- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Αυτοψία Mητσοτάκη σε σούπερ μάρκετ για τα ταμπελάκια μόνιμης μείωσης τιμής
«Ξέρω ότι η ακρίβεια, ειδικά στα τρόφιμα, είναι επίμονη», είπε ο πρωθυπουργός
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε «έφοδο» σε σούπερ μάρκετ για τη σήμανση μόνιμης μείωσης των τιμών
Eπίσκεψη σε σούπερ μάρκετ στην Κερατέα πραγματοποίησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, συνοδεία του υπουργού Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα, για να ελέγξει τις τιμές των τροφίμων και βασικών ειδών που διατίθενται με σταθερή μείωση τιμής και να συνομιλήσει με πωλήτες που έκαναν τις αγορές τους.
Σε stories που ανάρτησε ο πρωθυπουργός στο Instagram, φαίνεται να παρατηρεί τη σήμανση για τη μόνιμη μείωση των τιμών σε συγκεκριμένα προϊόντα για διάρκεια τουλάχιστον 6 μηνών και να ρωτάει τον κ. Σκρέκα τι σημαίνει η σχετική ταμπέλα με τον αριθμό 5%.
«Αυτό σημαίνει ότι προμηθευτές σε αυτά τα προϊόντα έχουν δεσμευτεί να κρατήσουν τις τιμές μειωμένες κατά 5% για το επόμενο εξάμηνο», διευκρινίζει στο story του ο πρωθυπουργός, ενώ σε συνομιλία με πελάτη αναφέρει ότι «θα αυξήσουμε το 5%».
Έπειτα, συνομιλώντας με έναν πολίτη που έκανε τα ψώνια της εβδομάδας, ο κ. Μητσοτάκης είπε: «Ξέρω ότι η ακρίβεια, ειδικά στα τρόφιμα, είναι επίμονη. Όμως η κυβέρνηση θα είναι πάντα εδώ και θα χρησιμοποιήσει όλα τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της έτσι ώστε να περιορίσει το πρόβλημα όσο το δυνατόν περισσότερο».
Σκρέκας: Νέα παρέμβαση για μόνιμα χαμηλές τιμές
Σε σειρά μέτρων που εξετάζει το υπουργείο Ανάπτυξης ώστε να μην παρατηρούνται οι καθημερινές αυξομειώσεις των τιμών, αναφέρθηκε νωρίτερα ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Ο υπουργός σημείωσε ότι το πλήθος των προσφορών που υπάρχουν καθημερινά στα ράφια των σούπερ μάρκετ δημιουργεί όπως είπε, ανασφάλεια στον καταναλωτή, ενώ τελικά,δεν λειτουργεί και προς όφελος του. Η στρατηγική των προσφορών, όπως σημείωσε, δημιουργεί μια κατάσταση ζούγκλας στην αγορά.
Σε ό,τι αφορά στα πρόστιμα ο υπουργός τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι οι πολυεθνικές και οι άλλες εταιρείες, στις οποίες επεβλήθησαν πρόστιμα για υπέρβαση του επιτρεπόμενου περιθωρίου κέρδους, «οφείλουν να φέρουν διορθωμένους τιμοκαταλόγους εντός δύο μηνών», ενώ σημείωσε ότι θα ακολουθήσει και νέος έλεγχος για να επιβεβαιωθεί ότι διορθώθηκαν οι τιμές.
Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι το πρόστιμο αφορά προϊόντα για τα οποία υπήρξε αποδεδειγμένη παρανομία. Ως παράδειγμα ανέφερε ότι στη μία πολυεθνική επιβλήθηκε πρόστιμο για 60 κωδικούς, στους οποίους αποδεδειγμένα υπήρξε παρανομία.
Το πρόστιμο, ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης, «είναι διπλάσιο του οφέλους για όλο το απόθεμα που έχουν στην αποθήκη τους για το επόμενο διάστημα».
Επίσης, ο κ. Σκρέκας τόνισε με έμφαση ότι στόχος δεν είναι να καταστραφούν οι εταιρείες, ούτε να πληγούν τα προϊόντα που είναι ιδιαιτέρως χρήσιμα για τα νοικοκυριά, αλλά να μειωθούν οι τιμές τους.
Σχετικά με την πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωσης Τιμής», ο κ. Σκρέκας ανέφερε ότι μέχρι τώρα οι κωδικοί των προϊόντων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα στα ράφια των σούπερ μάρκετ ξεπερνούν τους 700 και εξέφρασε τη βεβαιότητα για την αύξησή τους.
Σε ό,τι αφορά στις τιμές στις λαϊκές αγορές, ο υπουργός ανέφερε ότι στο πλαίσιο της προσπάθειας για αποκλιμάκωση των τιμών πραγματοποιήθηκε συνάντηση με μεγάλους χονδρεμπόρους.