Πολιτικη & Οικονομια

Σκρέκας: Έρχεται το «Καλάθι των Χριστουγέννων» - Ενδεχόμενος εμπλουτισμός προϊόντων στη «Μόνιμη Μείωση Τιμής»

Ποια θέματα συζητήθηκαν με τους εκπροσώπους της ΕΣΕ

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
UPD

Σκρέκας: Έρχεται το «Καλάθι των Χριστουγέννων» - Ποια θέματα συζητήθηκαν με τους εκπροσώπους της ΕΣΕ

Για την πρόθεση της κυβέρνησης να ξεκαθαρίσει, όσο το δυνατόν πιο σύντομα, το τοπίο των παραπλανητικών προσφορών και εκπτώσεων προς όφελος του υγιούς επιχειρηματικού ανταγωνισμού και της θωράκισης του καταναλωτικού κοινού, ενημέρωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, τους εκπροσώπους της ΕΣΕ (Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος).

Κωδικοί προϊόντων με Μόνιμη Μείωση Τιμής © ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI

Τα θέματα που τέθηκαν επί τάπητος

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης στη οποία συμμετείχε εκτός απο τον υπουργό και ο γενικός γραμματέας Σωτήρης Αναγνωστόπουλος και από την πλευρά των σούπερ μάρκετ ο πρόεδρος του ΔΣ της ένωσης Αριστοτέλης Παντελιάδης (ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ), ο γενικός γραμματέας, Κώστας Μαυροειδής (ΓΑΛΑΞΙΑΣ) και ο γενικός διευθυντής, Απόστολος Πεταλάς, συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα:

  •  Η εφαρμογή του «Καλαθιού των Χριστουγέννων» ενόψει της εορταστικής περιόδου
  •  Η εξέλιξη της κυβερνητικής πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής» και ο ενδεχόμενος εμπλουτισμός της με περισσότερα προϊόντα με την ένδειξη -5%.
  •  Ο σχεδιασμός της μεταρρύθμισης του υπουργείου Ανάπτυξης για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας της αγοράς και την αποτροπή των μηχανισμών που αυξάνουν τις τιμές στο ράφι όπως και των πλασματκών προωθητικών ενεργειών.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, μετά το τέλος της συνάντησης τόνισε: «Είχαμε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική συνάντηση με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ. Αδιαμφισβήτητος στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την αγοραστικη δυνατότητα όλων των καταναλωτών, ιδίως των πιο ευάλωτων, εντός των συνθηκών που δημιουργεί η εισαγόμενη ακρίβεια. Επίσης, να ξεκαθαρίσουμε όσο το δυνατόν πιο σύντομα το τοπίο των παραπλανητικών προσφορών και εκπτώσεων προς όφελος του υγιούς επιχειρηματικού ανταγωνισμού και της θωράκισης του καταναλωτικού κοινού».