![62222-137653.jpg 62222-137653.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/62222-137653.jpg)
![ad_people_for_2021.jpg ad_people_for_2021.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/12/18/20201216_ad_people_for_2021_1_-_copy.jpg)
Με την εμπειρία του 2020 αλλά με το βλέμμα στο 2021 οι άνθρωποι της διαφήμισης δημιουργούν για τη νέα χρονιά με πρωτοβουλία της MullenLowe Athens.
Πώς θα διαφημίζαμε το 2021 αν ήταν προϊόν; Με αυτή την ιδέα η Mullen Lowe Athens, μέσω της ενέργειας #adpeoplefor2021 , προσκαλεί τους ανθρώπους της διαφήμισης, είτε εργάζονται σε εταιρίες, είτε είναι ανεξάρτητοι δημιουργοί και ανήκουν στον ευρύτερο χώρο της διαφήμισης, να προσφέρουν και τη δική τους ιδέα για να διαφημιστεί η χρονιά που έρχεται.
Με το σκεπτικό ότι το 2020 ήταν τόσο κακό που δεν είναι εύκολο να πειστούμε ότι το 2021 θα είναι καλύτερο, η ενέργεια μάς προτρέπει να αναδείξουμε ότι η νέα χρονιά θα είναι μια πραγματικά καλή χρονιά. Με όποιον τρόπο και ό,τι μέσο θέλει ο καθένας, με corporate ή hard sell ύφος, σοβαρά ή με χιούμορ, με ένα video, μια καταχώριση ή ένα απλό social media post.
Στόχος της ενέργειας είναι οι άνθρωποι της διαφήμισης να πάρουν μέρος σε μια «γιορτή» αφιερωμένη στις ιδέες και να καλωσορίσουν με αισιοδοξία το 2021. Μια ωδή στη διαφήμιση για όλους εκείνους που πιστεύουν ότι οι δημιουργικές ιδέες ομορφαίνουν τον κόσμο μας.
Στο site adpeoplefor2021.gr θα μπορούν όλοι οι συμμετέχοντες να υποβάλουν πολύ εύκολα τις ιδέες τους και να δουν τις ιδέες όλων των δημιουργών.
Όλα τα έργα θα συμπεριληφθούν σε ένα συλλογικό video που θα αποτελεί ένα αισιόδοξο ξεκίνημα για το 2021.
Σχετικά με την Mullen Lowe Athens
Η MullenLowe Athens, μέλος του δικτύου MullenLowe Group, είναι ένα ολοκληρωμένο δίκτυο marketing communications, το οποίο βασίζεται στη δημιουργικότητα, φέρει έντονη επιχειρηματική κληρονομιά και είναι στη νοοτροπία του να προκαλεί. Είναι παγκοσμίως μία δημιουργική boutique, με παρουσία σε περισσότερες από 65 αγορές, με πάνω από 90 agencies, που διαθέτουν έντονα τα στοιχεία της τοπικής τους κουλτούρας. Με ένα πολυεπίπεδο λειτουργικό μοντέλο και διεθνείς ειδικεύσεις, διαθέτοντας τεχνογνωσία στη στρατηγική των brands, στη MullenLowe εστιάζουμε στο να πετυχαίνουμε αποτελέσματα, που ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών μας. Κατατασσόμαστε διαρκώς ανάμεσα στα πιο βραβευμένα δημιουργικά και αποτελεσματικά διαφημιστικά γραφεία στον κόσμο. Για εννέα χρόνια, ο όμιλος MullenLowe Group είναι στην κορυφή της λίστας Effie, ως το πιο αποτελεσματικό διεθνές δίκτυο. Το 2018 η MullenLowe συμπεριλήφθηκε στην Agency A-List του Ad Age και το 2019 ήταν ανάμεσα στους 10 ομίλους διαφημιστικών εταιριών, που διακρίθηκαν ως «Top Agency Networks for Creativity» στο πλαίσιο του WARC Creative 100.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Από τον Γιάννη Παπαμιχαήλ
Η πρώτη φωτογραφία από την τελετή
Tι είπε για τις αισθητικές επεμβάσεις
Το «Where No Man Has Gone Before» μετέτρεψε τη σειρά σε ένα απόλυτο franchise
Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς είχε κάποιες εξόχως ενοχλητικές ομοιότητες με την απόπειρα εναντίον του πρώην Προέδρου των ΗΠΑ
Οι δυο γηραιότεροι υποψήφιοι στην ιστορία των ΗΠΑ
Οι αναρτήσεις τους έχουν «πλημμυρίσει» από δεκάδες σχόλια
«Όχι, δεν πειράζει», έγραψε στην λεζάντα ο γνωστός σεφ
«Γι' αυτό έχουμε γυναικοκτονίες», πρόσθεσε η ηθοποιός
Τι συνέβη - Η απάντηση της δημάρχου της περιοχής
Η έρευνα είχε συνολικά 94,943 συμμετέχοντες από 47 χώρες
«Αρκετή λάμψη και κάποιος μπορεί να σκεφτεί "αχ τι ωραία ζωή μέσα στην περιποίηση". Κι όμως...», έγραψε
«Ήταν πολύ σημαντικό το "δεν τρώμε"», είπε
Ένα επικό καλοκαιρινό throwback στο Χ - Οι πιο χιουμοριστικές αναρτήσεις
Αποφασιστικό βήμα για την αντιμετώπιση της πειρατείας
Με αφορμή την επέτειο των γενεθλίων της
Η επανεμφάνιση της «Βουλίτσας» και οι ηθοποιοί που έμειναν από το πρώτο έως το τελευταίο επεισόδιο
Τι είπε για τη μητρότητα, τις «Άγριες Μέλισσες» και τη συμμετοχή της στη σειρά, «Παραλία»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.