- CITY GUIDE
- PODCAST
-
30°
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα και τα αναπάντητα ερωτήματα
«Πάμε κι όπου βγει», δήλωσε ότι άκουσε από τους υπεύθυνους της αμαξοστοιχίας, διασωθείς επιβάτης του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Λίγη σημασία έχει αν ειπώθηκε. Γιατί έτσι κι αλλιώς, αυτή η φράση είναι η σιωπηρή κραυγή που ακούγεται πάνω απ’ τα γεμάτα γκράφιτι ελληνικά τρένα.
Όταν έγινε η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς είχα κάνει το ρεπορτάζ για όσα συνέβαιναν στον απαρχαιωμένο σιδηροδρομικό σύστημα της χώρας. Και ξέρω καλά τι συμβαίνει ως σήμερα στην πιο αμαρτωλή πρώην ΔΕΚΟ του ελληνικού κράτους.
Δεν έχω όμως καμία διάθεση να μπω σε «τεχνικές» λεπτομέρειες οι οποίες θα βγουν τώρα, στο φως με τη θυσία τόσων νέων παιδιών. Όπως γίνεται πάντα, σε έναν λαό που έχει ως «έπος» στη δημοτική του παράδοση του «Γεφύρι της Άρτας»…
Θα θέσω απλά λίγα ερωτήματα. Ως πολίτης που έχει την ιδιοτροπία να παρατηρεί γύρω του. Και ως ένας λάτρης του τρένου, μιας και ήταν το «μαγικό μέσο» των μεγάλων αποδράσεων στα νεανικά του χρόνια.
Γιατί το ελληνικό κράτος επέτρεψε τις τελευταίες δεκαετίες να γίνουν πανίσχυρα τόσα συμφέροντα μέσα στους φορείς και στα κομμάτια του ΟΣΕ;
Πού ξοδεύτηκαν πάνω από 16 δισεκατομμύρια για τις υποδομές του δικτύου;
Γιατί οι συρμοί δεν φυλάσσονται; Σε ποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα οι αμαξοστοιχίες είναι γεμάτες γκράφιτι;
Γιατί δεν πουλήθηκε μαζί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ;
Γιατί δεν ελέγχονται οι κακοτεχνίες, οι ελλείψεις και οι καθυστερήσεις που συμβαίνουν συνεχώς στα δρομολόγια του δικτύου;
Γιατί απαξιώθηκαν τόσες γραμμές στη Βόρεια Ελλάδα και στο περιφερειακό δίκτυο;
Γιατί δεν συνεννοηθήκαμε ποτέ με τους Τούρκους ώστε να φτιάξουμε μια υπερσύγχρονη γραμμή να ενώνει Θεσσαλονίκη με Κωνσταντινούπολη;
Γιατί η ΓΑΙΟΣΕ δεν εκχώρησε το μεγάλο οικόπεδο του Σταθμού Λαρίσης σε ιδιώτη ώστε να γίνει ένα τεράστιο εμπορικό κέντρο με τις αποβάθρες, στα πρότυπα των μεγάλων σταθμών του εξωτερικού;
Γιατί δεν λειτουργεί το σύστημα σήμανσης που αγοράστηκε από το 2002;
Γιατί δεν μας νοιάζει που τα τρένα μας μοιάζουν με κάποιας υποσαχάριας αφρικανικής χώρας;
«Πάμε κι όπου βγει»! Κάπως έτσι σκέπτονται όλοι οι εμπλεκόμενοι στους σιδηρόδρομους για δεκαετίες. Χωρίς κανένα σεβασμό στις ζωές τόσων Ελλήνων και των χρημάτων των Ελλήνων φορολογούμενων.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σε ιδιαίτερα συγκινητικό κλίμα έγινε η συνάντηση του με τη γυναίκα- σύμβολο, Χαρίτα Μάντολες
«Καθημερινό φαινόμενο οι κυβερνοεπιθέσεις - 13.000 την εβδομάδα»
Συνολικά θα εξυπηρετεί ετησίως τις ανάγκες 270.000 ατόμων
Σταδιακά όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι θα καταρτιστούν σε θέματα ΑΙ
H ανάρτηση της Προέδρου της Δημοκρατίας για τις χθεσινές εκδηλώσεις, με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας
Όσα είπε ο υπουργός Υγείας για το ΕΣΥ και το Κυπριακό
Γιατί δεν ισχύει για τις επιχειρήσεις
Πότε εκπνέει η προθεσμία
Δείτε τις αναρτήσεις του στο Χ
Το αξιοπρεπές τέλος στην καριέρα του και το μετέωρο βήμα των Δημοκρατικών προς τον Νοέμβριο
Τι προβλέπει η νομοθετική ρύθμιση
Ο Τούρκος Πρόεδρος είχε ζητήσει από τον πρωθυπουργό να βάλει τον Δένδια «στη θέση του»
Ο εβδομαδιαίος απολογισμός του πρωθυπουργού στο Facebook
Οι απαντήσεις στα κρίσιμα αυτά διακυβεύματα δεν μπορεί να είναι επικοινωνιακές και συνθηματικές
Το σύμβολο δημιουργήθηκε από τον συγγραφέα Νίκο Δήμου στις 14 Αυγούστου 1974
Η ομιλία του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας
«Το γεγονός ότι συνομιλούμε δεν σημαίνει ότι συμφωνούμε ή υποχωρούμε»
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Λευκωσία
Πρώτη φορά Έλληνας πρωθυπουργός στη Λευκωσία για τη μαύρη επέτειο του «Αττίλα»
«Μια ομοσπονδιακή λύση δεν είναι δυνατή στην Κύπρο», δήλωσε ο Τούρκος Πρόεδρος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.