TV & Media

#SwimSexy: Τα εναλλακτικά μοντέλα που ποζάρουν για το Sports Illustrated (εικόνες, video)

Δίνουν νέο νόημα στον ορισμό του hot

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μπορεί μια 56χρονη ή μια υπέρβαρη να είναι σέξι;. Φυσικά και μπορεί και παρά τα στερεότυπα, το Sports Illustrated κάνει αυτή τη φορά την υπέρβαση.

Αφήνει εκτός των σελίδων τα αποστεωμένα και σιλικονάτα μοντέλα και λέει ναι στις καμπύλες και το λεγόμενο «body positivity». Το «body positivity» βασίζεται στην ιδέα της Ashley Graham, η οποία έχει σκοπό να αποδείξει ότι όλες οι σιλουέτες είναι σέξι.

Έτσι, έγινε το πρόσωπο της διαφημιστικής εκστρατείας #SwimSuitsForAll (Τα μαγιό είναι για όλους) και τώρα μαζί με την 56χρονη Nicola Griffin και την Philomena Kwao ποζάρουν με σέξι μεταλλικά μπικίνι στο πιο hot περιοδικό το οποίο και «αγκαλιάζει» την καμπάνια #SwimSexy.

Για την ιστορία, η Griffin είναι το «γηραιότερο» μοντέλο που ποζάρει με μπικίνι για το ετήσιο αφιερωματικό στα μαγιό τεύχος του Sports Illustrated.

image

Ashley Graham: «Body positivity και η γυναικεία δύναμη είναι θέματα που αγγίζουν την καρδιά μου. Το #SwimSuitsForAll έχει δείξει μεγάλη στήριξη στις γυναίκες με καμπύλες σε όλο τον κόσμο και είναι τιμή μου που είμαι μέρος του κινήματος #SwimSexy»

image

Nicola Griffin: «Ο κόσμος νομίζει ότι κάνεις το sex appeal όσο μεγαλώνεις, αλλά αυτό είναι ένας μύθος. Ποτέ μου δεν έχω νιώσει πιο σέξι όσο σήμερα. Έχω δύο κόρες και είμαι πολύ περήφανη που με βλέπουν σέξι και γεμάτη αυτοπεποίθηση με μαγιό»

image

Philomena Kwao: «Ως έγχρωμη γυναίκα κι εύσωμο μοντέλο, ποτέ μου δεν φανταζόμουν όταν ξεκινούσα το modeling ότι θα μπορούσα να ποζάρω στις σελίδες του Sports Illustrated. Η καμπάνια #SwimSexy επαναπροσδιορίζει τα στάνταρντ της ομορφιάς και είμαι περήφανη που λαμβάνω μέρος. Η ελπίδα μου είναι ότι η εκστρατεία θα ενώσει τις γυναίκες και τα κορίτσια όλων των ηλικιών, όλων των σωματοτύπων, των φυλών και με διαφορετικό υπόβαθρο»