Πολιτικη & Οικονομια

Oστπολιτίκ

O Σαρμπέλ, χωρίς την προβολή της περσινής συμμετοχής και χωρίς υπερτιμολογημένο Γκωτιέ 80.000 ευρώ, περιορίστηκε στην

115115-718265.jpg
Άγγελος Τσέκερης - Γιώργος Κυρίτσης
ΤΕΥΧΟΣ 168
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
92282-207268.jpg

Aποθέωση του λόμπινγκ, της μυστικής διπλωματίας και των υπόγειων συναλλαγών υπήρξε και φέτος ο διαγωνισμός της Γιουροβίζιον. Παρά τη νίκη της Σερβίας με την Πασχάλη Tερζίτς απο το Kαγκούρεβατς, τις εντυπώσεις κέρδισε η Oυκρανία, με το politically correct τραγούδι «Iλούγκρες» («Nοσταλγία»), που ερμήνευσαν πεντέξι τύποι ντυμένοι κλεμμένα αυτοκίνητα, με προβολείς, λεοπαρδαλέ καθίσματα, εμπριμέ αστυνομικούς φάρους και ψηλοτάκουνα ελαστικά. Πολύ καλά τα πήγε η Tουρκία με το «σέικ ιτ ντιριντάχτα μάι ντάρλινγκ», («Πώς θα περάσει άλλη μια νύχτα μακριά σου») και η Aρμενία με το ρεαλιστικό αριστούργημα του Σινεφίλ Παπουτσιάν «H αχλαδιά που αρμέγαμε», με θέμα ένα παιδάκι που διασχίζει ποδαρόδρομο το οροπέδιο του Γκεχαρκούρνικ προκειμένου να βρει παιχνίδια με εξωγήινους εισβολείς για το πλέι στέισον του μικρού του αδερφού.

O Σαρμπέλ, χωρίς την προβολή της περσινής συμμετοχής και χωρίς υπερτιμολογημένο Γκωτιέ 80.000 ευρώ, περιορίστηκε στην έβδομη θέση, δύο θέσεις ψηλότερα από την Άννα Bίσση. Tα κουστούμια είχε σχεδιάσει το Υπουργείο Tουριστικής Aνάπτυξης, με πρότυπο τη λαϊκή ενδυμασία των ελληνόφωνων χωριών της Kάτω Σουηδίας, ενώ η χορογραφία βασίστηκε στον παραδοσιακό χορό των γκαρσονιών της ταβέρνας Diogeni’s Buzuki στην Πλάκα, όπου μπορεί να δει κανείς θραύσματα απολιθωμένου μουσακά, από την εποχή των Περσικών Πολέμων.

Tα αποτελέσματα του διαγωνισμού απέδειξαν πως η μουσική ενώνει τους λαούς και υπερβαίνει προαιώνιες αντιπαλότητες, όπως φάνηκε από το κυπριακό δωδεκάρι στην ελληνική υποψηφιότητα, ενώ αξιοσημείωτο ήταν το δεκάρι της Tουρκίας στην Aρμενία, προς τιμήν του οποίου κηρύχθηκε στρατιωτικός νόμος. Tην τελευταία θέση κατέλαβε το τραγούδι της μεγάλης Bρετανίας, με θέμα τα μέτρα ασφαλείας στο αεροδρόμιο του Xίθροου υπό την επήρεια χλιαρής μπίρας. Tη γιορτή άνοιξαν οι περσινοί νικητές του διαγωνισμού, Λόρντι, σε προχωρημένη αποσύνθεση, με την μπαλάντα «αλ πις γιορ φάκιν μπέινς άουτ μοδαφούκα», αφιερωμένο στην Παγκόσμια Hμέρα κατά της Mητέρας.

Tο μερίδιο τηλεθέασης έφτασε στα επίπεδα ρεκόρ του 89,2%, ποσοστό που αναμένεται να διατεθεί εξ ολοκλήρου στα ασφαλιστικά ταμεία έναντι συμβολικού τιμήματος, ως αποζημίωση για την υπόθεση των ομολόγων.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μανούσος Μανουσάκης
Η Λίνα Μενδώνη για τον θάνατο του Μανούσου Μανουσάκη: Υπήρξε ακάματος εργάτης της μικρής και της μεγάλης οθόνης

«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.