- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Πιερρακάκης από τις Βρυξέλλες: Ψηφιοποιείται η παιδεία - Έμφαση στην προσέλκυση γυναικείων ταλέντων
Στοχευμένα προγράμματα για κάθε ηλικία και πλήρη ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση
Πιερρακάκης από τις Βρυξέλλες: Ψηφιοποιείται η παιδεία - Έμφαση στην προσέλκυση γυναικείων ταλέντων και στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων - Στοχευμένα προγράμματα για κάθε ηλικία και πλήρη ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης συμμετείχε στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας της ΕΕ την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου. Σε δήλωσή του, ανέφερε ότι η ψηφιοποίηση της εκπαίδευση ήταν μεταξύ των θεμάτων στα οποία εστίασαν οι Ευρωπαίοι υπουργοί στο Συμβούλιο Παιδείας, Νεολαίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού στις Βρυξέλλες.
Ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ανέφερε συγκεκριμένα ότι το Συμβούλιο επικεντρώθηκε «στην ψηφιοποίηση και απλούστευση των διαδικασιών, στο πώς το κάθε υπουργείο Παιδείας της κάθε χώρας θα μπορέσει να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετεί την εκπαιδευτική κοινότητα, απλουστεύοντας και ψηφιοποιώντας διαδικασίες και στο πώς θα μπορέσουμε να καλύψουμε το χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων που έχουμε σε κάθε χώρα για κάθε ηλικιακή κατηγορία».
Ειδικότερα, ο κ. Πιερρακάκης δήλωσε:
«Συμμετείχα σήμερα στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας, Νεολαίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, όπου με τους ομολόγους μου είχαμε την ευκαιρία να καταπιαστούμε με σειρά θεμάτων, αλλά κυρίως εστιάζοντας σε δύο. Στην προσέλκυση γυναικείων ταλέντων στις θετικές επιστήμες, τη μηχανική, τις τέχνες, τα μαθηματικά, αλλά επίσης και στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων.
Σε ό,τι αφορά το πρώτο, η εικόνα στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά την προσέλκυση γυναικείων ταλέντων στις θετικές επιστήμες, φαίνεται να είναι καλύτερη σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Παρόλα αυτά, είναι πάρα πολύ σημαντικό να μπορέσουμε να λύσουμε κάθε τύπου χάσμα ανάμεσα στα φύλα και σε αυτό το πλαίσιο επενδύουμε πάρα πολύ σημαντικά στο να μπορέσουμε να προσελκύσουμε ακόμη περισσότερα ταλέντα, γυναικεία ταλέντα στο χώρο των θετικών επιστημών και τον χώρο των μηχανικών, στον χώρο της πληροφορικής, αναπτύσσοντας σειρά πρωτοβουλιών και σειρά συγκεκριμένων και στοχευμένων δράσεων. Φυσικά συζητήσαμε ότι πρέπει να γίνουν ακόμη περισσότερα σε ευρωπαϊκό επίπεδο και εστιάσαμε στις συγκεκριμένες δράσεις στις οποίες θα αναλάβουμε.
Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, κυρίως εστιάσαμε σε τρία πράγματα: στην ψηφιοποίηση διαδικασιών, στην απλούστευση διαδικασιών, στο πώς το κάθε υπουργείο Παιδείας της κάθε χώρας θα μπορέσει να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετεί την εκπαιδευτική κοινότητα, τους μαθητές, τους φοιτητές, τους καθηγητές, απλουστεύοντας και ψηφιοποιώντας διαδικασίες, στις ψηφιακές δεξιότητες και στο πώς θα μπορέσουμε να καλύψουμε το χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων που έχουμε σε κάθε χώρα, με στοχευμένα προγράμματα για κάθε ηλικιακή κατηγορία, για κάθε ηλικιακό γκρουπ και στην ενσωμάτωση συνολικότερα της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία, κάτι το οποίο έγινε ακόμη πιο αναγκαίο μετά τα χρόνια του COVID19, αλλά που σίγουρα με κάθε νέα τεχνολογία θα αναπτύσσει τις δικές της προκλήσεις ως προς το πώς τις εντάσσεις βέλτιστα στην εκπαίδευση.
Για όλα αυτά η συνεργασία παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ακριβώς γι' αυτό είμαστε εδώ για να ανταλλάξουμε απόψεις, καλές πρακτικές, για να μάθουμε, για να επικοινωνήσουμε».
Πηγή: ΑΠΕ / ΜΠΕ