Πολιτικη & Οικονομια

Θέμης Σαρανταένας: Οι τάσεις Digital Marketing 2025

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ με τους καλεσμένους του στο studio του Talk Radio 989 by Alpha ανέλυσαν ένα θέμα που αφορά όλες τις σύγχρονες επιχειρήσεις

62222-137653.jpg
A.V. Team
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Θέμης Σαρανταένας: Οι τάσεις Digital Marketing 2025

To Σάββατο 28/9/2024 ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με τους καλεσμένους του στο studio του Talk Radio 989 by Alpha ανέλυσαν ένα θέμα που αφορά όλες τις σύγχρονες επιχειρήσεις: τις τάσεις του digital marketing για το 2025. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται και η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει, το ψηφιακό marketing γίνεται όλο και πιο κρίσιμο για την επιτυχία μιας επιχείρησης.

Η Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια της Focus Bari, παρουσίασε την πρόσφατη Πανελλαδική έρευνα Tech Life Tips που αποτυπώνει τη χρήση του διαδικτύου από τους Έλληνες σήμερα. Τα βασικά ευρήματα της έρευνας δείχνουν πως:

  • Υπάρχει σημαντικήάνοδος στη χρήση του διαδικτύου από άτομα ηλικίας 65-74 στην Ελλάδα.  
  • Οι Έλληνεςδηλώνουν ότι αφιερώνουν περίπου 1,5 ώρα καθημερινά στα social media, τα οποία χρησιμοποιούν κυρίως για ψυχαγωγία και ενημέρωση, αλλά και για να διατηρούν ζωντανές τις σχέσεις τους με φίλους και συγγενείς. 
  • Το TikTok καιInstagram βρίσκονται σε απόλυτη κυριαρχία στους νέους ηλικίας 16-24, ενώ το Facebook παραμένει πιο δημοφιλές στις ηλικίες 35+.
  • Το 65%των Ελλήνων δηλώνει ότι οι διαδικτυακές αγορές κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη.
  • Δύο στους τρείς πολίτες έχουν κάνει online αγορές το τελευταίο εξάμηνο, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 976€.

Ακόμα ο Σπύρος Ανδριόπουλος, Πρόεδρος του ΣΕΔΕ (Σύνδεσμος Εταιριών Διαδυκτίου Ελλάδος), ανέλυσε σε βάθος την έρευνα εστιάζοντας τις τάσεις που θα επικρατήσουν στο Internet τους επόμενους μήνες. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε η αυξανόμενη σημασία της δημιουργίας μιας σύγχρονης ιστοσελίδας για μια επιχείρηση και ποιες αλλαγές αναμένουμε στο web design το 2025. Επιπλέον, εξετάστηκε ποια χαρακτηριστικά πρέπει να διαθέτει ένα e-shop ώστε να παραμένει ανταγωνιστικό, καθώς και ο ρόλος της εμπειρίας χρήστη (UX) και πώς αυτή θα διαμορφωθεί στα e-shops του άμεσου μέλλοντος. Συζητήθηκε επίσης αν η εξατομίκευση (personalization) θα διαδραματίσει μεγαλύτερο ρόλο στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών το 2025. Παράλληλα, έγινε λόγος για τους νέους τρόπους online διαφήμισης που αναδύονται και ποιες πλατφόρμες προβλέπεται να κυριαρχήσουν. Σχολιάστηκε, ακόμη, η αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών στο διαδίκτυο και πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους σε αυτές τις εξελίξεις. Στο πλαίσιο της τεχνολογίας, εξετάστηκε ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και των chatbots και πώς αυτές οι τεχνολογίες θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο marketing. Επίσης, συζητήθηκε πόσο σημαντική θα είναι η επένδυση σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram, συγκριτικά με τις παραδοσιακές διαφημιστικές πλατφόρμες. Αναφέρθηκε επίσης πώς διαμορφώνεται το SEO για την επόμενη χρονοά και ποιες αλλαγές αναμένονται στη βελτιστοποίηση περιεχομένου για τις μηχανές αναζήτησης. Τέλος, εξετάστηκαν οι βασικοί τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την παρουσία τους στα social media.

Κάθε εβδομάδα, ο Θέμης Σαρανταένας, με τη συμμετοχή καταξιωμένων καλεσμένων από την αγορά, θα αποκαλύπτει τεχνικές και βέλτιστες πρακτικές που οι επιχειρηματίες μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα. Με απλή και προσιτή γλώσσα, θα παρέχονται ρεαλιστικά παραδείγματα και πρακτικές συμβουλές. Στόχος της εκπομπής είναι να γίνει ένας πολύτιμος σύμμαχος για τους επιχειρηματίες, βοηθώντας τους να εξελίξουν τις επιχειρήσεις τους και να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στον σύγχρονο ανταγωνισμό. 

Η εκπομπή μεταδίδεται ζωντανά κάθε Σάββατο 18.00-19.00 από το Talk Radio 98,9FM by Alpha.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μανούσος Μανουσάκης
Η Λίνα Μενδώνη για τον θάνατο του Μανούσου Μανουσάκη: Υπήρξε ακάματος εργάτης της μικρής και της μεγάλης οθόνης

«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.