Podcast The CSR experts - WinWin | 17 Βιώσιμοι Στόχοι με την Γκαμπριέλα Τελεκφάλβι (Kinitro Org)
The CSR experts: Η Ισμήνη Δροσοφορίδη και η Νατάσα Λιαπάκη της WinWin αποκωδικοποιούν την εταιρική κοινωνική ευθύνη του σήμερα. Μαζί τους σε αυτό το επεισόδιο η Γκαμπριέλα Τελεκφάλβι, founder Kinitro Org (Επ.1)
Η Ισμήνη Δροσοφορίδη και η Νατάσα Λιαπάκη της WinWin συζητούν με ειδικούς της επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής προσφοράς όλα τα μυστικά του σύγχρονου CSR.
Γιατί το να είσαι ενημερωμένος καταναλωτής έχει μεγαλύτερη αξία από ποτέ; Μπορούν οι επιχειρήσεις να παίρνουν θέση στα τρέχοντα κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα; Μπορεί το CSR των εταιρειών να έχει πραγματικό impact; Πώς θα κάνουν οι κοινωνικοί φορείς πιο δυνατό το μήνυμά τους; Με ποιους τρόπους ο διάλογος των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές μπορεί να γινει πιο ουσιαστικός και ωφέλιμος;
Αυτά και άλλα πολλά συζητάει η ομάδα της WinWin με insiders της κοινωνικής προσφοράς και της επιχειρηματικότητας.
The CSR experts - WinWin | Γκαμπριέλα Τελεκφάλβι, founder Kinitro Org
Στο πρώτο επεισόδιο, η Γκαμπριέλα Τελεκφάλβι μας εισάγει στον κόσμο της εταιρικής εκπαίδευσης αναλύοντας τι είναι τέλος πάντων αυτοί οι 17 Βιώσιμοι Στόχοι που ακούμε συνέχεια και γιατί είναι καλό να τους ξέρεις.
Ποια είναι η Win Win
Η WinWin βοηθά τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν το κοινωνικό τους προφίλ προτείνοντας στρατηγική και ενέργειες CSR που αναβαθμίζουν την εταιρική επικοινωνία τούς ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση επειγόντων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων, βάσει των 17 βιώσιμων στόχων του ΟΗΕ.
Ισμήνη Δροσοφορίδη, Co - founder
Ψυχολόγος με εργασιακή εμπειρία στο marketing,είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας των πολιτών, όπως το Ίδρυμα Μποδοσάκη, και οι Global Shapers απο το 2015. Η Ισμήνη είναι ένας visionary doer και πιστεύει ακράδαντα πως η κοινωνική επιχειρηματικότητα μπορεί να γεφυρώσει το χάσμα που υπάρχει μεταξύ εταιρικής επικοινωνίας και κοινωνικών αναγκών.
Νατάσα Λιαπάκη, Co - founder
Δημοσιογράφος με επιχειρηματικές ανησυχίες και ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το ηθικό επιχειρείν ή αλλιώς τη φιλοσοφία "doing well by doing good". H Νατάσα έχει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή, τη δημιουργία περιεχομένου, τη στρατηγική επικοινωνίας και τη διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και ηλεκτρονικά μέσα.