Πολιτικη & Οικονομια

Λευτέρης Αυγενάκης: Η επίθεση σε υπάλληλο του αεροδρομίου και η συγγνώμη για την «ένταση»

Οι καταγγελίες και η τοποθέτηση του Παύλου Μαρινάκη

Newsroom
4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
UPD

Λευτέρης Αυγενάκης: Η επίθεση σε υπάλληλο του αεροδρομίου & η συγγνώμη - Οι καταγγελίες και η τοποθέτηση του Παύλου Μαρινάκη

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει βίντεο από κάμερα ασφαλείας στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», στο οποίο φέρεται να απεικονίζεται ο πρώην υπουργός Λευτέρης Αυγενάκης να επιτίθεται σε εργαζόμενο σε πύλη εξόδου.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά από την καταγγελία της Ομοσπονδίας Συλλόγου Εργαζομένων στις Υπηρεσίες (ΟΣΕΥΠΕ), ο Λευτέρης Αυγενάκης είχε χάσει την πτήση του και προέβη σε βιαιοπραγία κατά του υπαλλήλου.

Όπως καταγγέλει η Ομοσπονδία «ο πρώην υπουργός φαίνεται να μπέρδεψε την πύλη, με αποτέλεσμα να κλείσει η πτήση. Είχαν προηγηθεί τρεις αναγγελίες με το επώνυμο του τέως υπουργού, όμως και πάλι δεν εμφανίστηκε στην έξοδο. Ο εν λόγω, σύμφωνα με όσα μας μεταφέρουν, ταξίδευε από την Αθήνα με προορισμό έναν από τους νομούς της Κρήτης. Με καθυστέρηση αρκετής ώρας λοιπόν βρέθηκε μπροστά στους εργαζόμενους του αεροδρομίου και άρχισε να φωνάζει, σύμφωνα πάντα με το περιεχόμενο της καταγγελίας. Κάποια στιγμή, όπως μας μεταφέρουν, η κατάσταση φαίνεται να ξέφυγε, με τον πρώην υπουργό να χτυπά με την άκρη του κινητού του στο κεφάλι μέλος του προσωπικού, το οποίο έπεσε λιπόθυμο στο γκισέ ελέγχου των εισιτηρίων, με τους υπόλοιπους υπαλλήλους να προσφεύγουν στη συνδρομή της αστυνομίας».

Η καταγγελία της ΟΣΕΥΠΕ

Υπήρξε ΝΑΙ ή ΌΧΙ περιστατικό βιαιοπραγίας πρώην Υπουργού σε βάρος υπαλλήλου γνωστής αεροπορικής εταιρείας στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος;

Τις τελευταίες ώρες μια σοβαρότατη καταγγελία έχει φτάσει στην Ο.Σ.Ε.ΥΠ.Ε, σύμφωνα με την οποία εμπλέκεται πρώην Υπουργός της Κυβέρνησης σε περιστατικό βιαιοπραγίας σε βάρος υπαλλήλου εδάφους γνωστής αεροπορικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Σύμφωνα με τα όσα μας μεταφέρονται πρόκειται για ένα επεισόδιο που φαίνεται να έλαβε χώρα πριν από λίγα εικοσιτετράωρα, με φερόμενο ως πρωταγωνιστή πρώην Υπουργό και θύμα της καταγγελλόμενης βιαιοπραγίας μέλος του προσωπικού του αεροδρομίου που βρισκόταν στην πύλη εξόδου.

Ο πρώην Υπουργός φαίνεται να μπέρδεψε την πύλη, με αποτέλεσμα να κλείσει η πτήση. Είχαν προηγηθεί τρεις αναγγελίες με το επώνυμο του τέως υπουργού, όμως και πάλι δεν εμφανίστηκε στην έξοδο. Ο εν λόγω, σύμφωνα με όσα μας μεταφέρουν, ταξίδευε από την Αθήνα με προορισμό έναν από τους νομούς της Κρήτης. Με καθυστέρηση αρκετής ώρας λοιπόν βρέθηκε μπροστά στους εργαζόμενους του αεροδρομίου και άρχισε να φωνάζει, σύμφωνα πάντα με το περιεχόμενο της καταγγελίας. Κάποια στιγμή, όπως μας μεταφέρουν, η κατάσταση φαίνεται να ξέφυγε, με τον πρώην υπουργό να χτυπά με την άκρη του κινητού του στο κεφάλι μέλος του προσωπικού το οποίο έπεσε λιπόθυμο στο γκισέ ελέγχου των εισιτηρίων, με τους υπόλοιπους υπαλλήλους να προσφεύγουν στη συνδρομή της αστυνομίας.

Όμως και μπροστά στα όργανα, όπως μας μεταφέρουν, ο τέως υπουργός φαίνεται να πούλησε «τσαμπουκά» απειλώντας τον έναν εκ των δοκίμων ότι θα τον μεταθέσει. Μάλιστα όταν επιχείρησαν να τον ηρεμήσουν φώναζε «μην με ακουμπάτε έχω ασυλία». Οι καταγγέλλοντες ισχυρίζονται ότι το σκηνικό έχει βιντεοσκοπηθεί.

Εμείς απλά ρωτάμε δημόσια: Υπήρξε ΝΑΙ ή ΌΧΙ περιστατικό βιαιοπραγίας πρώην Υπουργού σε βάρος υπαλλήλου γνωστής αεροπορικής εταιρείας στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος;

Ζητάμε την άμεση παρέμβαση των πολιτικών ηγεσιών των Υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Μεταφορών, καθώς επίσης της φυσικής ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ, αλλά και από την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, να διατάξουν άμεση διερεύνηση του περιστατικού και να ελεγχθεί το οπτικοακουστικό υλικό της τελευταίας εβδομάδας των πυλών εξόδου για τις πτήσεις από Αθήνα σε προορισμούς της Κρήτης. Ειδικά ζητάμε να ελεγχθούν εκείνες οι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού πτήσεις, στις οποίες επέβαιναν πρώην υπουργοί και νυν βουλευτές της σημερινής Κυβέρνησης.

Καλούμε τον φερόμενο ως εμπλεκόμενο, εφόσον αυτό το περιστατικό έχει λάβει χώρα και αναγνωρίζει τον εαυτό του στις καταγγελίες, να βρει το πολιτικό θάρρος και το σθένος να επιβεβαιώσει ο ίδιος το περιστατικό, αναλαμβάνοντας την πλήρη πολιτική και ποινική ευθύνη της πράξης του. Καλούμε επίσης την αεροπορική εταιρεία, για την οποία μας μεταφέρουν ότι έχει ήδη ενημερωθεί η ανώτατη διοίκησή της, να λειτουργήσει (εφόσον επιβεβαιώνεται το περιστατικό) προστατευτικά για το μέλος του προσωπικού της και όχι υπέρ του πρώην υπουργού και της συγκάλυψης.

Για το θέμα, αν χρειαστεί, θα επανέλθουμε με περισσότερες λεπτομέρειες και στοιχεία που ήδη συλλέγουμε. Ελπίζουμε όλοι να σταθούν στο ύψος της ευθύνης τους και να ρίξουν φως σε ένα περιστατικό για το οποίο έχουν περάσει αρκετά εικοσιτετράωρα στο σκοτάδι…

Παύλος Μαρινάκης για Λευτέρη Αυγενάκη: «Συμπεριφορές του τύπου "ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" δεν γίνονται ανεκτές»

Για το εν λόγω θέμα ρωτήθηκε και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, ο οποίος είπε ότι ζητήθηκαν εξηγήσεις και αναμένοται ανακοίνωση του πρώην υπουργού διαμηνύοντας, ωστόσο, ότι «συμπεριφορές του τύπου "ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" δεν γίνονται ανεκτές». «Δεν νομίζω ότι επιδέχεται πολλών ερμηνειών το βίντεο. Είναι αυτονοητη τουλάχιστον μια συγγνώμη. Περιμένουμε τη θέση του βουλευτή. Θα βγάλει ανακοίνωση. Αλλά θα σας πω ότι μπορεί για τις περιπτώσεις της απόδοσης του κυβερνητικού έργου να δίνεται χρόνος, αλλά συμπεριφορές κρίνονται ακαριαια και συμπεριφορές "ξέρεις ποιος είμαι εγώ"» δεν είναι αποδεκτές» είπε.

Η απάντηση του Λευτέρη Αυγενάκη για την επίθεση σε υπάλληλο στο αεροδρόμιο

Ο Λευτέρης Αυγενάκης απάντησε για το συμβάν της επίθεσης σε υπάλληλο του αεροδρομίου ζητώντας συγγνώμη για την ένταση.

«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.

Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου.

Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβαση.

Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.

Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».