- CITY GUIDE
- PODCAST
-
31°
Βραβείο δημιουργικής καμπάνιας στην Α.V. την Scarlet και την Bic
Μία πρωτοποριακή υπηρεσία, ένα νέο δημιουργικό Digital PR Agency και δύο από τις πιο αγαπημένες στήλες μας
![114458-674108.jpg 114458-674108.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/114458-674108.jpg)
![357699-741145.jpg 357699-741145.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2017/06/06/357699-741145.jpg)
Τι συμβαίνει όταν συνεργάζονται μία πρωτοποριακή υπηρεσία, ένα νέο δημιουργικό Digital PR Agency και δύο από τις πιο αγαπημένες στήλες του athensvoice.gr;
Μια διασκεδαστική και αποτελεσματική καμπάνια που ξεχώρισε και βραβεύτηκε στα Digital Media Awards 2017.
Πρόκειται για βραβεία που διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week για τέταρτη χρονιά, με σκοπό να αναδειχθούν και να επιβραβευτούν οι βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. Ανάμεσα σε δεκάδες συμμετοχές, το athensvoice.gr και το Scarlet Agency κατάφεραν να αποσπάσουν το Bronze Award στην κατηγορία CREATIVE USE OF MEDIA για την καμπάνια του Bic Rescue Button.
Μας ζητήθηκε να προβάλλουμε το Bic Rescue Button. Κάθε χρόνο για ένα συγκεκριμένο διάστημα η Bic ενεργοποιεί την υπηρεσία με την οποία στην περίπτωση που περπατάς ή οδηγείς και σου σκιστεί το καλσόν, πατάς το κόκκινο κουμπί στο bicrescuebutton.gr και ένας από μηχανής θεός (κυριολεκτικά με μηχανή έρχεται) σου φέρνει όπου κι αν είσαι ένα ολοκαίνουργιο καλσόν στο χρώμα και το μέγεθος που θες.
Ο πιο άμεσος τρόπος να μιλήσεις στο γυναικείο κοινό του athensvoice.gr, είναι μέσα από τα ζώδια -στον κόσμο της A.V. «Cosmic Τelegram»- και το «ΣΕ ΕΙΔΑ». Δύο πολύ αγαπημένες στήλες της Athens Voice με μεγάλη επισκεψιμότητα και ιστορία. Και οι δύο ενέπνευσαν σεναριογράφους και σκηνοθέτες να γυρίσουν επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές.
Αποφασίσαμε να το κάνουμε ακόμα πιο διασκεδαστικό μιλώντας στον χαρακτήρα κάθε ζωδίου από τη στήλη «Cosmic Telegram» αλλά και όπως θα μιλούσε η υπηρεσία αν ήταν άνθρωπος από τη στήλη «ΣΕ ΕΙΔΑ».
Χριστίνα Κοπανά και η Μαρκέλλα Δήμου από την Scarlet, η Ιωάννα Βουράνη από την BIC και η ομάδα της A.V. το τόλμησαν κι έτσι έγινε μία εξαιρετικά επιτυχημένη καμπάνια μέσα από την οποία μαθεύτηκε η υπηρεσία και έγινε χαμός από «πατήματα» του Bic Rescue Button.
Είμαστε περήφανοι που η επιτροπή των Digital Media Awards την ξεχώρισε μέσα από περισσότερες από 300 συμμετοχές και τη βράβευσε για την δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Εννοείται ότι είναι απάτη. Είναι οφθαλμοφανές άλλωστε», αναφέρει
«Έχουμε σοβαρά προβλήματα όλοι μας και θα καθόμαστε να σκεφτούμε ποιος κόλλησε ποιον;» τονίζει η ηθοποιός
Η συγκινητική ανάρτησή της με αφορμή τα γενέθλια του ανιψιού της
Sοundtrack της φωτογραφίας το τραγούδι της «Καλοκαίρι και πάθος»
Το «αντίο» στον τηλεοπτικό σταθμό και ο νέος της ρόλος
«Δεν τα έχουν βρει με τον εαυτό τους»
60 χρόνια από την κυκλοφορία ενός ιστορικού βιβλίου για τα ΜΜΕ
Δείτε το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice
Οι φωτογραφίες που ανάρτησε στο Instagram
Οι δηλώσεις του ηθοποιού σε συνέντευξη που παραχώρησε
Από τον Γιάννη Παπαμιχαήλ
Η πρώτη φωτογραφία από την τελετή
Tι είπε για τις αισθητικές επεμβάσεις
Το «Where No Man Has Gone Before» μετέτρεψε τη σειρά σε ένα απόλυτο franchise
Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς είχε κάποιες εξόχως ενοχλητικές ομοιότητες με την απόπειρα εναντίον του πρώην Προέδρου των ΗΠΑ
Οι δυο γηραιότεροι υποψήφιοι στην ιστορία των ΗΠΑ
Οι αναρτήσεις τους έχουν «πλημμυρίσει» από δεκάδες σχόλια
«Όχι, δεν πειράζει», έγραψε στην λεζάντα ο γνωστός σεφ
«Γι' αυτό έχουμε γυναικοκτονίες», πρόσθεσε η ηθοποιός
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.