- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το εξώφυλλο αυτού του μήνα είναι ειδικά σχεδιασμένο για το Look από τον Emmanuel Morlet, υπεύθυνο σχεδιαστή για τα γυναικεία και αντρικά πλεκτά του Οίκου Balenciaga
Ο 34χρονος Morlet, designer και γλύπτης με σπουδές στο Παρίσι και τις Βρυξέλλες, παίζοντας με το φρέσκο μπλε –που είναι φέτος «το νέο μαύρο»–, σχεδιάζει αρχιτεκτονικά τις γυναικείες φιγούρες του,σύμφωνα με την ιερή παράδοση του Cristobal Balenciaga o οποίος αγαπούσε τα τραπεζοειδή σχήματα,δημιούργησε το baby doll και έφτιαξε tunic και φορέματα-πουκάμισα με δυνατά,στητά υλικά. Έτσι και τα πλεκτά που σχεδιάζει ο Morlet είναι αρχιτεκτονημένες κατασκευές σε σχήμα καμπάνας, ώμοι και κολλάρα που τονίζουν τη θηλυκότητα και την κρατούν ακέραια και αυστηρή. Το κλασικό στιλ του μεγάλου Ισπανού σχεδιαστή, δηλαδή, ο οποίος ήθελε τόσο τέλεια κομψή και αριστοκρατική τη γυναίκα,ώστε στις επιδείξεις του δεν ακουγόταν καμία μουσική και τα μοντέλα του «έπλεαν» σχεδόν στην πασαρέλα ανέκφραστα, χωρίς χαμόγελο – σαν design θηλυκά από το μακρινό μέλλον.