Πολιτικη & Οικονομια

Ευαγγελία Λιακούλη για την τραγωδία στα Τέμπη: Να απαντηθεί το κάθε «γιατί»

«Οι ευθύνες είναι τεράστιες», δηλώνει η γραμματέας της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ευαγγελία Λιακούλη: Για την τραγωδία στα Τέμπη μίλησε η γραμματέας της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής και βουλευτής Λάρισας.
Η γραμματέας της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ Ευαγγελία Λιακούλη μετέφερε τα όσα βίωσε μετά τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη © Γιάννης Παναγόπουλος/Eurokinissi

Ευαγγελία Λιακούλη: Για την τραγωδία στα Τέμπη μίλησε η γραμματέας της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής και βουλευτής Λάρισας.

Η βουλευτής Λάρισας Ευαγγελία Λιακούλη μετέφερε τις φρικιαστικές εικόνες που βίωσε κατά τη χθεσινή ημέρα, τόσο από τις πρώτες ώρες όταν γινόταν η περισυλλογή σορών στα Τέμπη, όσο και στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, ανάμεσα στους συγγενείς των τραυματιών, των νεκρών και αγνοουμένων.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open, η γραμματέας της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής ανέφερε: «Οι διαδοχικές εναλλαγές από το θρήνο στην ελπίδα, από το βαρύ πένθος στην αναθάρρηση για το θαύμα, κάθε φορά που έμπαινε κάποιο νέο πρόσωπο στο χώρο αναμονής, μας συγκλόνισε, μας καθήλωσε, μας σημάδεψε».

Η γραμματέας της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ υπογράμμισε πως «είναι ανεπίτρεπτο σήμερα οι ζωές χιλιάδων ανθρώπων σε ένα καθημερινό δρομολόγιο να στηρίζονται αποκλειστικά σε ανθρώπινους χειρισμούς, που γίνονται “με τη μανιβέλα”, χειροκίνητα, χωρίς να υπάρχει καμία τεχνολογική ασφαλιστική δικλίδα, με ένα σύστημα “μπάχαλο”, το οποίο δεν λειτουργούσε».

Τόνισε ακόμη πως οι ευθύνες είναι τεράστιες. «Η σκιά του κάθε θύματος είναι βαριά, και εδώ στη Λάρισα και σε όλη την πατρίδα μας. Μια σκιά που δεν θα φύγει ποτέ, εάν δεν απαντηθούν όλα τα “γιατί”, που είναι πάρα πολλά» πρόσθεσε.

Glomex Player(40599v1wl9o7vsfv, v-cqvpn5hacj4h)

Ειδικά ως προς το θέμα των συμβάσεων, η κ. Λιακούλη έθεσε συγκεκριμένα ερωτήματα όπως «για ποιο λόγο οι νέες συμβάσεις για το σύστημα της τηλεδιοίκησης που ξεκίνησαν το 2016, δεν υπογράφηκαν τότε, γιατί στη συνέχεια οι συμπληρωματικές το 2018 δεν υπογράφηκαν επίσης και πώς είναι δυνατόν, ενώ υπογράφηκε τελικά η σύμβαση ενάμισι χρόνο μετά την κυβερνητική αλλαγή από τη νέα Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ και πλέον θεωρείται αυτή η σύμβαση ‘ενεργή’, ακόμη στην πράξη να μην έχει γίνει τίποτε, με αποτέλεσμα συνολικά τα πέντε τελευταία χρόνια να μην υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης στην εν λόγω γραμμή και από το Δομοκό μέχρι τη Θεσσαλονίκη να μην υπάρχει απολύτως καμία ασφαλιστική δικλείδα».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.