Πολιτικη & Οικονομια

Podcast The CSR experts - WinWin | Μαρία Ζιούβελου (Deloitte Ελλάδος)

Η Director of Marketing, Communications & CSR, Deloitte Ελλάδος, συζητάει με την ομάδα της WinWin για τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις της εταιρείας

Η Ισμήνη Δροσοφορίδη και η Νατάσα Λιαπάκη της WinWin συζητούν με ειδικούς της επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής προσφοράς όλα τα μυστικά του σύγχρονου CSR.

Γιατί το να είσαι ενημερωμένος καταναλωτής έχει μεγαλύτερη αξία από ποτέ; Μπορούν οι επιχειρήσεις να παίρνουν θέση στα τρέχοντα κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα; Μπορεί το CSR των εταιρειών να έχει πραγματικό impact; Πώς θα κάνουν οι κοινωνικοί φορείς πιο δυνατό το μήνυμά τους; Με ποιους τρόπους ο διάλογος των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές μπορεί να γινει πιο ουσιαστικός και ωφέλιμος;

Αυτά και άλλα πολλά συζητάει η ομάδα της WinWin με insiders της κοινωνικής προσφοράς και της επιχειρηματικότητας. 

The CSR experts - WinWin | Μαρία Ζιούβελου

Η Μαρία Ζιούβελου, Director of Marketing, Communications & CSR, Deloitte Ελλάδος, συζητάει με την ομάδα της WinWin για τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις της Deloitte και τη σημασία που έχει για μια εταιρεία το να ακολουθεί μακροπρόθεσμη στρατηγική CSR. Μοιράζεται ακόμα το πώς η στρατηγική αυτή μπορεί να επηρεάσει τους συνεργάτες μιας b2b εταιρείας αλλά και τους ίδιους τους εργαζόμενούς της.

Μαρία Ζιούβελου, Director of Marketing, Communications & CSR, Deloitte Ελλάδος

Ποια είναι η Win Win

Η WinWin βοηθά τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν το κοινωνικό τους προφίλ προτείνοντας στρατηγική και ενέργειες CSR που αναβαθμίζουν την εταιρική  επικοινωνία τούς ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση επειγόντων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων, βάσει των 17 βιώσιμων στόχων του ΟΗΕ.

Ισμήνη Δροσοφορίδη, Co - founder
Ψυχολόγος με εργασιακή εμπειρία στο marketing,είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας των πολιτών, όπως το Ίδρυμα Μποδοσάκη, και οι Global Shapers απο το 2015. Η Ισμήνη είναι ένας visionary doer και πιστεύει ακράδαντα πως η κοινωνική επιχειρηματικότητα  μπορεί να γεφυρώσει το χάσμα που υπάρχει μεταξύ εταιρικής επικοινωνίας και κοινωνικών αναγκών.

Ισμήνη Δροσοφορίδη
Ισμήνη Δροσοφορίδη

Νατάσα Λιαπάκη, Co - founder
Δημοσιογράφος με επιχειρηματικές ανησυχίες και ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το ηθικό επιχειρείν ή αλλιώς τη φιλοσοφία "doing well by doing good". H Νατάσα έχει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή, τη δημιουργία περιεχομένου, τη στρατηγική επικοινωνίας και τη διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και ηλεκτρονικά μέσα.

Νατάσα Λιαπάκη
Νατάσα Λιαπάκη

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ