- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η «συγνώμη» του Klein για το φιλί της Μπέλα στην ψηφιακή Λιλ
Αντέδρασαν οι ΛΟΑΤΚΙ+ για τη «queer-bait» καμπάνια
Οι αντιδράσεις για τη διαφήμιση του Calvin Klein ήταν έντονες από μέλη της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας που τη χαρακτηρίζουν ως μια προσπάθεια «ψαρέματος» εντυπώσεων.
Συγνώμη από την κοινότητα των ΛΟΑΤΚΙ ζήτησε ο οίκος Calvin Klein μετά τη διαφήμιση που δείχνει τη Μπέλα Χαντίντ να φιλιέται με τη ψηφιακή Λιλ Μικέλ.
Στη διαφήμιση για την εκστρατεία με τίτλο «My Calvins» το διάσημο μοντέλο εμφανίζεται να ανταλλάσσει ένα καυτό φιλί με το ρομπότ Λιλ Μικέλ έναν φανταστικό χαρακτήρα που έχει «γεννηθεί» και αναπτυχθεί στο διαδίκτυο. «Η ζωή έχει να κάνει με το να ανοίγει κανείς πόρτες» ακούγεται στη διαφήμιση.
Οι αντιδράσεις ήταν έντονες με μέλη της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας να τη χαρακτηρίζουν ως μια προσπάθεια «ψαρέματος» εντυπώσεων.
Η εταιρεία Calvin Klein υποχρεώθηκε, τελικά, σε συγγνώμη υποστηρίζοντας ότι «το σκεπτικό της καμπάνιας είναι να προωθήσει την ελευθερία της έκφρασης» και προσθέτοντας ότι «δεν είχαμε καμία πρόθεση να παρουσιάσουμε με λάθος τρόπο την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ».
Δημοσιογράφος του New York Magazine χαρακτήρισε την εκστρατεία «queer-bait» που εκμεταλλεύεται την ομοφυλοφιλική σεξουαλικότητα για εμπορικό σκοπό και όχι για να περάσει κάποιο μήνυμα.