- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Αττική Οδός: Μειώνονται σε 2,5 ευρώ τα διόδια - Τι προβλέπεται - Το σχέδιο για τους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους
Για τη μείωση των διοδίων στην Αττική Οδό καθώς και την αναλογική χρέωση διοδίων που σχεδιάζεται, μίλησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Open ενώ ανέλυσε το πρόγραμμα έργων που βρίσκεται σε εξέλιξη σε όλη τη χώρα.
«Η κυβέρνηση αποφάσισε ότι η Αττικής Οδός είναι ένας σημαντικός αυτοκινητόδρομος και θα πρέπει να μειωθούν τα διόδια. Η απόφαση αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια που γίνεται για την αντιμετώπιση του κόστους διαβίωσης καθώς η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με υπευθυνότητα και συνέπεια τα ζητήματα που απασχολούν τον πολίτη» τόνισε ο κ. Καραγιάννης. Όπως εξήγησε ο υφυπουργός Υποδομών, «μόλις τελειώσει η τρέχουσα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, τον Οκτώβριο του 2024, τα διόδια θα μειωθούν στα 2,50 ευρώ ανά διέλευση».
Σχετικά με τα διόδια στους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι «όπου μας δίνεται η δυνατότητα κάνουμε μείωση, όπου μπορούμε τα συγκρατούμε, είμαστε σε διαρκή επαφή - διαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους». Προανήγγειλε, μάλιστα, ότι «το επόμενο διάστημα θα υπάρξουν ανακοινώσεις σχετικά με το σχέδιο για αναλογική χρέωση στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας».
Αναφορικά με τις αποζημιώσεις στους πολίτες που είχαν εγκλωβιστεί στην Αττική Οδό εξαιτίας του χιονιού, ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι «περίπου 3.500 πολίτες έχουν λάβει την αποζημίωση των 2.000 ευρώ και εκκρεμούν λόγω δικαιολογητικών περίπου 500 αιτήσεις, ενώ στη Δικαιοσύνη έχουν προσφύγει 60 πολίτες».
Στη συνέχεια, ο υφυπουργός Υποδομών μίλησε για τα έργα της Αττικής που έχουν στόχο να προσφέρουν λύσεις στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που ταλαιπωρεί το Λεκανοπέδιο.
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «έχουν ήδη αναπτυχθεί τα εργοτάξια στους 15 σταθμούς της νέας Γραμμής 4 του Μετρό» και υπογράμμισε τη σημαντική συμβολή που θα έχει στις μετακινήσεις. «Με τη Γραμμή 4 του Μετρό θα εξυπηρετούμε τον βαρύ αστικό ιστό και θα πυκνώσουμε τους σταθμούς Μετρό στην Αθήνα, κάτι που έχει ανάγκη η πόλη».
Ακολούθως, ο υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους που προχωρούν στην υπόλοιπη χώρα. Στον απόηχο της επίσκεψης με τον πρωθυπουργό σε εργοτάξιο της Πατρών - Πύργου, ο κ. Καραγιάννης σχολίασε ότι «το ζητούμενο με τον νέο αυτοκινητόδρομο δεν ήταν πότε θα γίνει αλλά αν θα γίνει και σήμερα έχουμε εργοτάξια και βρισκόμαστε τρεις μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα». «Πιστεύω, μάλιστα, ότι θα φτάσουμε να είμαστε και έξι μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα που προβλέπεται στη σύμβαση και συνεπώς να παραδώσουμε σε λειτουργία το έργο αρκετά νωρίτερα» εκτίμησε ο κ. Καραγιάννης.
Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών «παράλληλα "τρέχει" η υλοποίηση του ΒΟΑΚ στην Κρήτη και του Ε65 στην Κεντρική Ελλάδα».