- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Πώς στη γιορτή της Δημοκρατίας γεννήθηκε «ένας ήρωας με παντούφλες»
Τα σενάρια για μια εμφάνιση στο Προεδρικό Μέγαρο και η πραγματικότητα
Ο Ιωάννης Στρατάκης είναι ο άνδρας που πήγε με σαγιονάρες στο Προεδρικό Μέγαρο. Η φωτογραφία πριν από τη δεξίωση στο Προεδρικό Μέγαρο και η απάντησή του στα social media.
Τη δική του απάντηση σε όσους έσπευσαν να ασκήσουν κριτική στην αμφίεση που επέλεξε για να μπει στο Προεδρικό Μέγαρο δίνει ο Ιωάννης Στρατάκης. Ο κορυφαίος βιολιστής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ εμφανίστηκε με καλοκαιρινά ρούχα και σαγιονάρα πριν από τη δεξίωση στο Προεδρικό Μέγαρο για τα 48 χρόνια από την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας, προκειμένου στη συνέχεια να αλλάξει με τα «ρούχα εργασίας» και να παίξει μουσική για τους προσκεκλημένους.
Η φωτογραφία κυκλοφόρησε στα social media, προκαλώντας αντιδράσεις. Δεν έλειψαν μάλιστα και ορισμένοι που ισχυρίστηκαν ότι η Προεδρική Φρουρά θα έπρεπε να του είχε απαγορεύσει την είσοδο. Ο Ιωάννης Στρατάκης κάνει λόγο για «διαστρέβλωση της πραγματικότητας», παρουσιάζοντας με ανάρτησή του στα social media τι προηγήθηκε.
«Τη Δημοκρατία δεν την κάνουν τα ρούχα. Ρωτήστε τον Κλεισθένη και τον Περικλή για το ποια μάρκα κοστούμια προτιμούσαν. Εγώ είμαι πιο κοντά με τη σαγιονάρα» ανέφερε με νόημα, απαντώντας σε όλους όσους έσπευσαν να χύσουν «τόσο λεκτικό δηλητήριο στο διαδίκτυο».
Γιατί ο Ιωάννης Στρατάκης πήγε με σαγιονάρα στο Προεδρικό Μέγαρο - Η ανάρτησή του στα social
Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.
Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!
Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:
- Δὲν ὑπῆρξα προσκεκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως
- Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ' εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου
- Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.
- Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ' ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.
- Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)
- Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.
- Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.
Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει. Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα... Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος.
Ποιος είναι ο Ιωάννης Στρατάκης
O Kωνσταντίνος Κορίκης που ασχολείται με το digital marketing, ήταν αυτός που αποκάλυψε με ανάρτησή του στα social την ταυτότητα του άνδρα που πήγε με βερμούδα και σαγιονάρες στο Προεδρικό Μέγαρο. Στην ανάρτησή του αναφέρει ότι ο Ιωάννης Στρατάκης μιλά άπταιστα αρχαία ελληνικά και από το 1974 ἄρχισε να μελετᾷ μουσική (βιολί καὶ βιόλα) στην Ἑλλάδα, Ὁλλανδία, Βρετανία, Ἰταλία, Γερμανία, Ἑλβετία κ.ἄ. Επίσης:
- Τιμήθηκε μὲ τὴν ὑποτροφία "Μουσηγέτης" ἀπὸ τὸν Χ.Λαμπράκη.
- Μετὰ τὸ τέλος τῶν σπουδῶν του παρηκολούθησε σεμινάρια μουσικῆς τεχνικῆς καὶ ἑρμηνείας.
- Παράλληλα παρηκολούθησε πανεπιστημιακὰ προγράμματα διοίκησης καλλιτεχνικῶν ὀργανισμῶν (Amsterdam, Maastricht) καὶ σεμινάριο ραδιο-τηλεοπτικῆς ἐκφώνησης (Amsterdam).
- Ἵδρυσε καὶ διηύθυνε φεστιβὰλ κλασικῆς μουσικῆς (Flevoland, Ὁλλανδίας 2003-2004).
- Ἔδωσε ἀμέτρητες συναυλίες ὡς κορυφαῖος μουσικὸς ὀρχήστρας, μουσικὸς δωματίου καὶ σολίστ κυρίως στὸ ἐξωτερικό ὅπου ἔζησε τὰ τελευταῖα 30 χρόνια.
- Δίδαξε βιόλα στὴν Μουσικὴ Ἀκαδημία τοῦ Amsterdam/Hilversum.
- Συντάκτης τοῦ περιοδικοῦ τύπου τῆς Ἑλληνικῆς Κοινότητος Οὐτρέχτης.
- Στὴν Ἑλλάδα ἐπέστρεψε τὸ 2014 ὡς κορυφαῖος βιολιστὴς τῆς Ἐθνικῆς Συμφωνικῆς Ὀρχήστρας τῆς ΕΡΤ, τῆς Καμεράτας ΜΜΑ, τῆς Metropolitan Symphony Orchestra of Athens, μουσικὸς δωματίου καὶ ἐκπαιδευτὴς τῆς Ὀρχήστρας Νέων "ΜΟΥSA" τοῦ ΜΜ Θεσσαλονίκης.
- Μετὰ ἀπὸ 25 χρόνια μελέτης τῆς ἀρχαιοελληνικῆς προφορᾶς, ἀπὸ τὸ 2015 ἔχει ἀρχίσει νὰ παρουσιάζει σὲ μορφὴ θεατρικοῦ ἀναλογίου καὶ ὡς ἀκουστικὰ βιβλία κείμενα τῆς ἀρχαιοελληνικῆς γραμματείας.