- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Συνάντηση Δόμνας Μιχαηλίδου με ΣΕΤΕ για το ανθρώπινο δυναμικό στον τουρισμό
Στο επίκεντρο το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο κλάδος με την έλλειψη προσωπικού
Δόμνα Μιχαηλίδου: Συνάντηση της υπουργού Εργασίας με μέλη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο κλάδος με την έλλειψη προσωπικού, την ανάγκη επαγγελματικής κατάρτισης των εργαζομένων στον τουρισμό για καλύτερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας και τις μετακλήσεις εργαζομένων υψηλής εξειδίκευσης συζήτησε διεξοδικά την Τρίτη η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, με τον πρόεδρο, Γιάννη Παράσχη, και τα μέλη του προεδρείου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), στο πλαίσιο των επαφών με τους κοινωνικούς εταίρους.
Συγκεκριμένα, στη συνάντηση τονίστηκε ότι οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης της τουριστικής αγοράς επιβάλουν την ανάγκη ενός άρτια εκπαιδευμένου καλά αμειβόμενου προσωπικού, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο στόχος των βέλτιστων παρεχόμενων υπηρεσιών, που θα επιτρέψουν την εισροή επισκεπτών ενός υψηλότερου προφίλ.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας στον τουριστικό κλάδο. Ένα «εργαλείο» που διασφαλίζει τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων και συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη λειτουργία των επιχειρήσεων.
Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, μετά το πέρας της συνάντησης, δήλωσε σχετικά: «Με το προεδρείο του ΣΕΤΕ είχα την ευκαιρία να συζητήσω διεξοδικά σειρά θεμάτων που έχουν κοινό παρονομαστή την περαιτέρω ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού. Βασική μας προτεραιότητα είναι να βοηθήσουμε έμπρακτα έναν από τους σημαντικότερους τομείς της ελληνικής οικονομίας και απασχόλησης, προς όφελος τόσο των εργαζομένων, όσο και της εθνικής οικονομίας. Η συμβολή μας στη δημιουργία ενός νέου πλαισίου ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό θα συμβάλει στη διατήρηση του brand “Ελλάδα” στη θέση που της αρμόζει: αυτή της κορυφής».