TV & Media

Το Spotify γίνεται η πρώτη streaming πλατφόρμα με πάνω από 200 εκατομμύρια συνδρομητές

Η μουσική υπηρεσία ανακοίνωσε αύξηση χρηστών αλλά και απολύσεις προσωπικού

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το Spotify γίνεται η πρώτη μουσική πλατφόρμα streaming που ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια συνδρομητές - Η εταιρεία ανακοίνωσε πως απολύει το 6% του προσωπικού της.

Το Spotify συνεχίζει να κυριαρχεί ως η πιο δημοφιλής πλατφόρμα ροής μουσικής με συνδρομή, έχοντας πρόσφατα γίνει η πρώτη υπηρεσία με πάνω από 200 εκατομμύρια πελάτες που πληρώνουν.

Σύμφωνα με την έκθεση κερδών του 4ου τριμήνου 2022 της εταιρείας, 205 εκατομμύρια χρήστες έκαναν streaming περιεχομένου με λογαριασμούς Spotify Premium, σημειώνοντας αύξηση 14 τοις εκατό από τα δεδομένα που καταγράφηκαν το 2021.

Επιπλέον 295 εκατομμύρια ακροατές χρησιμοποίησαν το Spotify στη δωρεάν εκδοχή της πλατφόρμας, που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.

Το τελευταίο ορόσημο του γίγαντα ροής μουσικής έχει πολλά οικονομικά οφέλη: τα έσοδα από τις συνδρομές Premium αυξήθηκαν κατά 18 τοις εκατό στα 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ τα έσοδα από διαφημίσεις αυξήθηκαν 14 τοις εκατό στα 449 εκατομμύρια ευρώ. Τα συνολικά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ, επιτυγχάνοντας αύξηση 18 τοις εκατό.

Spotify: Περικοπές προσωπικού παρά την αύξηση συνδρομητών

Παρόλα αυτά, το Spotify ανακοίνωσε πρόσφατα ότι σχεδιάζει να περικόψει το 6% του εργατικού δυναμικού του, έως και 600 υπαλλήλους, συν την υπεύθυνη περιεχομένου Ντον Όστροφ, μέσα στους επόμενους μήνες.

Σε ένα εσωτερικό υπόμνημα προς το προσωπικό, ο διευθύνων σύμβουλος Ντάνιελ Εκ είπε ότι η εταιρεία αναδιαρθρώνεται για να προωθήσει την «ταχύτητα», γράφοντας: «Καθώς εξελισσόμαστε και μεγαλώνουμε ως επιχείρηση, έτσι πρέπει να είναι και ο τρόπος εργασίας μας, παραμένοντας πιστοί στις βασικές μας αξίες».

Στην πιο πρόσφατη έκθεση κερδών του, το Spotify ισχυρίστηκε ότι υπέστη λειτουργική ζημία 231 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ τα μικτά κέρδη του ανήλθαν σε 801 εκατομμύρια ευρώ.

Εν τω μεταξύ, το Spotify κυκλοφόρησε πρόσφατα μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται Playlist In A Bottle, επιτρέποντας στους χρήστες να δημιουργήσουν μια λίστα αναπαραγωγής που θα είναι προσβάσιμη μόνο μετά από ένα χρόνο.

(Με πληροφορίες του ΝΜΕ)