Πολιτικη & Οικονομια

Ντοκουμέντο: Τι γράφει το memo για το rebranding του Αλέκση

Η φωτογραφία έχει κάνει τον γύρο του ίντερνετ και οι απορίες που γέννησε πολλές

41586-784579.jpg
Μάνος Βουλαρίνος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ντοκουμέντο: Τι γράφει το memo για το rebranding του Αλέκση
© ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI

Aλέξης Τσίπρας: Ο Μάνος Βουλαρίνος σχολιάζει το rebranding του ονόματός του

Ο Αλέκσης μπήκε στο αεροπλάνο για Παρίσι νομίζοντας ότι μπαίνει στο σαλόνι του σπιτιού του κι έτσι όλη η Ελλάδα έμαθε ότι πληρώνει έναν διαφημιστικό κολοσσό προκειμένου να του κάνει «rebranding», δηλαδή να τον βοηθήσει να αλλάξει περιτύλιγμα και να παρουσιαστεί ως κάτι διαφορετικό από αυτό που υφιστάμεθα τα τελευταία 15 χρόνια. Όμως στο αεροπλάνο υπήρχαν και άλλοι επιβάτες και κάποιος από αυτούς είχε την καλή ιδέα να φωτογραφίσει τον Αλέκση να μελετά το σχετικό memo.

Ντοκουμέντο: Τι γράφει το memo για το rebranding του Αλέκση

Η φωτογραφία που κάνει τον γύρο του ίντερνετ έχει γεννήσει πολλές απορίες. Τι γράφει; Πώς είναι δυνατόν ο Αλέκσης να διαβάζει κάτι που μοιάζει να είναι γραμμένο στα αγγλικά; Πού βρήκε τα λεφτά να πληρώσει έναν διαφημιστικό κολοσσό ένας άνθρωπος του οποίου το οικογενειακό εισόδημα δεν ξεπερνά τις 100.000; 

Το τελευταίο δεν μπορώ να το απαντήσω, αν και κάποιος που καταφέρνει να νοικιάσει με 500 ευρώ ένα εξοχικό στο Σούνιο σίγουρα έχει τις διαπραγματευτικές ικανότητες να ρίξει πολύ χαμηλά οποιαδήποτε τιμή. Για τα δύο πρώτα όμως η απάντηση είναι στο ντοκουμέντο που σας παρουσιάζω και το οποίο –σε αντίθεση με τη φωτογραφία– δείχνει πεντακάθαρα και τι γραφεί το memo και πώς κατάφερε να το διαβάσει ο προηγούμενος ηγέτης της Τζάκρη. Και μπράβο του.

Ντοκουμέντο: Τι γράφει το memo για το rebranding του Αλέκση

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μανούσος Μανουσάκης
Η Λίνα Μενδώνη για τον θάνατο του Μανούσου Μανουσάκη: Υπήρξε ακάματος εργάτης της μικρής και της μεγάλης οθόνης

«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.