- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ανδρουλάκης: Η ΝΔ δεν διαθέτει εθνικό σχέδιο για μια δίκαιη ανάπτυξη
Έτοιμος να ανοίξει πολιτικό διάλογο είπε πως είναι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
Ανδρουλάκης: Η ΝΔ δεν διαθέτει εθνικό σχέδιο για μια δίκαιη ανάπτυξη - Το ΠΑΣΟΚ είναι έτοιμο να ανοίξει πολιτικό διάλογο είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
Για αποτυχία της ΝΔ έκανε λόγο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης μιλώντας το απόγευμα στο συνέδριο «Green Deal Greece 2024» που διοργανώνει το ΤΕΕ, στο Συνεδριακό Κέντρο του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος., υποστηρίζοντας ότι δεν διαθέτει εθνικό σχέδιο για μια βιώσιμη, ανθεκτική και δίκαιη ανάπτυξη.
«Η κυβέρνηση απέτυχε να προωθήσει έναν ουσιαστικό εκσυγχρονισμό στην παραγωγική βάση της οικονομίας, στις υποδομές, στην ενεργειακή αυτονομία της χώρας. Τις χαμένες αυτές ευκαιρίες, τις πληρώνει δυστυχώς ακριβά ο ελληνικός λαός, είτε με τη δομική πλέον ακρίβεια που έχει εγκατασταθεί για τα καλά στην εγχώρια ολιγοπωλιακή αγορά, είτε με την αύξηση των ανισοτήτων και την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια», ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης.
Ο κ. Ανδρουλάκης σημείωσε πώς η ανθεκτικότητα της ελληνικής οικονομίας και της ελληνικής κοινωνίας είναι το σύγχρονο ζητούμενο επισημαίνοντας τις δραματικές εικόνες από τη Θεσσαλία πέρυσι και οι τωρινές από την ισπανική Βαλένθια για την ασφάλεια των υποδομών. «H κυβέρνηση έχει χάσει ανεπίτρεπτα πολύ χρόνο:
Ακόμα και σήμερα, αν ξεκινούσε η υλοποίηση ενός πλήρους αντιπλημμυρικού σχεδίου στον Κηφισό, θα χρειάζονταν 10 χρόνια για να ολοκληρωθεί», τόνισε ο κ. Ανδρουλάκης και έκανε αναφορά στην ντροπιαστική , όπως είπε, για ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος, κατάσταση που επικρατεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Ανδρουλάκης: Έχουμε γίνει μάρτυρες σε επικίνδυνα περιστατικά
«Μετά την ανείπωτη τραγωδία των Τεμπών, έχουμε γίνει μάρτυρες σε επικίνδυνα περιστατικά και παρολίγον συγκρούσεις τρένων… Ποιον τιμά αυτή η κατάσταση; Ποιος ευθύνεται γι' αυτό το χάλι;
Την ώρα που η υπόλοιπη Ευρώπη κινείται με πράσινες υπερταχείες, στη Βόρεια Ελλάδα …ψάχνουν για σιδηρόδρομο».
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής υπογράμμισε πώς χρειάζεται ουσιαστική πολιτική βούληση για τον εκσυγχρονισμό του νόμου ανάθεσης των δημοσίων συμβάσεων.
Ειδική αναφορά έκανε στο οξυμένο πρόβλημα της στέγασης όπου παρατήρησε πώς οι κυβερνητικές παρεμβάσεις , όπως πάντα, είναι πολύ λίγες και έρχονται πολύ αργά. «Είναι ώρα η κυβέρνηση να εγκαταλείψει τις εμμονές της και να υιοθετήσει τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ για εκτεταμένα προγράμματα κατασκευής κοινωνικών κατοικιών και παροχή δίκαιων και ανταποδοτικών φορολογικών κινήτρων για το άνοιγμα κλειστών διαμερισμάτων σε συνάρτηση με μια μακρά περίοδο διάθεσης τους
στη δεξαμενή κατοικιών και προφανώς με όριο στο ενοίκιο.
Επιπλέον, κατάργηση της golden visa και ρυθμιστικό πλαίσιο για τη βραχυχρόνια μίσθωση», τόνισε ενώ σημείωσε πώς στην εκτός σχεδίου δόμηση επικρατεί αλαλούμ και πρέπει να δοθεί λύση.
Για την ενεργειακή μετάβαση ο Νίκος Ανδρουλάκης υποστήριξε πώς η πρόσβαση στα δίκτυα ενέργειας έπρεπε να είναι ισότιμη και με διαφάνεια. «Αντί γι' αυτό, έχει μετατρέψει τον εναπομείναντα ενεργειακό χώρο σε πολύτιμο δώρο για τα ισχυρά οικονομικά συμφέροντα. Για το ΠΑΣΟΚ, μόνο όταν η ενεργειακή μετάβαση είναι πράσινη και κοινωνικά δίκαιη, διασφαλίζει την ενεργειακή ασφάλεια και το χαμηλό κόστος παραγωγής και διαβίωσης. Τίποτα από όλα αυτά δεν είναι στη στρατηγική της Κυβέρνησης», είπε .
Συμπλήρωσε πώς απαιτείται λοιπόν μια άλλη στρατηγική για μια βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη με βασικούς άξονες την περιβαλλοντική προστασία, τη διασύνδεση τουρισμού-πρωτογενούς τομέα, παράλληλα με τη λειτουργία των υποδομών, τη διατήρηση σε επάρκεια των πόρων, φυσικών και ανθρώπινων.
«Η υστέρηση της Ελλάδας δεν είναι κάτι αναπόφευκτο. Η μοιρολατρία και η παραίτηση δεν ταιριάζουν σε μια χώρα που έχει αποδείξει ότι διαθέτει ένα πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό και απεριόριστες δυνατότητες ανάπτυξης. Απαιτείται όμως ένας άλλος δρόμος ευημερίας, ένα εθνικό σχέδιο για μια Βιώσιμη, Ανθεκτική
και Δίκαιη Ανάπτυξη. Το σχέδιο αυτό προφανώς και δεν το διαθέτει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
Το ΠΑΣΟΚ είναι έτοιμο να ανοίξει το επόμενο διάστημα έναν μεγάλο και ευρύχωρο πολιτικό και προγραμματικό διάλογο, μαζί με την κοινωνία, με τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις και κάθε φορέα με τον οποίο μοιραζόμαστε κοινές αγωνίες για την πρόοδο της Ελλάδας.
Έναν διάλογο που θα καταλήξει σε ένα "Made in Greece" Εθνικό Σχέδιο Ανασυγκρότησης της οικονομίας και της κοινωνίας.
Σε αυτή την προσπάθεια, σας καλώ να συμμετάσχετε, να ενώσουμε δυνάμεις, ώστε να πάρουμε στα χέρια μας την ευθύνη για μια μεγάλη Αλλαγή Πολιτικής Κατεύθυνσης που έχει ανάγκη ο τόπος και ο λαός μας», κατέληξε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα λάθη και η πελατειακή νοοτροπία είδαμε πού μας οδήγησαν. Οι επιλογές που γίνονται σήμερα θα καθορίσουν αν θα αφήσουμε οριστικά πίσω μας την κρίση ή αν θα ξαναμπούμε στον φαύλο κύκλο.
Τι προβλέπεται για την κύρια σύνταξη και τη προσωπική διαφορά
Το μήνυμα προς τους αγρότες - Τι λέει για τους οδικούς αποκλεισμούς
Τι θα παρέχει στους δικαιούχους
«Με ευθύνη της κυβέρνησης, έχουν χαθεί πόροι δισεκατομμυρίων για τον πρωτογενή τομέα» σημείωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
«Η Αθήνα δεν αντέχει άλλες χαμένες χρονιές» σημειώνει η «Αθήνα Ψηλά»
Στόχος η πλήρης εξόφληση των διακρατικών δανείων του Μνημονίου έως το 2031
Οι ημερομηνίες πληρωμής των τριών δόσεων
Επενδύσεις 420 εκατ. ευρώ και νέοι κανόνες στον σιδηρόδρομο με αυστηρότερες ρήτρες
Στην Ιερουσαλήμ ο πρωθυπουργός για την τριμερή Σύνοδο Κορυφής Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ
Υπεγράφη συμφωνία ανάμεσα σε Hellenic Train και Alstom
Τα ονόματα που θα συμπεριληφθούν στα ψηφοδέλτια του κόμματος
Αφορά την προκήρυξη 1Κ/2024
Ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα η πιλοτική εγκατάσταση καμερών
«Δεν είναι ασφαλής ένας δρόμος που στη μία του άκρη είναι παρκαρισμένα τρακτέρ», ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Έως 5 Ιανουαρίου 2026 οι αιτήσεις
«Η ιστορία αυτή δεν μπορεί να διαγραφεί ούτε να παραχαραχθεί», σημειώνει ο ευρωβουλευτής
Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στα Ιεροσόλυμα
«Οι ενεργειακές συμφωνίες αναβαθμίζουν τη θέση της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή ενεργειακή αρχιτεκτονική»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.