Έρευνα: Η τηλεόραση εξακολουθεί να κυριαρχεί σε Αμερική και Ευρώπη
Και όμως τα τελευταία 25 ο χρόνος τηλεθέασης παγκοσμίως παραμένει ο ίδιος
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![watching-tv_1.jpg watching-tv_1.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2018/04/09/watching-tv_1.jpg)
Οι τηλεθεατές πέρασαν κατά μέσο όρο 2 ώρες και 56 λεπτά μπροστά από την οθόνη της τηλεόρασής τους το 2017, στις 95 χώρες που εξετάζει το ινστιτούτο Eurodata TV, όπως ανακοινώθηκε σήμερα.
Η τηλεθέαση παραμένει σταθερή τα τελευταία χρόνια, όμως η Eurodata παρατηρεί σημαντικές διαφοροποιήσεις ανάλογα με τη γεωγραφική περιοχή: η Βόρεια Αμερική παραμένει πρώτη με 4 ώρες και 3 λεπτά τηλεθέασης ημερησίως κατά μέσο όρο, ενώ ακολουθεί η Ευρώπη με 3 ώρες και 49 λεπτά και στη συνέχεια η Βραζιλία και η Ρωσία.
Οι συνήθειες είναι διαφορετικές στην Ασία με 2 ώρες και 25 λεπτά τηλεθέασης ημερησίως κατά μέσο όρο, ενώ στην Κίνα πέφτει στις 2 ώρες και 12 λεπτά, όπως αναφέρει η έκθεση «One TV Year in the World».
«Τα τελευταία 25 χρόνια ο χρόνος τηλεθέασης παγκοσμίως έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα, παρά την αυξανόμενη προσφορά περιεχομένου βίντεο στο Διαδίκτυο», επεσήμανε ο Φρεντερίκ Βολπρέ αντιπρόεδρος της Eurodata TV Worldwide.
«Παρατηρούμε μια μικρή υποχώρηση στη Βόρεια Αμερική και την Ασία, όμως στη Νότια Αμερική σημειώνεται αύξηση, ενώ η τηλεθέαση στην Ευρώπη παραμένει σε ένα ιστορικά υψηλό ποσοστό», πρόσθεσε.
Μια σημαντική αλλαγή είναι η δυνατότητα replay των τηλεοπτικών προγραμμάτων, αλλά και παρακολούθησής τους σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές ή κινητά τηλέφωνα, υπηρεσίες που φέρνουν «κατά μέσο όρο 8% επιπλέον τηλεθέαση» στις 35 χώρες όπου μετρήθηκαν.
Σε παγκόσμιο επίπεδο οι ΗΠΑ και η Βρετανία παραμένουν οι χώρες με τη μεγαλύτερη εξαγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων και ακολουθούν η Γαλλία, η Γερμανία και η Τουρκία.
Σύμφωνα με την Αβρίλ Μποντελό της Eurodata TV, πλέον οι τηλεοπτικοί παραγωγοί προσπαθούν «να δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα απευθύνεται σε ένα ειδικό κοινό» -τους νέους, τις γυναίκες, τους ηλικιωμένους-, «αντί να προσπαθούν να προσελκύουν μαζικά τους τηλεθεατές με κάθε κόστος».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Από τον Γιάννη Παπαμιχαήλ
Η πρώτη φωτογραφία από την τελετή
Tι είπε για τις αισθητικές επεμβάσεις
Το «Where No Man Has Gone Before» μετέτρεψε τη σειρά σε ένα απόλυτο franchise
Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς είχε κάποιες εξόχως ενοχλητικές ομοιότητες με την απόπειρα εναντίον του πρώην Προέδρου των ΗΠΑ
Οι δυο γηραιότεροι υποψήφιοι στην ιστορία των ΗΠΑ
Οι αναρτήσεις τους έχουν «πλημμυρίσει» από δεκάδες σχόλια
«Όχι, δεν πειράζει», έγραψε στην λεζάντα ο γνωστός σεφ
«Γι' αυτό έχουμε γυναικοκτονίες», πρόσθεσε η ηθοποιός
Τι συνέβη - Η απάντηση της δημάρχου της περιοχής
Η έρευνα είχε συνολικά 94,943 συμμετέχοντες από 47 χώρες
«Αρκετή λάμψη και κάποιος μπορεί να σκεφτεί "αχ τι ωραία ζωή μέσα στην περιποίηση". Κι όμως...», έγραψε
«Ήταν πολύ σημαντικό το "δεν τρώμε"», είπε
Ένα επικό καλοκαιρινό throwback στο Χ - Οι πιο χιουμοριστικές αναρτήσεις
Αποφασιστικό βήμα για την αντιμετώπιση της πειρατείας
Με αφορμή την επέτειο των γενεθλίων της
Η επανεμφάνιση της «Βουλίτσας» και οι ηθοποιοί που έμειναν από το πρώτο έως το τελευταίο επεισόδιο
Τι είπε για τη μητρότητα, τις «Άγριες Μέλισσες» και τη συμμετοχή της στη σειρά, «Παραλία»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.