Πολιτικη & Οικονομια

Marketing in Practice: Οι κρίσεις ως επιχειρηματική ευκαιρία

Το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice and more με θέμα τις κρίσεις στην επαγγελματική μας καθημερινότητα και την επιχειρηματική ευκαιρία

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Οι κρίσεις ως επιχειρηματική ευκαιρία: Θέμης Σαρανταένας και Έττυ Βαρούχ

Οι κρίσεις ως επιχειρηματική ευκαιρία: Θέμης Σαρανταένας και Έττυ Βαρούχ συζητούν στην τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice and more.

Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Στη μοναδική τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα «Marketing in Practice», τα επεισόδια της οποίας μπορείτε να παρακολουθείτε και κάθε Παρασκευή στο athensvoice.gr, παρουσιάζει επιχειρηματικές έννοιες, παραδείγματα και προτάσεις ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.

Οι κρίσεις κάθε είδους επηρεάζουν αναμφίβολα την επαγγελματική μας καθημερινότητα και δημιουργούν αναρίθμητα προβλήματα. Οι millennials – στα πιο παραγωγικά τους χρόνια – βίωσαν μια ισχυρή οικονομική κρίση, μια πανδημία, και τώρα ζουν έναν πόλεμο πολύ στη Χώρα μας και ποιος γνωρίζει τι ακόμα θα ζήσουμε στο μέλλον. Μια γενιά που έμαθε να ζει σε καταστάσεις κρίσεις αλλά να προσπαθεί, να ελίσσεται και να δημιουργεί.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την Σύμβουλο ψυχικής υγείας – Ψυχοθεραπεύτρια Έττυ Βαρούχ, συζητούν για το πώς οι κρίσεις (κάθε είδους) μπορούν να αποτελέσουν μια επιχειρηματική ευκαιρία!

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:

  • Τι ορίζουμε ως κρίση στην ζωή ενός ανθρώπου;
  • Πώς περιγράφεται η ψυχική κατάσταση ενός ατόμου σε κατάσταση κρίσης;
  • Πώς μπορούμε να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματα μας με επιτυχία;
  • Πώς μπορεί να εμποδιστεί η αποτελεσματικότητά μας στην επαγγελματική μας ζωή;
  • Πώς πρέπει να λαμβάνουμε επιχειρηματικές αποφάσεις σε περίοδο κρίσης;
  • Πώς επηρεάζονται οι επαγγελματικές μας σχέσεις σε καταστάσεις κρίσης;
  • Με ποιον τρόπο  μπορούμε να κρατάμε τις ισορροπίες με τους γύρω μας;
  • Με ποια τεχνική μπορούμε αποφύγουμε τα εμπόδια που προκαλεί μια κατάσταση κρίσης;
  • Κάθε κρίση συνήθως οδηγεί σε αλλαγές. Πόσο δύσκολο είναι να δεχτούμε την αλλαγή; Πως πρέπει να την αντιμετωπίζουμε;
  • Για ποιους λόγους μια κρίση μπορεί να θεωρηθεί ευκαιρία;

Παράλληλα ο Digital Strategist Δημήτρης Κονταράκης μιλάει για την αντιμετώπιση των επιχειρηματικών κρίσεων στην πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τις καταναλωτικές γενιές και της σχέση τους με την επιχειρηματικότητα και το μάρκετινγκ.

Marketing in Practice SBC TV S07 Ε163 Οι κρίσεις ως επιχειρηματική ευκαιρία

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μανούσος Μανουσάκης
Η Λίνα Μενδώνη για τον θάνατο του Μανούσου Μανουσάκη: Υπήρξε ακάματος εργάτης της μικρής και της μεγάλης οθόνης

«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.