- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Marketing in Practice: Μάρκετινγκ στην αγορά ακινήτων
Το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice and more για το μάρκετινγκ στην αγορά των ακινήτων.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών: Θέμης Σαρανταένας και Μαρία Νασκούδη συζητούν στην τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice and more.
Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.
Στη μοναδική τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα «Marketing in Practice», τα επεισόδια της οποίας μπορείτε να παρακολουθείτε και στο athensvoice.gr, παρουσιάζει επιχειρηματικές έννοιες, παραδείγματα και προτάσεις ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.
To Real Estate Marketing είναι ένας τομέας στο μάρκετινγκ που δεν έχει αναπτυχθεί πολύ στην Ελλάδα. Οι δράσεις των μεσιτών είναι λίγες και η αποδοχή του κοινού σε τέτοιες δράσεις είναι περιορισμένη. Ωστόσο έχουν ήδη ξεκινήσει και εφαρμόζονται δράσεις εμπνευσμένες από το εξωτερικό και το μέλλον στον τομέα αυτό φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την σύμβουλο ακινήτων & ιδιοκτήτρια μεσιτικού γραφείου Μαρία Νασκούδη συζητούν για το μάρκετινγκ στην αγορά των ακινήτων.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:
- Πώς κινείται η αγορά των ακινήτων σήμερα στην Ελλάδα;
- Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα ακίνητο σήμερα για πουληθεί εύκολα;
- Ποιος ο ρόλος του συμβούλου ακινήτων και γιατί πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να τον/την εμπιστευτούν;
- Ποιες οι δεξιότητες που πρέπει να έχει ένας μεσίτης ακινήτων για να είναι αποτελεσματικός;
- Ποιος ο ρόλος του μάρκετινγκ στον κλάδο αυτό;
- Πώς το Internet έχει αλλάξει τον τρόπο που οι ενδιαφερόμενοι αναζητούν ένα ακίνητο;
- Με ποια εργαλεία μπορούμε να προωθήσουμε ένα ακίνητο;
- Ποιες οι διαφορές Ελλάδας και εξωτερικού στο μάρκετινγκ ακινήτων;
- Πώς η τεχνολογία (VR κλπ) έχει μπει στην επαγγελματική ενός μεσίτη;
- Πόσο δεκτικοί μπορούν να γίνουν οι Έλληνες ιδιοκτήτες ή οι ενοικιαστές σε νέες και καινοτόμες τεχνικές Real Estate Marketing;
Παράλληλα ο Head of Digital Marketing Σπύρος Ανδριόπουλος εξηγεί πώς εφαρμόζει το μάρκετινγκ στην αγορά ακινήτων. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει το checklist για το αποτελεσματικό μάρκετινγκ ακινήτων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Επενδύσεις 420 εκατ. ευρώ και νέοι κανόνες στον σιδηρόδρομο με αυστηρότερες ρήτρες
Στην Ιερουσαλήμ ο πρωθυπουργός για την τριμερή Σύνοδο Κορυφής Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ
Υπεγράφη συμφωνία ανάμεσα σε Hellenic Train και Alstom
Τα ονόματα που θα συμπεριληφθούν στα ψηφοδέλτια του κόμματος
Αφορά την προκήρυξη 1Κ/2024
Ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα η πιλοτική εγκατάσταση καμερών
«Δεν είναι ασφαλής ένας δρόμος που στη μία του άκρη είναι παρκαρισμένα τρακτέρ», ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Έως 5 Ιανουαρίου 2026 οι αιτήσεις
«Η ιστορία αυτή δεν μπορεί να διαγραφεί ούτε να παραχαραχθεί», σημειώνει ο ευρωβουλευτής
Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στα Ιεροσόλυμα
«Οι ενεργειακές συμφωνίες αναβαθμίζουν τη θέση της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή ενεργειακή αρχιτεκτονική»
Έξι νέοι ΓΓ στα υπουργεία Οικονομικών, Ανάπτυξης και Μετανάστευσης
Πότε εκπνέει η προθεσμία πληρωμής
Οι οικονομολόγοι στηρίζουν τη στρατηγική απομείωσης του χρέους, ζητούν όμως διαρκή ανάλυση κόστους–οφέλους
Η δηλούμενη αίσθηση περί φτώχειας δεν πηγάζει από τη σημερινή κατάσταση των οικονομικών της χώρας, αλλά μάλλον από μία νοσταλγική σύγκριση με το παρελθόν
Τι είναι η στρατηγική και σε ποιους κανόνες υποκύπτει; Ποια είναι η στρατηγική που προσιδιάζει σε μας;
Ισχυρές επενδύσεις, δημοσιονομικά πλεονάσματα και ανθεκτικό τραπεζικό σύστημα στην Έκθεση Νομισματικής Πολιτικής 2025
«Πυρετός το Σαββατόβραδο» από την ΑΑΔΕ
Τι δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας
Το πρόγραμμα και οι συναντήσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.