- CITY GUIDE
- PODCAST
-
28°
Ποιος θα πάρει το Όσκαρ και δωράκι τη Χαλκιδική;
Από ταξίδια στον Αμαζόνιο και τη Σιθωνία έως οδοντόκρεμες περιλαμβάνει το πακέτο δώρων στη βραδιά των βραβείων
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Χαλκιδική Χαλκιδική](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/02/22/island-2111451_1920.jpg)
Η τυπική στερεότυπη φράση «όλοι είναι νικητές, το σημαντικό είναι η συμμετοχή» ισχύει πέρα για πέρα στα κινηματογραφικά βραβεία Όσκαρ.
Τουλάχιστον για τις βασικές κατηγορίες τους, όπου πάνω από 20 υποψήφιοι θα φύγουν από την αίθουσα φορτωμένοι με πλήθος δώρα, είτε στο τέλος της βραδιάς θα πάρουν στο σπίτι τους το χρυσό αγαλματίδιο είτε όχι.
Τις τελευταίες 17 διοργανώσεις των πιο διάσημων κινηματογραφικών βραβείων, μία εταιρεία μάρκετινγκ του Λος Άντζελες έχει εξασφαλίσει την άδεια να προσφέρει στους 25 διεκδικητές των πιο σημαντικών βραβείων --ιδίως στους ηθοποιούς και σκηνοθέτες-- ένα πακέτο, ή «τσάντα», με δώρα, γεμάτο με προϊόντα και προσφορές κάθε είδους. Φέτος, όπως επισημαίνει το περιοδικό Forbes, η διάσημη τσάντα θα περιλαμβάνει περίπου 100 δώρα αξίας 100.000 δολαρίων (88.000 ευρώ).
Σύμφωνα με το ίδιο περιοδικό, που κατόρθωσε να «αποκρυπτογραφήσει» 53 από τα δώρα που θα μοιραστούν στους διεκδικητές, τα οποία περιλαμβάνουν από απλά καθημερινά αντικείμενα έως εμπειρίες πολυτελείας. Το πιο πολύτιμο είναι ένα ταξίδι αξίας, μεταξύ 15-20.000 δολαρίων, όπου οι διάσημοι καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις προορισμούς: Ισλανδία, Νησιά Γκαλαπάγος, Αμαζόνιο, ή ένα πακέτο για την Κόστα Ρίκα και τον Παναμά. Για παράδειγμα, η εκδρομή στην Αμαζονία θα περιλαμβάνει και μία κρουαζιέρα για παρατήρηση σπάνιων πουλιών, πιθήκων και χελωνών. Αυτό της Ισλανδίας θα περιλαμβάνει επίσης κρουαζιέρα σε διάφορα νησιά και τους διάσημους γκρεμούς της νήσου, αλλά κι επίσκεψη στην πρωτεύουσα Ρέικιαβικ. Αλλά αυτά δεν είναι τα μόνα ταξίδια που περιλαμβάνονται στο πακέτο: μεταξύ άλλων η προσφορά περιλαμβάνει και την Ελλάδα, καθώς οι καλλιτέχνες θα έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενηθούν μία εβδομάδα σε υπερπολυτελείς βίλες στη Χαλκιδική!
Οι διάσημοι που θα λάβουν το πακέτο -και φυσικά δεν πρόκειται να ανακοινωθούν τα ονόματά τους, όμως κανείς μπορεί να μαντεύσει ποιοι είναι, καθώς φέτος οι κύριοι και πιο προβεβλημένοι υποψήφιοι είναι οι Λέιντι Γκάγκα, Μπράντλεϊ Κούπερ, Κρίστιαν Μπέιλ, Έιμι Άνταμς, Ράμι Μάλεκ, Γκλεν Κλόουζ, Έμμα Στόουν και Βίγκο Μόρτενσεν-- θα έχουν επίσης τη δυνατότητα «να παρακολουθήσουν ιδιαίτερες συνεδρίες θεραπείας από φοβίες» από μία ειδική επιστήμονα. Επιπλέον κερδίζουν μία ετήσια συνδρομή στην κλειστή ιδιωτική λέσχη κοινωνικής συναναστροφής και γνωριμιών ΜΟΤΑ στο Λος Άντζελες, στα αποκλειστικά μέλη του οποίου επιτρέπεται η χρήση κάνναβης, που από το περασμένο έτος είναι νόμιμη στην Πολιτεία της Καλιφόρνιας. Επίσης θα έχουν τη δυνατότητα προσωπικού προγράμματος εξάσκησης από έναν διάσημο γυμναστή της Πόλης των Αγγέλων.
Επιπλέον, τα δώρα περιλαμβάνουν ένα μπουκάλι γαλλικό αψέντι, μία προσωπογραφία τους σε κρύσταλλο, ένα πρόγευμα στο Λος Κάβος του Μεξικού, διάφορα προϊόντα ομορφιάς, όπως μάσκαρα, πολυτελή σαμπουάν, πιστολάκι μαλλιών, ή ένα προσωπικό άρωμα, αρωματικά κεριά, ένα μπρασελέ από λάπις λάζουλι, τρίμηνη συνδρομή στην The Wall Street Journalεις μήνες, ή …μία αθόρυβη αντλία γάλακτος στήθους! Τα πιο «συνηθισμένα» δώρα που περιλαμβάνονται στο πακέτο είναι μία οδοντόκρεμα κι ένα στοματικό διάλυμα, ένα πακέτο με άλατα μπάνιου και ακόμη ένα με ψεύτικες βλεφαρίδες, μία εξάδα με λεμονάδες, μπλουζάκια και φανέλες, σοκολατάκια χωρίς λακτόζη και γλουτένη, στυλό, μπισκότα και μία βούρτσα μπάνιου σε μορφή emoji και φωσφορίζουσα στο σκοτάδι.
Όπως εξηγεί η ίδια εταιρεία, είναι φανερό πως όλοι αυτοί οι αστέρες μπορούν κάλλιστα να πληρώσουν από την τσέπη τους αυτά τα προϊόντα: «αυτό που μας παρακινεί είναι ένα αίσθημα φιλανθρωπίας», εξηγούν στην ιστοσελίδα τους. «Κάνουμε αυτά τα δώρα για τον ίδιο λόγο που πληρώνονται εκείνοι 20 εκατ. δολάρια για κάθε ταινία: γιατί η προσωπική τους ταυτότητα έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία». Έτσι, όπως τονίζουν οι υπεύθυνοι της ίδιας εταιρείας, « ο κόσμος συνηθίζει να αντιμετωπίζει περισσότερο με ζήλια τα δώρα που κάνουμε στους καλλιτέχνες παρά με εκτίμηση», υπογραμμίζοντας πως «οι εταιρείες πρέπει να κάνουν το δικό τους μάρκετινγκ και διαφήμιση για να παραμείνουν μέσα στο παιγνίδι της αγοράς: όσο περισσότερη επιτυχία έχουν αυτές οι προσφορές, τόσα περισσότερα κέρδη θα έχουν και έτσι θα είναι διατεθειμένες να προσφέρουν περισσότερα σε φιλανθρωπικά προγράμματα, μέσω της εταιρικής ευθύνης. Είναι μία κατάσταση στην οποία κερδίζουν όλοι».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Εννοείται ότι είναι απάτη. Είναι οφθαλμοφανές άλλωστε», αναφέρει
«Έχουμε σοβαρά προβλήματα όλοι μας και θα καθόμαστε να σκεφτούμε ποιος κόλλησε ποιον;» τονίζει η ηθοποιός
Η συγκινητική ανάρτησή της με αφορμή τα γενέθλια του ανιψιού της
Sοundtrack της φωτογραφίας το τραγούδι της «Καλοκαίρι και πάθος»
Το «αντίο» στον τηλεοπτικό σταθμό και ο νέος της ρόλος
«Δεν τα έχουν βρει με τον εαυτό τους»
60 χρόνια από την κυκλοφορία ενός ιστορικού βιβλίου για τα ΜΜΕ
Δείτε το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice
Οι φωτογραφίες που ανάρτησε στο Instagram
Οι δηλώσεις του ηθοποιού σε συνέντευξη που παραχώρησε
Από τον Γιάννη Παπαμιχαήλ
Η πρώτη φωτογραφία από την τελετή
Tι είπε για τις αισθητικές επεμβάσεις
Το «Where No Man Has Gone Before» μετέτρεψε τη σειρά σε ένα απόλυτο franchise
Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς είχε κάποιες εξόχως ενοχλητικές ομοιότητες με την απόπειρα εναντίον του πρώην Προέδρου των ΗΠΑ
Οι δυο γηραιότεροι υποψήφιοι στην ιστορία των ΗΠΑ
Οι αναρτήσεις τους έχουν «πλημμυρίσει» από δεκάδες σχόλια
«Όχι, δεν πειράζει», έγραψε στην λεζάντα ο γνωστός σεφ
«Γι' αυτό έχουμε γυναικοκτονίες», πρόσθεσε η ηθοποιός
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.