The New Yorker: Η επιστροφή στην κανονικότητα, στο νέο εξώφυλλο
Το ζευγάρι της εικόνας αγαπά τη στιγμή και απολαμβάνει τον ανοιξιάτικο αέρα.
Homecoming: Το νέο εξώφυλλο του περιοδικού «The New Yorker» από τον Καντίρ Νέλσον εστιάζει στην επιστροφή στην κανονικότητα & την απόκτηση της επαφής που χάσαμε
Δύο νεαροί αγκαλιάζονται σφιχτά και με κλειστά μάτια, απολαμβάνουν μια από τις πιο απλές, καθημερινές συνήθειες που τόσο τους είχε λείψει όλο αυτό το διάστημα που κρατούσαμε αποστάσεις για να αποφύγουμε τη μετάδοση του κορωνοϊού. Και ακόμα πιο ιδιαίτερο είναι το γεγονός ότι οι δύο τους βρίσκονται σε εξωτερικό χώρο, ελεύθεροι, με φόντο τη γέφυρα East River και τη γέφυρα του Μπρούκλιν στη Νέα Υόρκη.
Αυτή η εικόνα με τίτλο «Homecoming» κοσμεί το νέο εξώφυλλο του αμερικανικού περιοδικού «The New Yorker» που κυκλοφορεί αυτή την εβδομάδα. Το εξώφυλλο σχεδίασε ο βραβευμένος Αμερικανός ζωγράφος, εικονογράφος και συγγραφέας Καντίρ Νέλσον, ο οποίος συνεχίζει να καταγράφει θέματα που προέκυψαν με την πανδημία. Όπως αναφέρεται στην περιγραφή του εξωφύλλου: «Η άνοιξη έχει φθάσει και περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών πολιτών έχει εμβολιαστεί πλήρως. Για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό, οι άνθρωποι αξιοποιούν τις αισθήσεις τους για να έρθουν ξανά κοντά, να αποκτήσουν σωματική επαφή και οικειότητα».
Homecoming, λοιπόν. Σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα, εορτασμός της άνοιξης με αισιοδοξία και πραγματική ανθρώπινη σύνδεση μετά από μια μακρά καραντίνα που ακινητοποίησε τον κόσμο. Το ζευγάρι της εικόνας αγαπά τη στιγμή και ευχαριστιέται τον ανοιξιάτικο αέρα.
Σε ερώτηση για το αν η παρατήρηση των ανθρώπων αποτελεί μέρος της διαδικασίας δημιουργίας των έργων, ο σχεδιαστής είπε: «Νομίζω ότι η παρατήρηση των ανθρώπων συνοδεύεται από τη δουλειά του καλλιτέχνη. Σίγουρα ενέπνευσε τη δημιουργία αυτού του πίνακα. Είδα ένα ζευγάρι νέων να αγκαλιάζεται στην πόλη, λίγο πριν ξεσπάσει η πανδημία. Αυτή η δημόσια έκφραση στοργής ήταν ένα κοινό θέαμα τότε, αλλά έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία μετά από πάνω από ένα χρόνο απομόνωσης».
Ο 47χρονος Καντίρ Νέλσον με έδρα το Λος Άντζελες, είναι γνωστός για τα πρωτότυπα σχέδια που έχουν παρουσιαστεί κατά διαστήματα στο «The New Yorker». Εκτός όμως από τις ζωγραφιές που στόλισαν τα εξώφυλλα του περιοδικού, έργα του καλλιτέχνη έχουν χρησιμοποιηθεί για τα εξώφυλλα μουσικών άλμπουμ του Μάικλ Τζάκσον, του Drake κ.α. Η δουλειά του, εστιάζει στην αφροαμερικανική κουλτούρα και ιστορία. Οι New York Times περιγράφουν το έργο του ως «πολυτελές και με σοβαρό αντίκτυπο». Συνήθως, οι ζωγραφιές του έχουν κάποιον συμβολισμό.
Πριν από το «Homecoming», ο Καντίρ Νέλσον φιλοτέχνησε το εξώφυλλο του περιοδικού, για την εβδομάδα της 22ης Ιουνίου 2020. Με τίτλο «Say Their Names» («Πες τα Ονόματά τους»), το εξώφυλλο απεικονίζει τον Τζορτζ Φλόιντ και στο σώμα του υπάρχουν κι άλλες σημαντικές προσωπικότητες που δολοφονήθηκαν λόγω του χρώματός τους. Φυσικά, η εικόνα συγκλόνισε το κοινό και πλέον θεωρείτε μια από τις πιο «δυνατές» του περιοδικού καθώς περνάει το μήνυμα κατά του ρατσισμού, της βίας, του μίσους.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι είπε για τον ρόλο του
H αποκάλυψη των Θανάση Λάλα και Γιώργου Λιάνη
Για πολλά μπορείς να κατηγορήσεις τους δημοσιογράφους, αλλά όχι γι' αυτό
Ο Ορέστης Χαλκιάς μίλησε για την εμπειρία του στο Maestro αλλά και την συνεργασία με την Χάρις Αλεξίου
Tι είπε για την παράσταση που πρωταγωνιστεί
Σήμερα η εκδίκαση της υπόθεσης
Όσα είπε ο ηθοποιός και σκηνοθέτης στο Αλ Τσαντίρι Νιουζ
Οι πιο γλυκές, cheesy, χιουμοριστικές και λαμπερές διαφημίσεις της χρονιάς
Την ιστορία πίσω από αυτή την καθοριστική σκηνή της σειράς αποκάλυψε ο Νίκος Τερζής
«Έβαλε σφραγίδα ανεξίτηλη στο πολιτιστικό ρεπορτάζ» σημειώνει η Λίνα Μενδώνη
Όσα διευκρινίζει η σύζυγός του, Μαρία Παναγοπούλου
«Δεν θα πίστευα ποτέ ότι θα αναγκαζόμουν στην τηλεόραση να διαχειριστώ τον κακοποιητή Λύτρα», είπε η παρουσιάστρια
«Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, που είναι η ψυχή», είχε πει ο δημοσιογράφος απευθυνόμενος στους τηλεθεατές
To αστείο στιγμιότυπο από τη σειρά «Είσαι το ταίρι μου»
«Ήσουν το καμάρι της οικογένειάς μας»
Ο Δημήτρης έλεγε «έχω μάθει ό,τι αρχίζω στη ζωή μου να το τελειώνω», περιέγραψε
Θλίψη στον καλλιτεχνικό και όχι μόνο κόσμο σκόρπισε ο θάνατος του Δημήτρη Ήμελλου.
Οι μεγαλύτερες γέφυρες χτίζονται όταν αντιμετωπίζουμε τις προκαταλήψεις μας και ερχόμαστε κοντά
Η απάντηση της τραγουδίστριας στην κριτική που δέχθηκε μετά τη συμμετοχή της στο talent show
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.