- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Αττική Οδός: Διόδια στα 2,5 ευρώ προβλέπει η νέα σύμβαση παραχώρησης
Ποιοι αναμένεται να υποβάλλουν προσφορές
Mειώνονται τα διόδια στην Αττική Οδό, με τη νέα σύμβαση -Ανακοινώσεις Καραμανλή την επόμενη εβδομάδα
Ερχεται μείωση της τιμής των διοδίων στην Αττική Οδό από τα 2,8 ευρώ στα 2,5, όπως ανακοίνωσε ο Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.
Η μείωση των διοδίων της Αττικής Οδού είχε πέσει στο τραπέζι των συζητήσεων ενόψει της νέας παραχώρησης του οδικού άξονα και η μείωση στο αντίτιμο αναμένεται να είναι μέσα στη νέα σύμβαση παραχώρησης. Από την πλευρά του, το ΤΑΙΠΕΔ περιμένει το «πράσινο φως» από την κυβέρνηση για τη μείωση των διοδίων, προκειμένου να δώσει στις οκτώ κοινοπραξίες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον το σχέδιο της σύμβασης για την Αττική Οδό, ώστε να υποβάλουν τις παρατηρήσεις τους.
Δεσμευτικές οικονομικές προσφορές για τον οδικό άξονα αναμένεται να υποβάλουν η Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF, η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie και η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners.
Υπενθυμίζεται πάντως ότι η πρόταση του ΤΑΙΠΕΔ για κλιμακωτές χρεώσεις στην Αττική Οδό έχει ήδη απορριφθεί, καθώς δεν έχουν γίνει επαρκείς συγκοινωνιακές μελέτες, οι οποίες να υποστηρίζουν την κλιμακωτή τιμολόγηση.
Διόδια στην Αττική Οδό - Καραμανλής: Η απόφαση για μείωση κλείνει έναν κύκλο ανεδαφικών απόψεων
«Η απόφαση της κυβέρνησης για μείωση των διοδίων της Αττικής Οδού στη νέα σύμβαση, όχι μόνο εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια αντιμετώπισης του κόστους διαβίωσης, αλλά κλείνει κι ένα κύκλο ανεδαφικών απόψεων» δηλώνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, μετά τη νέα σύμβαση παραχώρησης.
«Οι δεσμευτικές προσφορές των ενδιαφερομένων πρέπει να υποβληθούν λαμβάνοντας υπόψη διόδια 2,50 ευρώ ανά διέλευση, ενώ με βάση την τρέχουσα σύμβαση, που εκπνέει τον Οκτώβριο του 2024, προβλέπονται διόδια 2,80 ευρώ» επισήμανε ακόμη ο υπουργός.
Ολόκληρη η δήλωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών:
«Από σήμερα ο διαγωνισμός για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού μπήκε στη δεύτερη φάση του. Κατόπιν της τελικής απόφασης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών οι δεσμευτικές προσφορές των ενδιαφερομένων πρέπει να υποβληθούν λαμβάνοντας υπόψη διόδια 2,50 ευρώ ανά διέλευση, ενώ με βάση την τρέχουσα σύμβαση, που εκπνέει τον Οκτώβριο του 2024, προβλέπονται διόδια 2,80 ευρώ. Η απόφαση της Κυβέρνησης για μείωση των διοδίων της Αττικής Οδού στη νέα σύμβαση, όχι μόνο εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια αντιμετώπισης του κόστους διαβίωσης, αλλά κλείνει κι ένα κύκλο ανεδαφικών απόψεων περί κλιμακωτών διοδίων, χωρίς να υπάρχει συγκοινωνιακή μελέτη».