Ταχιάος: Η σήραγγα στην Κατεχάκη έπρεπε να γίνει - Αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος
«Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της "Ελληνικό Μετρό"», αναφέρει ο υφυπουργός


Ο Νίκος Ταχιάος για τη σήραγγα 160 μέτρων που κατασκευάστηκε κάτω από την Κατεχάκη για τα έργα της Γραμμής 4 του Μετρό
Διευκρινίσεις έδωσε σήμερα (18.3) ο υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, για τη διάνοιξη σήραγγας 150 μέτρων εκτός μελέτης στη γραμμή 4 του Μετρό στην Κατεχάκη.
Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, η σήραγγα θα έπρεπε να κατασκευαστεί, αλλά όχι με τη μέθοδο που έγινε η διάνοιξη. «Μιλάμε για μια σήραγγα, η οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να κατασκευαστεί. Κάτω από την οδό Κατεχάκη υπάρχει μια πολύ μεγάλη σήραγγα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί κατά κάποιον τρόπο και ως αμαξοστάσιο, αλλά και ως χώρος ελαφράς συντήρησης των συρμών της γραμμής 4. Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτήν τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία», δήλωσε ο κ. Ταχιάος στον ΣΚΑΪ.
Νίκος Ταχιάος: Θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις
Μάλιστα, σε ερώτηση για το αν αυτή η αλλαγή οφείλεται σε λάθος, ο Νίκος Ταχιάος απάντησε: «Προφανώς όχι από λάθος. Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια εταιρεία 7ης τάξεως. Δεν θα το ερμηνεύσω, αυτό είναι ζήτημα της "Ελληνικό Μετρό". Η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, είναι κομμάτι του έργου, αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος. Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της "Ελληνικό Μετρό", οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου. Το γιατί έγινε αυτό, δεν μπορώ να το εξηγήσω, για αυτό και θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις».
«Οι υποδομές παρακολουθούνται σε καθημερινή βάση διαρκώς. Υπάρχουν σταθμοί, οι οποίοι παρακολουθούν συγκεκριμένα σημεία και υπολογίζουν τις καθιζήσεις. Αυτό που έλεγε το έγγραφο της "Ελληνικό Μετρό" είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει υπάρξει όμως καμία καθίζηση. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε για τα νοσοκομεία, ούτε για τον δρόμο. Μιλάμε για μια σήραγγα, η οροφή της οποίας είναι σε βάθος άνω των 20 μέτρων», κατέληξε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι πέντε προτεραιότητες
Τα στοιχεία της δημοσκόπησης για τον ανασχηματισμό και το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών
Σε έντονα πολωμένο κλίμα διεξήχθη η συνεδρίαση - Αποχώρησαν από την ψηφοφορία όλα τα μέλη της Αντιπολίτευσης πλην Σπαρτιατών και Πλεύσης Ελευθερίας
Διαφωνούν με την άμεση παραπομπή Τριαντόπουλου στο «φυσικό δικαστή»
Είχε κατατεθεί σε βάρος του καταγγελία για παραποιημένη ιατροδικαστική έκθεση με οικονομικό αντάλλαγμα 10.000 ευρώ
Το σχόλιο για τον Νίκο Τσάφο
Η ανάρτηση του πρώην υπουργού
Επιβεβαιώνεται η οικονομική πρόοδος - Ενισχύεται η δημοσιονομική κατάσταση
Τι αναφέρει η Χαριλάου Τρικούπη
Οι δικαιούχοι θα εκδώσουν άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα
Στην πραγματικότητα καθόλου δεν θέλει την παραπομπή του Τριαντόπουλου. Αυτό που θέλει είναι ένα κομματικό σόου
Οι δηλώσεις του πρωθυπουργό πριν τη Σύνοδο
Πώς σχολιάζουν πηγές της Χαριλάου Τρικούπη τις εξελίξεις
Άμυνα, Τουρκία και Μεταναστευτικό στο τραπέζι
«Παρόντες για την αυτοδιοίκηση και τον άνθρωπο» - Όσα είπε ο πρόεδρος του Ελληνικού Δικτύου Ανθεκτικών Πόλεων
Όσα ανέφερε στο Forum Ελληνικού Δικτύου Ανθεκτικών Πόλεων ο Δήμαρχος Αθηναίων
Θα πρέπει μόνο να εκδώσουν μια άυλη ψηφιακή κάρτα
Υπηρετούσε στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Σερρών
Tι αναφέρουν οι πολίτες για τον ανασχηματισμό
Από 1η Απριλίου σε εφαρμογή η αύξηση του κατώτατου μισθού
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.