει εμπιστοσύνη, και η εμπιστοσύνη είναι το θεμέλιο μιας διαρκούς σχέσης με τον πελάτη. Οι αυθεντικές καμπάνιες συνάδουν με τις αξίες και την αποστολή της μάρκας, διασφαλίζοντας ότι δεν είναι απλώς διαφήμιση, αλλά μια προέκταση της μάρκας στην αγορά και την κοινωνία.

5. Αισθητική
Η οπτική πτυχή μιας καμπάνιας είναι συχνά το πρώτο πράγμα που τραβά την προσοχή. Η δημιουργικότητα στον σχεδιασμό, τις εικόνες και την αισθητική μπορεί να μετατρέψει ένα αδιάφορο προϊόν…. σε έργο τέχνης. Οι εντυπωσιακές εικόνες δεν είναι μόνο ωραίες ή καλές, αλλά μεταδίδουν αποτελεσματικά την ουσία μιας μάρκας ή ενός προϊόντος.

6. Έκπληξη και χαρά
Οι δημιουργικές καμπάνιες στοχεύουν να εκπλήξουν και να δώσουν την αίσθηση της χαράς το κοινό. Είτε πρόκειται για μια έξυπνη ανατροπή σε μια διαφήμιση, ένα απροσδόκητο δώρο είτε μια διαδραστική εμπειρία, αυτές οι στιγμές δημιουργούν «θετικές συνδέσεις» και δημιουργούν θετική αιφνιδιαστική διάθεση.

7. Συνέπεια στη μάρκα
Ενώ η δημιουργικότητα επιτρέπει ευελιξία, η συνέπεια στη μάρκα είναι απολύτως απαραίτητη. Βασικός κανόνας marketing που μπορεί να καθορίσει την επιτυχία ή την αποτυχία μιας καμπάνιας. Η ταυτότητα της μάρκας, οι αξίες της και το μήνυμά της πρέπει να παραμένουν αναλλοίωτα σε όλες τις δημιουργικές προτάσεις και εφαρμογές. Αυτή η συνέπεια δημιουργεί αναγνωρισιμότητα της μάρκας και ενισχύει την εμπιστοσύνη του κοινού απέναντι στο προϊόν.

8. Δημιουργικότητα βασισμένη στα δεδομένα
Η δημιουργικότητα είναι επίσης βασισμένη στα δεδομένα. Σημεία των καιρών, το marketing να μπαίνει στο μικροσκόπιο των δεδομένων και να αξιοποιεί, αλλά και καθορίζεται η αποτελεσματικότητα του από δεδομένα – ειδικά στη digital έκβασή του. Δημιουργικές καμπάνιες χρησιμοποιούν εργαλεία ανάλυσης για να βελτιώσουν τις στρατηγικές τους. Μετρούν την επίδραση των δημιουργικών στοιχείων, προσαρμόζοντάς τα βάσει πραγματικών ανατροφοδοτήσεων και μετρήσεων της απόδοσης.

9. Συνεργασία και διαφορετικότητα
Οι δημιουργικές ιδέες συχνά γεννούνται από την ανταλλαγή απόψεων και τη συνεργασία. Οι ομάδες που αποτελούνται από διαφορετικά άτομα με ποικιλόμορφες απόψεις μπορούν να προσφέρουν ιδέες που δεν θα είχαν αναδειχθεί διαφορετικά.

Στο τέλος της ημέρας, η δημιουργικότητα στις καμπάνιες είναι μια διαδικασία πολύ πολυπαραγοντική, αλλά και ουσιαστική χρήσιμη για την επιτυχία της εκάστοτε καμπάνιας. Μέσω των ιδεών, της αυθεντικότητας και της κατανόησης του κοινού, οι δημιουργικές καμπάνιες μπορούν να απογειώσουν τις μάρκες.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Αγγελική Νικολούλη θα χαθείς πριν την ώρα σου» - Πώς σχολίασε η δημοσιογράφος
Υπηρέτησε για χρόνια το ρεπορτάζ - Την Κυριακή η κηδεία της
«Μετά από δεκαετίες κοιμάμαι χωρίς διακοπή»
Πλέον οι λογοκριτές του συμβουλίου έχουν τη δυνατότητα να τιμωρήσουν με χρηματικό πρόστιμο οποιοδήποτε τραγούδι «προσβάλει την ηθική και πνευματική ανάπτυξη των ανηλίκων»
Έχει ενδιαφέρον να παρακολουθείς τις ζωές των άλλων, είναι σαν ένα κοινωνικό πείραμα, είπε ο παρουσιαστής του ριάλιτι
Το βίντεο που δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Είχαν συνεργαστεί για τρεις τηλεοπτικές σεζόν
Το ποσό που είχε συμφωνηθεί ανάμεσα στον ηθοποιό και τον Βρετανικό Ραδιοτηλεοπτικό Οργανισμό
Τι αναφέρεται στη σχετική επιστολή του γνωστού δημοσιογράφου
Σπάστε τον κύκλο της βίας των ειδήσεων για μια εβδομάδα τουλάχιστον
Πότε θα κάνει πρεμιέρα
Ο ηθοποιός αποβλήθηκε από το ριάλιτι μετά τις ομοφοβικές του δηλώσεις
Οι ερμηνείες που αποθεώθηκαν στη σειρά - φαινόμενο της χρονιάς
Η δήλωση κατά της Τζότζο Σίουα για τη σεξουαλικότητά της δεν ήταν η μόνη προσβλητική τοποθέτησή του
Τι είπε για τον σύζυγό της
Το ποσό που θα πάρει, τα ομοφοβικά σχολια, οι κόντρες με άλλους σελέμπριτις για την τηλεθέαση, φυσικά
Ο ηθοποιός προκάλεσε αντιδράσεις με σχόλια προς την Τζότζο Σίουα - Κινδυνεύει με αποβολή από το παιχνίδι
Τι δήλωσε σε πρωινή εκπομπή
Τι είπε για τις σχέσεις ζωής, τα χρήματα και όσους την πολιόρκησαν ανά τα χρόνια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.