- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μετά την άκρως αποκαλυπτική εμφάνιση με το διάφανο φόρεμα, η Ριάνα προκαλεί ξανά με τη διαφήμιση του αρώματος που λανσάρει. Η βρετανική επιτροπή αρμόδια για τις διαφημίσεις (ASA) έκρινε ότι η αφίσα για την προώθηση του αρώματος περιέχει «σεξουαλικά υπονοούμενα» και την απαγόρευσε.
Η εταιρεία Parlux Fragrances που παράγει το άρωμα, ανακοίνωσε ότι δεν θεωρεί ότι η αφίσα είναι απρεπής, προσβλητική ή με υπονοούμενα. Όμως η επιτροπή δικαιολογεί την απαγόρευση αναφέροντας ότι «η στάση της Ριάνα με τα πόδια της ψηλά, είναι προκλητική. Η Ριάνα μοιάζει να είναι γυμνή, εκτός από τα ψηλοτάκουνα που φοράει και καταλήξαμε ότι η διαφήμιση περιέχει σεξουαλικό υπονοούμενο και θα πρέπει να επιβληθεί περιορισμός ώστε να μην γίνεται ανάρτηση σε χώρους που έχουν πρόσβαση παιδιά».