- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Με την εμπειρία του 2020 αλλά με το βλέμμα στο 2021 οι άνθρωποι της διαφήμισης δημιουργούν για τη νέα χρονιά με πρωτοβουλία της MullenLowe Athens.
Πώς θα διαφημίζαμε το 2021 αν ήταν προϊόν; Με αυτή την ιδέα η Mullen Lowe Athens, μέσω της ενέργειας #adpeoplefor2021 , προσκαλεί τους ανθρώπους της διαφήμισης, είτε εργάζονται σε εταιρίες, είτε είναι ανεξάρτητοι δημιουργοί και ανήκουν στον ευρύτερο χώρο της διαφήμισης, να προσφέρουν και τη δική τους ιδέα για να διαφημιστεί η χρονιά που έρχεται.
Με το σκεπτικό ότι το 2020 ήταν τόσο κακό που δεν είναι εύκολο να πειστούμε ότι το 2021 θα είναι καλύτερο, η ενέργεια μάς προτρέπει να αναδείξουμε ότι η νέα χρονιά θα είναι μια πραγματικά καλή χρονιά. Με όποιον τρόπο και ό,τι μέσο θέλει ο καθένας, με corporate ή hard sell ύφος, σοβαρά ή με χιούμορ, με ένα video, μια καταχώριση ή ένα απλό social media post.
Στόχος της ενέργειας είναι οι άνθρωποι της διαφήμισης να πάρουν μέρος σε μια «γιορτή» αφιερωμένη στις ιδέες και να καλωσορίσουν με αισιοδοξία το 2021. Μια ωδή στη διαφήμιση για όλους εκείνους που πιστεύουν ότι οι δημιουργικές ιδέες ομορφαίνουν τον κόσμο μας.
Στο site adpeoplefor2021.gr θα μπορούν όλοι οι συμμετέχοντες να υποβάλουν πολύ εύκολα τις ιδέες τους και να δουν τις ιδέες όλων των δημιουργών.
Όλα τα έργα θα συμπεριληφθούν σε ένα συλλογικό video που θα αποτελεί ένα αισιόδοξο ξεκίνημα για το 2021.
Σχετικά με την Mullen Lowe Athens
Η MullenLowe Athens, μέλος του δικτύου MullenLowe Group, είναι ένα ολοκληρωμένο δίκτυο marketing communications, το οποίο βασίζεται στη δημιουργικότητα, φέρει έντονη επιχειρηματική κληρονομιά και είναι στη νοοτροπία του να προκαλεί. Είναι παγκοσμίως μία δημιουργική boutique, με παρουσία σε περισσότερες από 65 αγορές, με πάνω από 90 agencies, που διαθέτουν έντονα τα στοιχεία της τοπικής τους κουλτούρας. Με ένα πολυεπίπεδο λειτουργικό μοντέλο και διεθνείς ειδικεύσεις, διαθέτοντας τεχνογνωσία στη στρατηγική των brands, στη MullenLowe εστιάζουμε στο να πετυχαίνουμε αποτελέσματα, που ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών μας. Κατατασσόμαστε διαρκώς ανάμεσα στα πιο βραβευμένα δημιουργικά και αποτελεσματικά διαφημιστικά γραφεία στον κόσμο. Για εννέα χρόνια, ο όμιλος MullenLowe Group είναι στην κορυφή της λίστας Effie, ως το πιο αποτελεσματικό διεθνές δίκτυο. Το 2018 η MullenLowe συμπεριλήφθηκε στην Agency A-List του Ad Age και το 2019 ήταν ανάμεσα στους 10 ομίλους διαφημιστικών εταιριών, που διακρίθηκαν ως «Top Agency Networks for Creativity» στο πλαίσιο του WARC Creative 100.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι δήλωσε ο γνωστός ηθοποιός
«Είναι αστείο το εισόδημα», είπε χαρακτηριστικά
«Η σειρά έχει αφήσει μια μικρή ιστορία»
«Ό,τι αξίζει έχει διάρκεια. Και μέλλον»
Στον Εθνικό Τελικό θα συμμετάσχουν 12 τραγούδια
Τι αποκάλυψε σε συνέντευξη που παραχώρησε
Η νομική ομάδα του ράπερ στρέφεται εναντίον του τηλεοπτικού δικτύου NBC για το νέο βιογραφικό ντοκιμαντέρ
Τον ανακάλυψε με self test
Τι είπε για την δημοσιότητα, τα θετικά και τα αρνητικά της
Η ιστορία πίσω από το σπάνιο βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας
«Καλή σταδιοδρομία σας εύχομαι» - Ο παρουσιαστής επιστράτευσε το χιούμορ του και σχολίασε τα νούμερα τηλεθέασης
Η ηθοποιός χρειάστηκε ιατρική βοήθεια
Τι δήλωσε ο δημοφιλής παρουσιαστής
Τι δήλωσε για την ταινία «Υπάρχω» και την συμμετοχή του γνωστού τραγουδιστή
Tι του απάντησε η παρουσιάστρια της εκπομπής
«Η Σαλίνα πρότεινε το τραγούδι, δεν το ήξερα, το έμαθα μετά»
Η ανακοίνωση της ΕΡΤ - Το τραγούδι αντικαταστάθηκε από το «Unhurt me»
Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου ο ελληνικός τελικός
Τι αποκάλυψε για την μαγειρική, την τηλεοπτική εμπειρία, τον αδερφό του αλλά και τον γάμο του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.