Podcast The CSR experts - WinWin | Κορίνα Αντωνιάδου (Flax)
The CSR experts: Η Ισμήνη Δροσοφορίδη και η Νατάσα Λιαπάκη της WinWin αποκωδικοποιούν την εταιρική κοινωνική ευθύνη του σήμερα. Μαζί τους η Κορίνα Αντωνιάδου, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ της Flax (Επ.3)
Η Ισμήνη Δροσοφορίδη και η Νατάσα Λιαπάκη της WinWin συζητούν με ειδικούς της επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής προσφοράς όλα τα μυστικά του σύγχρονου CSR.
Γιατί το να είσαι ενημερωμένος καταναλωτής έχει μεγαλύτερη αξία από ποτέ; Μπορούν οι επιχειρήσεις να παίρνουν θέση στα τρέχοντα κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα; Μπορεί το CSR των εταιρειών να έχει πραγματικό impact; Πώς θα κάνουν οι κοινωνικοί φορείς πιο δυνατό το μήνυμά τους; Με ποιους τρόπους ο διάλογος των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές μπορεί να γινει πιο ουσιαστικός και ωφέλιμος;
Αυτά και άλλα πολλά συζητάει η ομάδα της WinWin με insiders της κοινωνικής προσφοράς και της επιχειρηματικότητας.
The CSR experts - WinWin | Κορίνα Αντωνιάδου, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ της Flax
Στο 3ο επεισόδιο του podcast The CSR Experts αναζητάμε και συζητάμε την αυθεντικότητα στην εταιρική κοινωνική ευθύνη μαζί με την Κορίνα Αντωνιάδου, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ της Flax. Μια εταιρεία με το σεβασμό του περιβάλλοντος στο DNA της, η οποία μάλιστα συνεργάζεται με τον περιβαλλοντικό οργανισμό All For Blue.
Πώς η εταιρική κοινωνική ευθύνη εκφράζεται και υλοποιείται σε μια μικρή ελληνική επιχείρηση; Πώς βρίσκεις το purpose σου ως εταιρεία; Πόσο σημαντικό είναι η κοινωνική δράση μιας εταιρείας να είναι συνυφασμένη με το σκοπό δημιουργίας της; Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ερωτήσεις στις οποίες επιχειρούμε να δώσουμε απαντήσεις...
Ποια είναι η Win Win
Η WinWin βοηθά τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν το κοινωνικό τους προφίλ προτείνοντας στρατηγική και ενέργειες CSR που αναβαθμίζουν την εταιρική επικοινωνία τούς ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση επειγόντων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων, βάσει των 17 βιώσιμων στόχων του ΟΗΕ.
Ισμήνη Δροσοφορίδη, Co - founder
Ψυχολόγος με εργασιακή εμπειρία στο marketing,είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας των πολιτών, όπως το Ίδρυμα Μποδοσάκη, και οι Global Shapers απο το 2015. Η Ισμήνη είναι ένας visionary doer και πιστεύει ακράδαντα πως η κοινωνική επιχειρηματικότητα μπορεί να γεφυρώσει το χάσμα που υπάρχει μεταξύ εταιρικής επικοινωνίας και κοινωνικών αναγκών.
Νατάσα Λιαπάκη, Co - founder
Δημοσιογράφος με επιχειρηματικές ανησυχίες και ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το ηθικό επιχειρείν ή αλλιώς τη φιλοσοφία "doing well by doing good". H Νατάσα έχει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή, τη δημιουργία περιεχομένου, τη στρατηγική επικοινωνίας και τη διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και ηλεκτρονικά μέσα.