- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Μέχρι τώρα μαθαίναμε υπάκουα να πληρώνουμε το κράτος και τις δημόσιες υπηρεσίες του. Η αλήθεια είναι ότι και αυτοί υποχρεούνται να μας πληρώνουν σε διάφορες περιπτώσεις. Μάθε πώς να σηκώσεις την μπάνκα των ΔΕΚΟ κι αν έχεις χρόνο για σκότωμα, μόλις απόκτησες καινούργιο χόμπι!
♦ 15 ευρώ από τη ΔΕΗ, αν δεν τηρηθεί κάποια προθεσμία από τις 8 εγγυημένες που προβλέπονται, όπως π.χ. τοποθέτηση-σύνδεση μετρητή έως 3 μέρες, απάντηση σε γραπτό αίτημα ή παράπονο 10-15 μέρες.
♦ 30 ευρώ (ή 60 ευρώ αν η χρονική καθυστέρηση ικανοποίησης του αιτήματος υπερβεί το διπλάσιο των προθεσμιών) από την ΕΥΔΑΠ, αν δεν τηρηθεί π.χ. η αποκατάσταση πεζοδρομίου ή οδοστρώματος λόγω έργων σε 5 μέρες, η λήψη δείγματος για έλεγχο ποιότητας νερού σε 24 ώρες.
♦ 36 ευρώ από τα ΕΛΤΑ για περιπτώσεις όπως απώλεια ή βλάβη περιεχομένου συστημένου γράμματος εσωτερικού ή εξωτερικού, αλλά και 235 ευρώ για απώλεια ή βλάβη περιεχομένου συνήθους δέματος.
♦ 150 ευρώ μάξιμουμ για βλάβη ή απώλεια αποσκευών, ενώ αν το δρομολόγιο του Προαστιακού καθυστερήσει περισσότερο από 20 λεπτά δικαιούσαι επιστροφή του αντίτιμου του εισιτηρίου (σε διεθνή μεταφορά αν καθυστερήσει το τρένο δικαιούσαι να συνεχίσεις το ταξίδι με ανώτερης κατηγορίας θέση στο τρένο).
♦ 30 ευρώ αν κάποιο υπηρεσιακό όργανο ΟΑΣΑ, ΤΡΑΜ, ΗΛΠΑΠ, ΕΘΕΛ ή ΗΣΑΠ επιδείξει ανάρμοστη συμπεριφορά απέναντί σου…
♦ …και 30 ευρώ αν δεν απαντήσουν έγκαιρα σε έγγραφο με αίτημα ή υπόδειξη.
♦ 30 ευρώ από τον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας για ανάρμοστη συμπεριφορά υπηρεσιακών οργάνων…
♦ …και 15 ευρώ για μη έγκαιρη απάντηση σε έγγραφο.
♦ 250 ευρώ αν αρνηθεί αεροπορική εταιρεία να σε επιβιβάσει σε πτήση ενώ έχεις κάνει κράτηση για πτήσεις έως και 1.500 χλμ., 400 ευρώ για πτήσεις μέχρι 3.500 χλμ. και όλες εντός Ε.Ε. άνω των 1.500 χλμ. και 600 ευρώ για τις υπόλοιπες πτήσεις.
Επίσης δωρεάν γεύματα και αναψυκτικά και δύο δωρεάν τηλεφωνήματα (ή φαξ ή e-mail) για καθυστερήσεις άνω των 2 ωρών για πτήσεις έως 1.500 χλμ. ή άνω των 3 ωρών για πτήσεις μέχρι 3.500 χλμ. και όλες εντός Ε.Ε. άνω των 1.500 χλμ.
Σημ.: Όλα τα παραπάνω προκύπτουν από τον Χάρτη Υποχρεώσεων Δημοσίων Υπηρεσιών προς τον Καταναλωτή, όπως δημοσιεύθηκε πρόσφατα από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Για περισσότερες πληροφορίες: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, τηλέφωνο 1520 ή www.efpolis.gr
Eικονογράφηση: ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΚΟΓΚΤΖΙΛΑΣ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αρμοδιότητα ανήκει στο υπουργείο Πολιτισμού, καθώς έχει κηρυχθεί μνημείο
«Αυτή είναι η επιτυχία της φορολογικής μας πολιτικής» ανέφερε χαρακτηριστικά
Όποιο και αν είναι το στιλ σας, το να προσθέσετε την ενσυναίσθηση στις τεχνικές σας, θα σας φέρει μόνο αύξηση πωλήσεων
«Εμείς ψυχραιμία»: Πώς σχολιάζει τις εξελίξεις για το κόμμα που γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις για την εκλογική διαδικασία της Κυριακής
Τι απάντησε στις κατηγορίες περί «πράσινου ΣΥΡΙΖΑ»
Με αφορμή την έκπτωση του ΣΥΡΙΖΑ από την αξιωματική αντιπολίτευση
Από την μικρασιατική καταστροφή και μετά, η Ελλάδα ασκεί την εξωτερική της πολιτική με μάλλον φοβικό τρόπο
Τι περιλαμβάνουν οι επενδύσεις άνω των 5 δισ. ευρώ
Πώς σχολιάζει το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι πια Αξιωματική Αντιπολίτευση
Τι παραμένει αμετάβλητο
«Με το ζόρι παντρειά δε γίνεται» δηλώνει ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος
Η πρώτη αντίδραση μετά την παραίτηση Τζάκρη - Πούλου
Το ΠΑΣΟΚ γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»
«Είναι μία οδυνηρή απόφαση για εμένα», είπε η βουλεύτρια
Το Σάββατο ανακοινώνεται η ιδρυτική διακήρυξη
Τα βασικά σημεία των δηλώσεων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.