Με την εμπειρία του 2020 αλλά με το βλέμμα στο 2021 οι άνθρωποι της διαφήμισης δημιουργούν για τη νέα χρονιά με πρωτοβουλία της MullenLowe Athens.
Πώς θα διαφημίζαμε το 2021 αν ήταν προϊόν; Με αυτή την ιδέα η Mullen Lowe Athens, μέσω της ενέργειας #adpeoplefor2021 , προσκαλεί τους ανθρώπους της διαφήμισης, είτε εργάζονται σε εταιρίες, είτε είναι ανεξάρτητοι δημιουργοί και ανήκουν στον ευρύτερο χώρο της διαφήμισης, να προσφέρουν και τη δική τους ιδέα για να διαφημιστεί η χρονιά που έρχεται.
Με το σκεπτικό ότι το 2020 ήταν τόσο κακό που δεν είναι εύκολο να πειστούμε ότι το 2021 θα είναι καλύτερο, η ενέργεια μάς προτρέπει να αναδείξουμε ότι η νέα χρονιά θα είναι μια πραγματικά καλή χρονιά. Με όποιον τρόπο και ό,τι μέσο θέλει ο καθένας, με corporate ή hard sell ύφος, σοβαρά ή με χιούμορ, με ένα video, μια καταχώριση ή ένα απλό social media post.
Στόχος της ενέργειας είναι οι άνθρωποι της διαφήμισης να πάρουν μέρος σε μια «γιορτή» αφιερωμένη στις ιδέες και να καλωσορίσουν με αισιοδοξία το 2021. Μια ωδή στη διαφήμιση για όλους εκείνους που πιστεύουν ότι οι δημιουργικές ιδέες ομορφαίνουν τον κόσμο μας.
Στο site adpeoplefor2021.gr θα μπορούν όλοι οι συμμετέχοντες να υποβάλουν πολύ εύκολα τις ιδέες τους και να δουν τις ιδέες όλων των δημιουργών.
Όλα τα έργα θα συμπεριληφθούν σε ένα συλλογικό video που θα αποτελεί ένα αισιόδοξο ξεκίνημα για το 2021.
Σχετικά με την Mullen Lowe Athens
Η MullenLowe Athens, μέλος του δικτύου MullenLowe Group, είναι ένα ολοκληρωμένο δίκτυο marketing communications, το οποίο βασίζεται στη δημιουργικότητα, φέρει έντονη επιχειρηματική κληρονομιά και είναι στη νοοτροπία του να προκαλεί. Είναι παγκοσμίως μία δημιουργική boutique, με παρουσία σε περισσότερες από 65 αγορές, με πάνω από 90 agencies, που διαθέτουν έντονα τα στοιχεία της τοπικής τους κουλτούρας. Με ένα πολυεπίπεδο λειτουργικό μοντέλο και διεθνείς ειδικεύσεις, διαθέτοντας τεχνογνωσία στη στρατηγική των brands, στη MullenLowe εστιάζουμε στο να πετυχαίνουμε αποτελέσματα, που ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών μας. Κατατασσόμαστε διαρκώς ανάμεσα στα πιο βραβευμένα δημιουργικά και αποτελεσματικά διαφημιστικά γραφεία στον κόσμο. Για εννέα χρόνια, ο όμιλος MullenLowe Group είναι στην κορυφή της λίστας Effie, ως το πιο αποτελεσματικό διεθνές δίκτυο. Το 2018 η MullenLowe συμπεριλήφθηκε στην Agency A-List του Ad Age και το 2019 ήταν ανάμεσα στους 10 ομίλους διαφημιστικών εταιριών, που διακρίθηκαν ως «Top Agency Networks for Creativity» στο πλαίσιο του WARC Creative 100.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Είναι εθισμός με τη δημοσιότητα; Σταμάτα πια», είπε η δημοσιογράφος
Η ηθοποιός έκανε ένα σύντομο πέρασμα από το «Skyfall»
Ο σκηνοθέτης έφυγε από την ζωή το βράδυ της Τετάρτης
Η πρώτη γεύση δόθηκε από το τρέιλερ
Πρώτη τηλεοπτική μετάδοση την Κυριακή 24 Νοεμβρίου
«Βαρδιάνος στα σπόρκα», «Η ζωή είναι στιγμές», «Η Σκιάχτρα» θα προβληθούν μεταξύ 21-24 Νοεμβρίου
Με αφορμή την χθεσινή απεργία
Κάποιος αποφάσισε να μας δείξει τι αγνοούμε και τι χάνουμε
Σπουδαία διάκριση στα ΝΕΜ Awards 2024 για τη σειρά του Γιώργου Γκικαπέππα
Αναλυτικά τα νούμερα
«Κατάφερες να βάλεις μια ξεχωριστή σφραγίδα στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης» έγραψε ο τραγουδιστής
Η έναρξη και τα πρώτα του σχόλια
«Tο λέω πρώτη φορά αυτό» - Εννέα τα κοσμήματα προς πώληση
Έδωσε και τη δική του απάντηση σε όσα ακούστηκαν για το ηλικιακό όριο των καλλιτεχνών, με αφορμή τη Μαρινέλλα
Η δήλωση για την οποία καθόλου δε μετάνιωσε
Πώς σχολίασε τις φήμες για το πρόωρο τέλος στη σειρά «Αρχελάου 5», όπου πρωταγωνιστεί
Η συνέντευξη της τραγουδίστριας στη Νίκη Λυμπεράκη και τη «Μεγάλη Εικόνα»
Γελάει με τον εαυτό του, δεν πιστεύει την ηλικία του - Η συνέντευξη του σπουδαίου ηθοποιού
Οι λόγοι πίσω από την άποψη του αυτή που όπως δήλωσε κανένας δε θα του αλλάξει
Η δημοσιογράφος μίλησε για το παρασκήνιο της συνέντευξης με την τραγουδίστρια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.