- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η ΕΡΤ έδωσε στη δημοσιότητα τη νέα της καμπάνια, όπου συμμετέχουν 10 προσωπικότητες- Ανάμεσά τους δημοφιλή πρόσωπα από την επιστήμη και την υποκριτική.
Τη νέα της καμπάνια έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΡΤ, στέλνοντας το μήνυμα της νέας της ταυτότητας «Κάθε μέρα, το καλύτερό μας». Στο τηλεοπτικό σποτ, που βγαίνει στον αέρα σήμερα, συμμετέχουν άνθρωποι που έχουν αποδείξει με τη δουλειά τους και τη στάση τους τις τεράστιες δυνατότητες αυτής της χώρας. Γι’ αυτό άλλωστε και όλοι τους δέχθηκαν αφιλοκερδώς να μετάσχουν στη φετινή καμπάνια της ΕΡΤ, καλώντας μας να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας και να γίνουμε έμπνευση για όλους.
Με αλφαβητική σειρά, στο κεντρικό σποτ της ΕΡΤ μετέχουν οι:
- Κατερίνα Βρανά, stand up κωμικός
- Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, καθηγητής Επιστήμης των Υπολογιστών στο MIT
- Σταμάτιος Κριμιζής, ερευνητής των Πλανητών, NASA, ακαδημαϊκός
- Μαρία Ναυπλιώτου, ηθοποιός
- Ελευθερία Ντεκώ, σχεδιάστρια φωτισμού
- Βίκυ Ξανθοπούλου, Εκπαιδευτικός της Χρονιάς 2019 (AKS Global Education Awards)
- Μαρία Σάκκαρη, παγκόσμια πρωταθλήτρια τένις
- Ευγένιος Τριβιζάς, συγγραφέας-εγκληματολόγος
- Σωτήρης Τσιόδρας, λοιμωξιολόγος-ειδικός παθολόγος
- Γιάννης Χατζήμπεης, Iron Man, αθλητής Παραολυμπιακών, ομιλητής παρακίνησης.
Το ίδιο ακριβώς μήνυμα θα εκπέμπουν από αύριο και όλα τα πρόσωπα της ΕΡΤ, τα οποία μέσα από spots λίγων δευτερολέπτων θα μοιράζονται με τους πολίτες τον τρόπο με τον οποίο εκείνοι προσπαθούν κάθε μέρα να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό, σηματοδοτώντας και την προσπάθεια της δημόσιας τηλεόρασης να γίνεται κάθε μέρα και καλύτερη. Πρόσωπα γνωστά, αλλά και νέα για την ΕΡΤ, τα οποία θα μετέχουν στο ανανεωμένο πρόγραμμά της, που θα αρχίσει σταδιακά να εμφανίζεται στις τηλεοπτικές οθόνες από τις 12 Οκτωβρίου.
Οι εκπλήξεις, όμως, δεν σταματούν εδώ, καθώς από τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου οι πολίτες θα δουν και τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ, που την οδηγούν στη νέα τηλεοπτική εποχή. Για την ΕΡΤ1 επελέγη το μπλε χρώμα, για την ΕΡΤ2 το κόκκινο και για την ΕΡΤ3 το πράσινο. Και αυτό δεν έγινε τυχαία, καθώς σταδιακά οι πολίτες θα γνωρίσουν και τη νέα ταυτότητα-φυσιογνωμία των τριών καναλιών, με την ΕΡΤ1 να συνδυάζει πλέον την ενημέρωση και την ψυχαγωγία, την ΕΡΤ2 να αναδεικνύει κυρίως τον ελληνικό πολιτισμό και την ΕΡΤ3 να έχει στο επίκεντρό της την ελληνική περιφέρεια, την καινοτομία και το περιβάλλον.
Η ιδέα της καμπάνιας της ΕΡΤ ανήκει στην εταιρεία TRABAHO, την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions, ενώ τα λογότυπα σχεδίασε η δημιουργική ομάδα της designpark. Τα γυρίσματα της καμπάνιας έγιναν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), το οποίο η ΕΡΤ επιθυμεί να ευχαριστήσει θερμά, όπως βέβαια και τους σιωπηλούς πρωταγωνιστές του εθνικού μηνύματος που θα εκπέμψει φέτος.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι είπε για τη σχέση που έχει με τον χρόνο και την κόρη της
«Εμείς δεν είμαστε κανονικοί;» - Η συνέντευξή της στο «Στούντιο 4»
Αποκάλυψε πως έχει κάνει σύμφωνο συμβίωσης
Το θρίλερ της Αμαλιάδας φαίνεται ότι κράτησε το τηλεοπτικό κοινό μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες
Τι είπε για την σχέση που έχουν μετά το διαζύγιο
Τι απάντησε σε όσους δεν τον πιστεύουν
Τι είπε για την την αποχή του από το τραγούδι
«Η λέξη φόβος δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μου» - Η συνέντευξή της στην εκπομπή Τετ α τετ
Η ιδιαίτερη εξομολόγησή του στη Ναταλία Γερμανού
Λίγες ώρες πριν ξεκινήσει η νέα ψυχαγωγική εκπομπή του στην ΕΡΤ, με τίτλο «Παρέα» μας μίλησε για την ζωή και την αγάπη του για το τραγούδι
Τι είπε το πρώην μοντέλο για την περιπέτεια της υγείας της
Τι είπε η ηθοποιός για τα κιλά της αλλά και την πολιτική ορθότητα
Τι είπε για τον γάμο και το παιδί τους
«Το αντιμετωπίζω σαν να μην υπάρχει», λέει η ηθοποιός
«Φέτος έκλεισα τα 90, θα έλεγα ότι μοιάζω 65 ετών» είπε η ηθοποιός
Αντικείμενο ιστορικής αξίας παρουσίασε παίκτης του Cash or Trash
Τι είπε για την σχέση που διατηρεί με τον σύζυγό της αλλά και το πέρασμα του χρόνου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.