TV & Media

Βραβείο δημιουργικής καμπάνιας στην Α.V. την Scarlet και την Bic

Μία πρωτοποριακή υπηρεσία, ένα νέο δημιουργικό Digital PR Agency και δύο από τις πιο αγαπημένες στήλες μας

Αναστασία Μπαφούνη
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Τι συμβαίνει όταν συνεργάζονται μία πρωτοποριακή υπηρεσία, ένα νέο δημιουργικό Digital PR Agency και δύο από τις πιο αγαπημένες στήλες του athensvoice.gr;

Μια διασκεδαστική και αποτελεσματική καμπάνια που ξεχώρισε και βραβεύτηκε στα Digital Media Awards 2017.

Πρόκειται για βραβεία που διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week για τέταρτη χρονιά, με σκοπό να αναδειχθούν και να επιβραβευτούν οι βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. Ανάμεσα σε δεκάδες συμμετοχές, το athensvoice.gr και το Scarlet Agency κατάφεραν να αποσπάσουν το Bronze Award στην κατηγορία CREATIVE USE OF MEDIA για την καμπάνια του Bic Rescue Button.

Μας ζητήθηκε να προβάλλουμε το Bic Rescue Button. Κάθε χρόνο για ένα συγκεκριμένο διάστημα η Bic ενεργοποιεί την υπηρεσία με την οποία στην περίπτωση που περπατάς ή οδηγείς και σου σκιστεί το καλσόν, πατάς το κόκκινο κουμπί στο bicrescuebutton.gr και ένας από μηχανής θεός (κυριολεκτικά με μηχανή έρχεται) σου φέρνει όπου κι αν είσαι ένα ολοκαίνουργιο καλσόν στο χρώμα και το μέγεθος που θες.

Ο πιο άμεσος τρόπος να μιλήσεις στο γυναικείο κοινό του athensvoice.gr, είναι μέσα από τα ζώδια -στον κόσμο της A.V. «Cosmic Τelegram»- και το «ΣΕ ΕΙΔΑ». Δύο πολύ αγαπημένες στήλες της Athens Voice με μεγάλη επισκεψιμότητα και ιστορία. Και οι δύο ενέπνευσαν σεναριογράφους και σκηνοθέτες να γυρίσουν επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές.

Αποφασίσαμε να το κάνουμε ακόμα πιο διασκεδαστικό μιλώντας στον χαρακτήρα κάθε ζωδίου από τη στήλη «Cosmic Telegram» αλλά και όπως θα μιλούσε η υπηρεσία αν ήταν άνθρωπος από τη στήλη «ΣΕ ΕΙΔΑ».

Χριστίνα Κοπανά  και η Μαρκέλλα Δήμου από την Scarlet, η Ιωάννα Βουράνη από την BIC και η ομάδα της A.V. το τόλμησαν κι έτσι έγινε μία εξαιρετικά επιτυχημένη καμπάνια μέσα από την οποία μαθεύτηκε η υπηρεσία και έγινε χαμός από «πατήματα» του Bic Rescue Button.

Είμαστε περήφανοι που η επιτροπή των Digital Media Awards την ξεχώρισε μέσα από περισσότερες από 300 συμμετοχές και τη βράβευσε για την δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της.