- CITY GUIDE
- PODCAST
-
28°
Οι ακροδεξιοί «Αδελφοί της Ιταλίας» ενοχλούνται τώρα με ΛΟΑΤΚΙ+ επεισόδιο της σειράς «Πέππα: Το γουρουνάκι»
Μόνο στην Κίνα έχει λογοκριθεί μέχρι σήμερα το σίριαλ
Το κόμμα «Αδελφοί της Ιταλίας» διαμαρτύρεται για το επεισόδιο της σειράς «Πέππα: το γουρουνάκι» που παρουσιάζει μια οικογένεια «με δυο μαμάδες».
O Federico Mollicone από το κόμμα «Αδελφοί της Ιταλίας» -το οποίο διεκδικεί την πρωθυπουργία στις εκλογές της 24ης Σεπτεμβρίου- διαμαρτυρήθηκε διότι το καινούργιο επεισόδιο της παιδικής σειράς κινουμένων σχεδίων «Πέππα: το γουρουνάκι» παρουσιάζει μια οικογένεια «με δυο μαμάδες». Η «Πέππα: το γουρουνάκι» είναι βρετανική σειρά για παιδιά προσχολικής ηλικίας που ξεκίνησε στις 31 Μαΐου του 2004 και έχει προβληθεί σε 180 χώρες, δηλαδή σε ολόκληρο τον κόσμο. Μόνο στην Κίνα λογοκρίθηκε και τελικά απαγορεύτηκε, χωρίς κανείς να καταλάβει γιατί ακριβώς. Το επεισόδιο με το ομόφυλο ζευγάρι γυναικών προβλήθηκε στη Βρετανία την περασμένη εβδομάδα προκαλώνοντας ποικίλες αντιδράσεις και ο Mollicone ζήτησε από τη RAI να μην το δείξει στην Ιταλία διότι, όπως είπε, είναι «απαράδεκτο» για τις αξίες των Ιταλών. «Δεν μπορούμε να δεχτούμε προπαγάνδα περί φύλων,» είπε στην εφημερίδα La Stampa. «Η ιδεολογία της πολιτικής ορθότητας χτύπησε πάλι· αυτή τη φορά εις βάρος των παιδιών μας. Γιατί δεν αφήνουμε τα παιδιά να είναι παιδιά; Ζητάμε από τη RAI, η οποία λειτουργεί με τα χρήματα των φορολογουμένων, να μην προβάλει ούτε στην τηλεόραση, ούτε σε διαδικτυακές πλατφόρμες αυτό το επεισόδιο και οποιοδήποτε άλλο παρουσιάζει λεσβιακά ζευγάρια.»
Είναι η πρώτη φορά στην 18χρονη ιστορία της Πέππα που οι δημιουργοί Mark Baker και Neville Astley βάζουν στο σενάριο γκέι άτομα.
Δεν είναι γνωστό πότε έχει προγραμματιστεί η προβολή του επεισοδίου στην ιταλική τηλεόραση, αλλά το κόμμα που προαλείφεται να γίνει κυβέρνηση αντιτίθεται στον γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων και στην υιοθεσία παιδιών από γκέι ζευγάρια. Εξάλλου, οι Αδελφοί της Ιταλίας καταψήφισαν πέρυσι νομοσχέδιο που είχε στόχο την ποινικοποίηση της ομοφοβίας.
Στο μεταξύ, χριστιανικές ομάδες στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία έχουν συγκεντρώσει υπογραφές ώστε να αποτραπεί η παρουσίαση γκέι ζευγαριών στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Στην Αυστραλία, η οργάνωση «Ένα εκατομμύριο μαμάδες» μάζεψε 10.000 υπογραφές ειδικά για μια διαφήμιση του ιστότοπου γνωριμιών eHarmony που, κατά τη γνώμη των μαμάδων, «εξυμνεί και εξιδανικεύει τον τρόπο ζωής των ΛΟΑΤΚΙ+». Να σημειωθεί ότι στις ΗΠΑ η πρώτη διαφήμιση με γκέι ζευγάρι χρονολογείται από το 1994: το σποτάκι παρουσίαζε δυο γκέι άνδρες που διάλεγαν έπιπλα για το σπίτι τους από το κατάστημα ΙΚΕΑ. Την ίδια εποχή παρουσιάστηκαν ΛΟΑΤΚΙ+ θέματα σε διαφημίσεις της Benetton, της Banana Republic, του Calvin Klein, της Αmerican Express και της Apple.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Από τον Γιάννη Παπαμιχαήλ
Η πρώτη φωτογραφία από την τελετή
Tι είπε για τις αισθητικές επεμβάσεις
Το «Where No Man Has Gone Before» μετέτρεψε τη σειρά σε ένα απόλυτο franchise
Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς είχε κάποιες εξόχως ενοχλητικές ομοιότητες με την απόπειρα εναντίον του πρώην Προέδρου των ΗΠΑ
Οι δυο γηραιότεροι υποψήφιοι στην ιστορία των ΗΠΑ
Οι αναρτήσεις τους έχουν «πλημμυρίσει» από δεκάδες σχόλια
«Όχι, δεν πειράζει», έγραψε στην λεζάντα ο γνωστός σεφ
«Γι' αυτό έχουμε γυναικοκτονίες», πρόσθεσε η ηθοποιός
Τι συνέβη - Η απάντηση της δημάρχου της περιοχής
Η έρευνα είχε συνολικά 94,943 συμμετέχοντες από 47 χώρες
«Αρκετή λάμψη και κάποιος μπορεί να σκεφτεί "αχ τι ωραία ζωή μέσα στην περιποίηση". Κι όμως...», έγραψε
«Ήταν πολύ σημαντικό το "δεν τρώμε"», είπε
Ένα επικό καλοκαιρινό throwback στο Χ - Οι πιο χιουμοριστικές αναρτήσεις
Αποφασιστικό βήμα για την αντιμετώπιση της πειρατείας
Με αφορμή την επέτειο των γενεθλίων της
Η επανεμφάνιση της «Βουλίτσας» και οι ηθοποιοί που έμειναν από το πρώτο έως το τελευταίο επεισόδιο
Τι είπε για τη μητρότητα, τις «Άγριες Μέλισσες» και τη συμμετοχή της στη σειρά, «Παραλία»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.