- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Marketing in Practice: Digital Marketing - Γνωριμία με το SEO
Το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice and more για το SEO ως Digital Marketing τεχνική
Digital Marketing - Γνωριμία με το SEO: Θέμης Σαρανταένας και Δημήτρης Κονταράκης συζητούν στην τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice and more.
Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.
Στη μοναδική τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα «Marketing in Practice», τα επεισόδια της οποίας μπορείτε να παρακολουθείτε και στο athensvoice.gr, παρουσιάζει επιχειρηματικές έννοιες, παραδείγματα και προτάσεις ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.
Αρκετοί επιχειρηματίες επιθυμούν η ιστοσελίδα της επιχείρησής τους να βρίσκεται στην 1η θέση των αναζητήσεων στην Google. Θεωρούν πως είναι το μυστικό της επιτυχίας και της αύξησης των πωλήσεων τους. Ισχύει; Έχει εφαρμογή αυτό σε όλους του κλάδους; Το SEO ή αλλιώς Search Engine Optimization, είναι η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, σύμφωνα με τις οδηγίες των μηχανών αναζήτησης. Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Digital Strategist Δημήτρη Κονταράκη, συζητούν το SEO ως Digital Marketing τεχνική.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:
- Πώς το SEO δένει με τις υπόλοιπες δράσεις μάρκετινγκ μιας επιχείρησης;
- Πότε επιλέγουμε Google ads και πότε SEO;
- Ισχύει ότι οι χρήστες του ίντερνετ αποφεύγουν να κάνουν click σε χορηγούμενες διαφημίσεις;
- Πότε επιλέγουμε social media advertising;
- Τι είναι το SEO;
- Ποια ανάγκη καλύπτει;
- Γιατί το SEO είναι σημαντικό;
- Ποιες είναι οι πιο γνωστές τεχνικές SEO;
- Ποιοι παράγοντες παίζουν ρόλο στο SEO;
- Πόσο αποτελεσματικό είναι το SEO;
- Πόσο χρόνο απαιτεί το SEO; Πόση υπομονή πρέπει να δείξει ο επιχειρηματίας;
- Ποια είναι τα θετικά/αρνητικά του SEO;
- Ποιος πρέπει να εφαρμόζει/υλοποιεί το SEO;
- Γιατί όλοι οι επιχειρηματίες ζητούν SEO;
- Πόσο συχνά πρέπει να ελέγχουμε την στρατηγική SEO;
Παράλληλα ο επιχειρηματίας Πάνος Πατεράκης εξηγεί πως το SEO αύξησε τις πωλήσεις του. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει το checklist για την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αρμοδιότητα ανήκει στο υπουργείο Πολιτισμού, καθώς έχει κηρυχθεί μνημείο
«Αυτή είναι η επιτυχία της φορολογικής μας πολιτικής» ανέφερε χαρακτηριστικά
Όποιο και αν είναι το στιλ σας, το να προσθέσετε την ενσυναίσθηση στις τεχνικές σας, θα σας φέρει μόνο αύξηση πωλήσεων
«Εμείς ψυχραιμία»: Πώς σχολιάζει τις εξελίξεις για το κόμμα που γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις για την εκλογική διαδικασία της Κυριακής
Τι απάντησε στις κατηγορίες περί «πράσινου ΣΥΡΙΖΑ»
Με αφορμή την έκπτωση του ΣΥΡΙΖΑ από την αξιωματική αντιπολίτευση
Από την μικρασιατική καταστροφή και μετά, η Ελλάδα ασκεί την εξωτερική της πολιτική με μάλλον φοβικό τρόπο
Τι περιλαμβάνουν οι επενδύσεις άνω των 5 δισ. ευρώ
Πώς σχολιάζει το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι πια Αξιωματική Αντιπολίτευση
Τι παραμένει αμετάβλητο
«Με το ζόρι παντρειά δε γίνεται» δηλώνει ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος
Η πρώτη αντίδραση μετά την παραίτηση Τζάκρη - Πούλου
Το ΠΑΣΟΚ γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»
«Είναι μία οδυνηρή απόφαση για εμένα», είπε η βουλεύτρια
Το Σάββατο ανακοινώνεται η ιδρυτική διακήρυξη
Τα βασικά σημεία των δηλώσεων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.