TV & Media

Η τεκίλα Casamigos του Κλούνεϊ πουλήθηκε για 1 δισ. δολάρια

Την αγόρασε η εταιρεία κολοσσός Diageo

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
360230-746218.jpg

Η Casamigos, η μάρκα τεκίλας που ίδρυσε ο Κλούνεϊ με τους φίλους του Ράντε Γκέρμπερ και Μάικ Μέλντμαν το 2013, όπως ανακοινώθηκε, πωλήθηκε στον κολοσσό της παγκόσμιας αγοράς ποτών, Diageo.

Η συμφωνία εκτιμά την αξία της Casamigos ισοδύναμη του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων: 700 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά αρχικά και έως και 300 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα, εάν επιτύχει στόχους πωλήσεων κατά την επόμενη δεκαετία.

«Εάν μας ρωτούσατε πριν από τέσσερα χρόνια αν έχουμε μια εταιρεία δισεκατομμυρίων δολαρίων, δεν νομίζω ότι θα λέγαμε “ναι”, δήλωσε ο Τζορτζ Κλούνεϊ. Αυτό αντανακλά την εμπιστοσύνη της Diageo στην εταιρεία μας και τη δική μας εμπιστοσύνη μας στη Diageo» πρόσθεσε.

Η συμφωνία καθιστά τον Κλούνεϊ έναν από τους πιο επιτυχημένους επενδυτές από τον καλλιτεχνικό χώρο.

Αστέρες του Χόλιγουντ συχνά επενδύουν κεφάλαια σε νεοφυείς επιχειρήσεις.

Μεταξύ αυτών είναι οι Κέβιν Σπέισι και Λεονάρντο ΝτιΚάπριο, οι οποίοι επένδυσαν χρήματα στην Casper, εταιρεία παραγωγής στρωμάτων και ο Τζάστιν Μπίμπερ, ο οποίος έχει επενδύσει στο Spotify.

Ο Άστον Κούτσερ μπορεί πλέον να είναι περισσότερο γνωστός για τις επενδύσεις του παρά για τις καταχωρίσεις για αυτόν στην IMDB, τη διαδικτυακή βάση δεδομένων με πληροφορίες για ηθοποιούς, και τις ταινίες, στις οποίες έχουν πρωταγωνιστήσει. Συμμετέχει με κεφάλαια σε συνολικά 61 επιχειρήσεις μεταξύ άλλων στην Airbnb και στη Change.org.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.