Πολιτικη & Οικονομια

Shein: Τελικά ανοίγουν φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα;

Τι απαντά εκπρόσωπος της εταιρείας

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Shein
Shein: Τελικά ανοίγουν φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα; © MARK R. CRISTINO / EPA

Shein: Τελικά ανοίγουν φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα; - Οι πληροφορίες για άνοιγμα στο Παγκράτι και η διάψευση εκπροσώπου της εταιρείας

Η ...είδηση ότι η Shein δημιουργεί φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα, έκανε άλλους να χαρούν και κάποιους να θορυβηθούν. Δημοσιεύματα ήθελαν την κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου να ανοίγει ένα μικρό κατάστημα στο Παγκράτι, «ποντάροντας» στη χώρα μας για τη δημιουργία ολόκληρου δικτύου καταστημάτων. 

Μάλιστα, πληροφορίες ήθελαν τη Shein να προχωρά σιγά - σιγά, μέχρι να ετοιμαστεί ο χώρος, σε προσλήψεις προσωπικού. Ωστόσο, τις πληροφορίες αυτές διαψεύδει στον Οικονομικό Ταχυδρόμο ο Martin Reidy, εκπρόσωπος του τμήματος εταιρικής επικοινωνίας της Shei για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία, υπογραμμίζοντας ότι δεν υπάρχουν καταστήματα της Shein και ούτε θα υπάρξουν - τουλάχιστον άμεσα - στην Ελλάδα. 

«Είμαστε μια αποκλειστικά διαδικτυακή πλατφόρμα, χωρίς φυσικά καταστήματα», επισημαίνει στον Ο.Τ. ο Martin Reidy, και προσθέτει ότι διάφορα καταστήματα έχουν επιχειρήσει να συνδέσουν το όνομά τους με τη Shein, όμως, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει καμία σύνδεση. «Τα προϊόντα Shein είναι διαθέσιμα μόνο online μέσω της επίσημης ιστοσελίδας και της εφαρμογής μας. Οποιαδήποτε καταστήματα στην Ελλάδα που ισχυρίζονται ότι είναι καταστήματα Shein, δεν είναι εξουσιοδοτημένα από την Shein ούτε συνδέονται με εμάς με οποιονδήποτε τρόπο και δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τη γνησιότητα ή την ποιότητα των προϊόντων που προσφέρουν. Λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα μη εξουσιοδοτημένα καταστήματα και να προστατεύσουμε τους πελάτες μας στην Ελλάδα».

Δεν έρχονται στην Ελλάδα τα pop - up καταστήματα της Shein

Στο ίδιο μέσο, ο κ. Reidy μίλησε για τα pop - up καταστήματα που δημιουργεί προσωρινά η Shein «για να ενισχύσουμε την αξία της μάρκας και την αγοραστική εμπειρία των πελατών μας». Ο εκπρόσωπος πάντως της εταιρείας ξεκαθαρίζει ότι «δεν υπάρχουν άμεσα σχέδια για τέτοιου είδους καταστήματα στην ελληνική αγορά. Ο προσωρινές offline εμπειρίες λιανικής πώλησης θα γίνονται γνωστές στους πελάτες μας πάντα απευθείας από εμάς μέσω των καναλιών μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», διευκρινίζει, θέλοντας να προστατεύσει από «παγίδες» το κοινό που επιθυμεί να κάνει τις αγορές του από τo Shein. 

Τα pop – up καταστήματα, είναι μικρά μαγαζιά λιανικής πώλησης, με συγκεκριμένη διάρκεια «ζωής», που προετοιμάζονται και δρομολογούνται για αποκλειστικά στο πλαίσιο προωθητικών ενεργειών και events της εταιρείας.

Τοξικές ουσίες σε προϊόντα της Shein

Η συζήτηση για το αν θα ανοίξουν τελικά φυσικά καταστήματα της Shein στην Ελλάδα, ήρθε λίγες εβδομάδες μετά την αποκάλυψη ότι τοξικές ουσίες εντοπίστηκαν σε παππούτσια, σανδάλια, αλλά και τσάντες που πουλά η εταιρεία. Συγκεκριμένα, οι υγειονομικές αρχές της Νότιας Κορέας διαπίστωσαν ότι πολυάριθμα προϊόντα των Shein, AliExpress και Temu δεν πληρούσαν τις οδηγίες ασφαλείας σε δοκιμή 144 προϊόντων. 

Μεγάλες ποσότητες φθαλικών ενώσεων, μιας χημικής ένωσης που κάνει τα πλαστικά πιο εύκαμπτα, βρέθηκαν σε ορισμένα ζευγάρια παπουτσιών Shein. Οι αρχές δήλωσαν στο AFP ότι ένα συγκεκριμένο ζευγάρι είχε 229 φορές το νόμιμο όριο για φθαλικές ενώσεις. «Οι πλαστικοποιητές με βάση τους φθαλικούς εστέρες επηρεάζουν τις αναπαραγωγικές λειτουργίες, όπως η μείωση του αριθμού των σπερματοζωαρίων, και μπορεί να προκαλέσουν υπογονιμότητα, ακόμα και πρόωρο τοκετό», δήλωσε στο AFP αξιωματούχος της ομάδας περιβαλλοντικής υγείας της Σεούλ.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που τα προϊόντα της Shein έχουν εντοπιστεί ως προβληματικά στη Νότια Κορέα. Σε προηγούμενη έρευνα τον Μάιο, κυβερνητικοί αξιωματούχοι της Σεούλ δήλωσαν ότι είχαν βρει ένα ζευγάρι παπούτσια Shein που περιείχαν 428 φορές τα επιτρεπόμενα επίπεδα φθαλικών ενώσεων. Οι αρχές της Νότιας Κορέας δήλωσαν επίσης ότι τρεις τσάντες που εξέτασαν περιείχαν επίπεδα φθαλικών εστέρων 153 φορές περισσότερα από το νόμιμο όριο, σύμφωνα με το πρακτορείο.

Η Shein είναι πλέον ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στη βιομηχανία της γρήγορης μόδας στις ΗΠΑ, γνωστός για την πώληση μοντέρνων και φθηνών ρούχων που αγαπούν οι Gen Zers. Στο αποκορύφωμά της το 2022, είχε αποτίμηση 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Shein ετοιμάζεται μέσα στο 2024 να εισαχθεί στο χρηματιστήριο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.