Πολιτικη & Οικονομια

Marketing in Practice: Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice and more για το μάρκετινγκ υπηρεσιών και τις τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση.

A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών: Θέμης Σαρανταένας και Θανάσης Πούλης συζητούν στην τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice and more.

Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Στη μοναδική τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα «Marketing in Practice», τα επεισόδια της οποίας μπορείτε να παρακολουθείτε και στο athensvoice.gr, παρουσιάζει επιχειρηματικές έννοιες, παραδείγματα και προτάσεις ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.

Η προσέγγιση μάρκετινγκ που ακολουθούμε εξαρτάται από το εάν εμπορευόμαστε  υπηρεσίες ή προϊόντα. Στις υπηρεσίες η προσέγγιση είναι πιο σύνθετη καθώς εμπλέκεται ο ανθρώπινος παράγοντας και δεν μπορούμε ποτέ να παρέχουμε με τον ίδιο τρόπο πότε δύο φόρες μια υπηρεσία. Αυτό δυσκολεύει αρκετά την επιδίωξη κάθε επιχειρηματία να διατηρήσει ένα ενιαίο και σταθερό επίπεδο ποιότητας.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Διοίκησης Τουρισμού Πανεπιστημίου Πατρών Θανάση Πούλη, συζητούν για το μάρκετινγκ υπηρεσιών και τις τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:

  • Για ποιο λόγο διαφοροποιούμε την προσέγγιση μάρκετινγκ υπηρεσιών και προϊόντων;
  • Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών;
  • Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει το ότι στην κατανάλωση της υπηρεσίας εμπλέκεται το ανθρώπινο στοιχείο;
  • Είναι πιο εύκολο να εμπορευτούμε υπηρεσίες από προϊόντα;
  • Πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι να ικανοποιήσουμε πλήρως τον πελάτη;
  • Ποια τα στοιχεία εκείνα που θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε στον τομέα των υπηρεσιών;
  • Τι ορίζουμε ως ποιοτική υπηρεσία;
  • Για ποιους λόγους ο σημερινός πελάτης ικανοποιείται όλο και πιο δύσκολα;
  • Πώς διαφέρει το Β2Β μάρκετινγκ υπηρεσιών από το B2C;
  • Ποιος ο ρόλος της εκπαίδευσης δεξιοτήτων για την ικανοποίηση του πελάτη;
  • Ποιες οι σύγχρονες τάσεις στο μάρκετινγκ υπηρεσιών; 

Παράλληλα ο Φοροτεχνικός Σύμβουλος Πέτρος Νταϊδης εξηγεί πως εφαρμόζει το μάρκετινγκ στην δική του επιχείρηση υπηρεσιών. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τις βασικές αρχές για την αποτελεσματική υλοποίηση των δράσεων μάρκετινγκ.