Πολιτικη & Οικονομια

Αυστηρό μήνυμα Κ. Σκρέκα μετά τα πρόστιμα: «Όσοι παραβιάζουν το νόμο θα το πληρώσουν ακριβά»

«Να διορθώσουν άμεσα τις τιμές στο ράφι οι εταιρείες στις οποίες επιβλήθηκαν τα πρόστιμα»

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σκρέκας: Μετά τα πρόστιμα στα σούπερ μάρκετ, κι άλλοι έλεγχοι - «Να διορθώσουν άμεσα τις τιμές στο ράφι οι εταιρείες στις οποίες επιβλήθηκαν τα πρόστιμα»
Ο Κώστας Σκρέκας στο σούπερ μάρκετ © ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ/ ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σκρέκας: Μετά τα πρόστιμα στα σούπερ μάρκετ, κι άλλοι έλεγχοι - «Να διορθώσουν άμεσα τις τιμές στο ράφι οι εταιρείες στις οποίες επιβλήθηκαν τα πρόστιμα»

«Η απόφαση της κυβέρνησής μας είναι ξεκάθαρη και αμετάκλητη» τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας διαμηνύοντας πως «όσοι παραβιάζουν το νόμο για την αθέμιτη κερδοφορία, θα το πληρώσουν πολύ ακριβά»

Αυτά ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας κατά την επίσκεψη που πραγματοποίησε σήμερα σε σούπερ μάρκετ μεγάλης αλυσίδας στο Μαρούσι για να διαπιστώσει πως υλοποιείται η πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τις «μόνιμες μειώσεις τιμών» αλλά και το «Καλάθι του νοικοκυριού». Εκεί ενημερώθηκε για την εφαρμογή του μέτρου, για την πορεία των τιμών σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης, αλλά και για την ανταπόκριση από τους καταναλωτές.

Αυστηρό μήνυμα Κ. Σκρέκα μετά τα πρόστιμα: «Όσοι παραβιάζουν το νόμο θα το πληρώσουν ακριβά»
Ο Κώστας Σκρέκας στο σούπερ μάρκετ © ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ/ ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μία ημέρα μετά τα πρόστιμα συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ που επιβλήθηκαν σε δύο πολυεθνικές για αθέμιτη κερδοφορία, ο υπουργός επισήμανε πως οι έλεγχοι δεν θα σταματήσουν και θα συνεχιστούν.

Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε: «Οι έλεγχοι συνεχίζονται. Η απόφασή μας είναι όσοι παραβιάζουν το νόμο για αθέμιτη κερδοφορία, θα το πληρώσουν ακριβά. Χθες υποχρεωθήκαμε να επιβάλλουμε τα ανώτατα πρόστιμα σε δυο πολυεθνικές εταιρείες και περιμένουμε να διορθώσουν, άμεσα, τις τιμές στο ράφι για τα προϊόντα για τα οποία τους επιβλήθηκε το πρόστιμο ενώ θα είναι σημαντικό να συμμετάσχουν και στην πρωτοβουλία μόνιμης μείωσης τιμής.

»Η μία, ήδη, γνωστοποίησε ότι συμμετέχει και περιμένουμε κι από τη άλλη να συμμετάσχει. Στόχος είναι υπάρξει, άμεσα, συμμόρφωση και να καταλάβουν οι μεγάλες εταιρείες ότι είναι θέμα κοινωνικής ευθύνης και βιωσιμότητας των ίδιων ότι πρέπει να μειωθούν οι τιμές αφού μειώνονται οι παράγοντες κόστους».

Στο σταντ με το «Καλάθι του νοικοκυριού» ο Κ. Σκρέκας

Ο κ. Σκρέκας συνομίλησε με τους εργαζομένους του καταστήματος, είδε τα σημεία που έχουν τοποθετηθεί τα ταμπελάκια της πρωτοβουλίας και συζήτησε για την αύξηση της κινητικότητας των συγκεκριμένων κωδικών. Βρέθηκε ακόμη στο ειδικό σταντ με το «Καλάθι του νοικοκυριού» προκειμένου να υπάρξουν περαιτέρω βελτιώσεις στην εμφάνισή του.

Όπως υπενθύμισε ο υπουργός οι εταιρείες από την ώρα που θα ενημερώσουν ότι συμμετέχουν στην πρωτοβουλία έχουν ένα χρονικό περιθώριο για τη σηματοδότηση των προϊόντων στο ράφι ενώ ταυτόχρονα εξακολουθούν να υπάρχουν τα προωθητικά πακέτα και δεν αποκλείεται να συμμετάσχουν τα ίδια προϊόντα και στο καλάθι του νοικοκυριού.

Αναφερόμενος στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής» ο υπουργός είπε πως στα προϊόντα που έχουν σηματοδοτηθεί με το ειδικό ταμπελάκι, πρέπει να μειωθεί η τιμή τους στο ράφι τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον έξι συνεχόμενους μήνες. «Ήδη παρατηρούμε σε αυτό εδώ το κατάστημα ταμπελάκια σε 100 διαφορετικά προϊόντα. Στο Υπουργείο Ανάπτυξης έχουν κοινοποιηθεί μέχρι τώρα 428 διαφορετικά προϊόντα από προμηθευτές που συμμετέχουν στη Μόνιμη Μείωση Τιμής» είπε.

Σημείωσε ακόμη πως πρώτη η Ελλάδα εφαρμόζει σε επίπεδο Ευρώπης αυτές τις πρωτοβουλίες που «αρχίζουν και συμβάλλουν στο να μειωθούν σταδιακά οι τιμές και έτσι τα νοικοκυριά που δυσκολεύονται πάρα πολύ αρχίζουν να έχουν πρόσβαση σε βασικά καταναλωτικά αγαθά».

Στόχος η ενδυνάμωση του καταναλωτή στην αγορά

Τις επόμενες μέρες, όπως γνωστοποίησε ο υπουργός, θα συναντήσει τους εκπροσώπους των εταιρειών, και θα συζητήσει μαζί τους ενώ ανέφερε ότι ήταν αρκετοί οι κωδικοί για τους οποίους επιβλήθηκαν αυτά τα πρόστιμα και ήταν σε απορρυπαντικά και είδη προσωπικής φροντίδας.

Ο υπουργός σημείωσε ότι στόχος είναι να ενδυναμωθεί και ο ρόλος του ίδιου του καταναλωτή στην αγορά όπως με την αξιοποίηση της εφαρμογής e-Katanalotis για να συγκρίνει και να επιλέγει τις συμφέρουσες τιμές.

«Η προσπάθεια μείωσης του πληθωρισμού είναι συνεχής. Οι καταναλωτές βλέπουν ακριβά προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ κι αυτό δεν θα αλλάξει άμεσα, αλλά με τον διαρκή έλεγχο της αγοράς ώστε να επιβάλλονται πρόστιμα σε όσους καταστρατηγούν τη νομοθεσία και με την ειδική ταμπέλα για την έκπτωση τουλάχιστον 5% για τουλάχιστον 6 μήνες, σταδιακά, θα σταθεροποιηθούν και θα μειωθούν οι τιμές. Αυτό επιδιώκουμε να επεκταθεί σε όσα περισσότερα προϊόντα γίνεται» πρόσθεσε ο ίδιος.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μανούσος Μανουσάκης
Η Λίνα Μενδώνη για τον θάνατο του Μανούσου Μανουσάκη: Υπήρξε ακάματος εργάτης της μικρής και της μεγάλης οθόνης

«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.