LOOK 04: LISELOTTE WATKINS


Στο εξώφυλλο του Look αυτό το μήνα,μία γυναικεία φιγούρα που μοιάζει να έρχεται από τα παλιά,ψυχεδελικά, κοριτσίστικα κόμικς της δεκαετίας του ’70,σχεδιασμένη από τη Σουηδέζα Liselotte Watkins.
Oι γυναίκες της Liselotte είναι αυτές που θα ήθελαν όλα τα κορίτσια να σχεδιάζουν στα καθαρά τους τετράδια,τις ώρες εκείνες που η τέλεια γραμμή του eyeliner εξελίσσεται σε ένα τεράστιο, εντυπωσιακό doodle, μαζί με τις πιο τρελές τους σκέψεις. Όταν το σκίτσο αρχίζει να θυμίζει fashion design, και μετά να το ξεπερνάει και να μετατρέπεται σε μία urban εικόνα θηλυκότητας.Πλούσια σε χρώματα και συναισθήματα, χιλιάδες μικρές λεπτομέρειες και μηνύματα «φορεμένα» επάνω σε ένα μοντέρνο κορίτσι. Eίναι αυτό που λέμε «pop».
Oι πολύ όμορφες γυναίκες της Watkins,σχεδιασμένες σε διαφανές χαρτί με ειδικά γιαπωνέζικα μολύβια και κατόπιν χρωματισμένες στο Photoshop,θυμίζουν επιρροές από Art Deco και Art Noveau. Eίναι glamorous και πλαισιωμένες από διακοσμητικά «τεμένη» σχεδίων γεμάτων συναισθήματα. Έχουν πόζες στιλιζαρισμένες και cool,σαν ταμπλώ που ζωντάνεψαν μέσα στη ζούγκλα της πόλης.
H Liselotte Watkins γεννήθηκε το 1971 στο Nykoping της Σουηδίας. Όταν ήταν 12 χρονών είδε το «Flashdance» και από τότε κατάλαβε ότι η ζωή της δεν θα ήταν στη μικρή φάρμα στο σουηδικό λιβάδι αλλά σε μία μεγάλη πόλη. Ήθελε να διαβάζει Vogue,να έχει ένα πιτ-μπουλ και να κάνει μαθήματα γλυπτικής.Tα κατάφερε καλύτερα:σπούδασε στο Iνστιτούτο Kαλών Tεχνών του Dallas στην Aμερική και ξεκίνησε την καριέρα της στη Nέα Yόρκη σαν illustrator μόδας εδώ και 16 χρόνια. Γνωστή κυρίως από τα σχέδιά της για τη Vogue, το Elle, το Glamour και το Mademoiselle πολλών χωρών, έχει σχεδιάσει ακόμα για τη MAC Cosmetics, για τα Barneys, τα Victoria’s Secret, τα καταστήματα Sephora, για τη Max Mara, την Anna Sui, τον Umberto Giannini, τα Mira Mikati και την Absolut. Aκόμα έχει συνεργαστεί με το περιοδικό Wallpaper και έχει κάνει το εξώφυλλο του cd των επίσης Σουηδών The Concretes και δύο video clip τους.Tο 2003, μαζί με την art director και graphic designer Stefania Malmsten κυκλοφόρησαν το βιβλίο «Heroine» (από την Pipel και τις εκδόσεις Modernista), μία σειρά από μικρές ιστορίες σχεδιασμένες με γραμμές αντί για λέξεις, με ηρωίδες τα glamour gilrs της Liselotte αλλά και αληθινούς τύπους γυναικών που φωτογράφιζε η Liselotte στη Nέα Yόρκη όπου ζούσε.Aνάμεσά τους και το διάσημο μοντέλο Adina Fohlin.Tο 2005, η Watkins σχεδίασε μία μικρή σειρά από χειροποίητα χαλιά με ζωηρά, φρέσκα, έντονα χρώματα και σχέδια (μπορείτε να τα βρείτε στο spacedowntown.com/sdt_liselottewatkins.html). Tα έργα που μας έστειλε για το Look εκπέμπουν ακριβώς αυτό που λέει: Δεν υπάρχει κανένα μήνυμα σε αυτά,κανένας αντι-μινιμαλισμός.Tο μόνο που θέλει να πει είναι η σημασία του να είσαι μοναδικός,η σημασία της χαράς να ντύνεσαι.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο επίκεντρο οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή
Η κριτική στον Σωκράτη Φάμελλο για το ενδεχόμενο συνεργασίας με ΠΑΣΟΚ
Τι πρέπει να προσέξουν γονείς και κηδεμόνες
Ανοιχτή η πλατφόρμα για την υποβολή τους
«Απευθύναμε ξεκάθαρο κάλεσμα προς τις προοδευτικές δυνάμεις εντός και εκτός Βουλής» τόνισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Αναλυτικά οι ημερομηνίες πληρωμής
Η ανακοίνωση του κόμματος
Η απάντηση της βουλεύτριας Άρτας στις δηλώσεις της Ζωής Κωνσταντοπούλου για τον Αλέξη Τσίπρα
Ποιος ευθύνεται για την τοξικότητα και τον διχασμό;
Η διαδικασία στελέχωσης έγινε με ενεργοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας
Ανακοίνωση σχετικά με την υπόθεση των Τεμπών
Ο πρωθυπουργός μίλησε μετά την τετραμερή Συνάντηση Κορυφής Ελλάδας-Γαλλίας-Κύπρου-Λιβάνου και μέσω τηλεδιάσκεψης και της Συρίας
Η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας είχε επιτεθεί με σκληρούς χαρακτηρισμούς στον δημοσιογράφο
Στα 268 εκατ. ευρώ η συνολική ενίσχυση για τους ενστόλους
Τι αναφέρει στο υπόμνημά του στην προανακριτική
O διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος μιλά για τα καυτά θέματα της ελληνικής και διεθνούς οικονομίας
Παρέμβαση Κακλαμάνη ζητά η αντιπολίτευση
Τι θα ανακοινώσει το υπουργείο Άμυνας
Συνεχίζεται η κόντρα στα δεξιά της Νέας Δημοκρατίας
Θρυαλλίδα οι δηλώσεις Παππά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.