- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Αγωγή Κεραμέως κατά ΔΟΕ - ΟΛΜΕ για την απεργία κατά τη διάρκεια των εξετάσεων της «ελληνικής PISA»
Την Τετάρτη «γράφουν» οι μαθητές
Ελληνική PISA: Αγωγή Κεραμέως κατά ΔΟΕ - ΟΛΜΕ για την απεργία - Την Τετάρτη 10 Μαΐου 2023 οι εξετάσεις
Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, κατέθεσε κατεπείγουσα αγωγή ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατά της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) και της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), ζητώντας να αναγνωριστεί και πάλι ως παράνομη και καταχρηστική η εκ νέου κηρυχθείσα απεργία - αποχή από τις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές της ΣΤ’ Τάξης δημοτικών σχολείων και της Γ’ Τάξης των γυμνασίων σε θέματα ευρύτερων, γενικών γνώσεων των γνωστικών αντικειμένων της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών - «Ελληνικής PISA».
Οι εξετάσεις είναι προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 10 Μαΐου 2023, σε 600 σχολεία, τα οποία επελέγησαν ως αντιπροσωπευτικό δείγμα από το σύνολο των σχολείων της χώρας, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης. Η αγωγή θα εκδικαστεί σήμερα, Δευτέρα, λόγω του κατεπείγοντος και της προγραμματισμένης διενέργειας των εξετάσεων την Τετάρτη (10/5). Να σημειωθεί ότι με την υπ’ αριθ. 537/2022 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, όμοια αγωγή του Υπουργείου Παιδείας κατά των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, που αφορούσε στις αντίστοιχες εξετάσεις της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, έγινε δεκτή ως προς όλα τα αιτήματά της και η αντίστοιχη απεργιακή κινητοποίηση κηρύχθηκε παράνομη και καταχρηστική.
Όπως σημειώνει το Υπουργείο Παιδείας, η «Ελληνική PISA» αποσκοπεί στην εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την πορεία υλοποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών και τον βαθμό επίτευξης των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, με ζητούμενο την έγκυρη και αξιόπιστη αποτύπωση των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών. Κατόπιν μελέτης και αποτίμησης των συμπερασμάτων αυτών, η εκπαιδευτική πολιτική μπορεί να σχεδιάζεται στοχευμένα, βελτιώνοντας εν συνόλω τη μαθησιακή διαδικασία.
«Θύματα της απεργιακής αυτής κινητοποίησης, επομένως, κινδυνεύουν να είναι οι μαθητές, γι’ αυτό και το Υπουργείο προσέφυγε στο Δικαστήριο, προκειμένου τα παιδιά μας να μπορέσουν να έχουν πρόσβαση σε μία καλύτερη εκπαίδευση, που θα λαμβάνει υπόψη, κατά το σχεδιασμό της, μετρήσιμα, αντικειμενικά στοιχεία», σημειώνει το Υπουργείο Παιδείας στην ανακοίνωση του.