TV & Media

Celebrities απείχαν από τα social media για τη ρητορική μίσους

Τι καταγγέλλουν ακτιβιστές πολιτικών δικαιωμάτων

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Τα πιο δημοφιλή social media
Τα πιο δημοφιλή social media © Pixabay/ LoboStudioHamburg

Συμμετέχοντας στην κίνηση #StopHateforProfit celebrities απείχαν από τα social media για ένα 24ωρο, στέλνοντας μήνυμα κατά της ρητορικής μίσους.

Στον αγώνα κατά της ρητορικής μίσους ρίχτηκαν celebrities αποφασίζοντας να απέχουν από τα social media για ένα 24ωρο, συμμετέχοντας στην εκστρατεία #StopHateforProfit.

Η εκστρατεία #StopHateforProfit οργανώθηκε από ακτιβιστές πολιτικών δικαιωμάτων και διασημότητες από όλο τον κόσμο αποφάσισαν να απέχουν για 24 ώρες, εχθές Τετάρτη, από τους λογαριασμούς τους στα social media.

H καμπάνια #StopHateforProfit ξεκίνησε τον Ιούνιο, με τους διοργανωτές να καταγγέλλουν ότι το Facebook και το Instagram δεν κάνουν αρκετά για να σταματήσουν τη ρητορική μίσους και την παραπληροφόρηση.

Μάλιστα, η ομάδα φαίνεται ότι έχει εστιάσει στο Facebook, το οποίο κατέχει επίσης το Messenger και το WhatsApp και πέρυσι προσέλκυσε διαφημιστικά έσοδα περίπου 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων. 

Καρντάσιαν και Πέρι συμμετείχαν στην κίνηση 

«Δεν μπορώ να μείνω αδρανής ενώ αυτές οι πλατφόρμες κλείνουν τα μάτια σε ομάδες και δημοσιεύσεις που διαδίδουν μίσος και παραπληροφόρηση», έγραψε η Katy Perry στο Instagram.

 


Ο ηθοποιός Ashton Kutcher, ο οποίος έχει εκατομμύρια ακολούθους και συμμετέχει επίσης στο μποϊκοτάζ, είπε ότι «αυτά τα εργαλεία δεν κατασκευάστηκαν για τη διάδοση του μίσους και της βίας».

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

✌️ #stophateforprofit

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kate Hudson (@katehudson) στις

 

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ  

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.