Πολιτικη & Οικονομια

Νέα ταμπελάκια τιμών στα σούπερ μάρκετ σε λίγες μέρες - Η μάχη κατά της ακρίβειας

Πιο φτηνές τιμές σε 600 προϊόντα - Στόχος να υπάρξουν σημαντικές μειώσεις

1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η μάχη κατά της ακρίβειας: Σε περίπου 10 ημέρες τα νέα ταμπελάκια τιμών στα σούπερ μάρκετ με τις πιο φτηνές τιμές σε 600 προϊόντα
Σε περίπου δέκα ημέρες θα έχουν τοποθετηθεί στα ράφια όλων των σούπερ μάρκετ τα καινούργια ταμπελάκια προϊόντων με μειωμένες τιμές © Unsplash+/Getty Images

Η μάχη κατά της ακρίβειας: Σε περίπου 10 ημέρες τα νέα ταμπελάκια τιμών στα σούπερ μάρκετ με τις πιο φτηνές τιμές σε 600 προϊόντα

Σε περίπου δέκα ημέρες θα έχουν τοποθετηθεί στα ράφια όλων των σούπερ μάρκετ τα καινούργια ταμπελάκια που θα υποδεικνύουν τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, η σήμανση είναι μία διαδικασία που απαιτεί χρόνο καθώς αφορά 4200 καταστήματα ενώ κάθε μέρα προστίθενται και νέοι κωδικοί. Ωστόσο, ήδη, σε κάποια μεγάλα σούπερ μάρκετ έχει τοποθετηθεί σήμανση αλλά απαιτείται, περίπου, ένα δεκαήμερο για να τοποθετηθούν τα καρτελάκια σε όλα τα καταστήματα.

Όπως επεσήμανε ο κ. Πεταλάς, η σήμανση δεν θα είναι η ίδια σε όλα τα σούπερ μάρκετ καθώς πρόκειται για πρωτοβουλία και κάθε επιχείρηση επιλέγει τον δικό της τρόπο για την ειδική σήμανση.

Ακρίβεια: Νέα ταμπελάκια τιμών στα σούπερ μάρκετ

Στο μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες, η πρωτοβουλία έχει αναπτύξει μια δυναμική και καθημερινά οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης ενημερώνονται για νέους κωδικούς που προστίθενται στη λίστα.

Όπως αναφέρουν πήγες της αγοράς, εκτιμάται ότι στην ανανεωμένη λίστα που θα ανακοινώσει, την ερχόμενη εβδομάδα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης ο αριθμός των κωδικών θα πλησιάζει στον αρχικό στόχο των 600 κωδικών και, σύντομα, αναμένεται να τον ξεπεράσει.

Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία ανανεωμένη λίστα με τους κωδικούς προϊόντων που έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών, περιλάμβανε 362 κωδικούς προϊόντων και οι μειώσεις διαμορφώνονται από 5% έως 24%.

Εντατικοποίηση προσπαθειών για την ανάσχεση της ακρίβειας

Σημειώνεται ότι ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος σε πρόσφατη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας συνέστησε εντατικοποίηση των προσπαθειών από την πλευρά του οργανωμένου λιανεμπορίου, ώστε να αποδώσει τα μέγιστα η νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με στόχο την ανάσχεση της ακρίβειας.

Δηλαδή, ο υπουργός ζήτησε από τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ να επεκτείνουν τον στόχο για μειώσεις τιμών σε περισσότερους από 600 κωδικούς, να παρατείνουν χρονικά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, καθώς και να τοποθετήσουν ειδική σήμανση στα ράφια των σούπερ μάρκετ με στόχο τη διευκόλυνση των καταναλωτών.

Από την πλευρά του ο κ. Πεταλάς έχει επισημάνει ότι «…στόχος μας είναι να υπάρξουν σημαντικές μειώσεις τιμών σε πολύ περισσότερους από 600 κωδικούς και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Οι δύο μήνες είναι το μίνιμουμ χρονικό όριο που τέθηκε εξαρχής κατά τις συζητήσεις μας για τη νέα πρωτοβουλία».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μανούσος Μανουσάκης
Η Λίνα Μενδώνη για τον θάνατο του Μανούσου Μανουσάκη: Υπήρξε ακάματος εργάτης της μικρής και της μεγάλης οθόνης

«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.