Πολιτικη & Οικονομια

Σε λειτουργία από 1η Φεβρουαρίου η κάρτα αγορών - Ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ

Τι δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σούπερ Μάρκετ
Σούπερ Μάρκετ © EUROKINISSI

Άδωνις Γεωργιάδης: Ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ αλλά το καλάθι του νοικοκυριού συγκρατεί τις τιμές βασικών ειδών - Την 1η Φεβρουαρίου σε λειτουργία και η κάρτα αγορών.

«Έχουν ξεκινήσει ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ, σε διάφορα προϊόντα, της τάξεως του 5-10% όπως σε γαλακτοκομικά, κρέατα, απορυπαντικά και είναι ανατιμήσεις που έχουν να κάνουν με όλη την αύξηση του πληθωρισμού του τελευταίου τρίμηνου του έτους - το τελευταίο τρίμηνο δεν είχαμε καθόλου ανατιμήσεις - και όλη η πληθωριστική πίεση μου μαζεύτηκε σε διάφορα προϊόντα Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο, αποτυπώνεται στις αυξήσεις που κάνουν οι εταιρείες τον Ιανουάριο».

Αυτό σημειώσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, στο «Πρώτο Πρόγραμμα» της ΕΡΤ.

Ο υπουργός επανέλαβε ότι το καλάθι του νοικοκυριού έχει συμβάλει στη συγκράτηση των τιμών σε βασικά προϊόντα, με το 50% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ να είναι από το καλάθι και υπενθύμισε ότι εξετάζεται η προσθήκη επώνυμων προϊόντων ενώ για το ενδεχόμενο να υπάρξουν και άλλα καλάθια του νοικοκυριού, ο υπουργός σημείωσε ότι θα ληφθούν αποφάσεις μετά από εξαντλητικό διάλογος με τους κλάδους.

Ο υπουργός συμπλήρωσε ότι από την 1η Φεβρουαρίου θα είναι έτοιμη η πλατφόρμα της κάρτας αγορών για να ξεκινήσουν οι δικαιούχοι να υποβάλουν τις αιτήσεις και εντός του Φεβρουαρίου θα γίνουν και οι πρώτες πληρωμές, που πιθανότατα θα αφορούν όσους κάνουν αποδεκτή την ψηφιακή κάρτα.

Ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε και στις εκπτώσεις που κάνουν πρεμιέρα σήμερα και όπως είπε τα εμπορικά καταστήματα είναι υποχρεωμένα βάσει της νομοθεσίας, το ποσοστό έκπτωσης που αναγράφουν στις βιτρίνες τους να είναι σε σύγκριση της σημερινής τιμής με την τιμή προ 30 ημερών και όχι από αυτή πριν από μια εβδομάδα, για να αποφευχθούν οι πλασματικές εκπτώσεις ενώ υπογράμμισε ότι τα πρόστιμα είναι αυστηρά και κάλεσε τους καταναλωτές να προχωρούν σε καταγγελίες στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της γενικής γραμματείας Εμπορίου.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.