- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η διαφήμιση της Old Spice «ανανεώνεται» για τα καλά στο TikTok
Το TikTok Creative Lab δουλεύει μαζί με τους βρετανούς μεγαλο-αστέρες των κοινωνικών δικτύων
Οι σταρ του Tik Tok Munya Chawawa και Niall Gray δίνουν μια φρέσκια ματιά στην κλασική «The Man Your Man Could Smell Like» καμπάνια του Old Spice.
Πέρασε λίγο περισσότερο από μια δεκαετία, το 2010 όπου το διαφημιστικό γραφείο Wieden + Kennedy δημιούργησε την καμπάνια «The Man Your Man Could Smell Like», η οποία κέντρισε το παγκόσμιο ενδιαφέρον του κλάδου, προσέφερε διεθνής αναγνώριση στο τότε μικρό αυτό γραφείο και πρόσθεσε στο ενεργητικό του μονομιάς 37 βραβεία Cannes Lions. Ο πρωταγωνιστής μοντέλο και ηθοποιός Isaiah Mustafa μετράει εκατομμύρια δευτερόλεπτα τηλεοπτικού airplay σε μια καμπάνια η οποία παραμένει «ζωντανή» έως σήμερα.
Οι εποχές αλλάζουν ωστόσο η κεντρική και επιτυχημένη ιδέα χρειάστηκε ένα σοβαρό «φρεσκάρισμα». Πάνω σε αυτό πειραματίστηκαν το εργαστήριο TikTok Creative Lab για λογαριασμό της μάρκας και το αποτέλεσμα φέρνει το Old Spice στο σήμερα. Και τι πιο σημερινό από το TikTok;
Στο ίδιο μοτίβο οι γνωστοί Tik Tokers Munya Chawawa (κωμικός) και Niall Gray (Capital FM) κλήθηκαν να δώσουν νέα πνοή στην καμπάνια «The Man Your Man Could Smell Like», δημιουργώντας τα δικά τους βίντεο. Βρετανικό χιούμορ και ποπ κουλτούρα μπλέκονται δημιουργικά και το αποτέλεσμα ήδη διαγράφει πορεία ως καλή πρακτική προσαρμογής καμπάνιας στα social media!