Podcast: Η στρατηγική συνεργασία της Εθνικής Τράπεζας με το eBay
Ο Παντελής Μαραβέας, Βοηθός Γενικός Διευθυντής πελατειακών ομάδων λιανικής τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας, εξηγεί πώς η Τράπεζα οδηγήθηκε στη συνεργασία με τον κολοσσό eBay.
Με ποιους τρόπους μπορεί η Εθνική Τράπεζα να στηρίξει την εξωστρέφεια και την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων; Υλοποιεί μια στρατηγική συνεργασία με το ebay και καινοτομεί εξασφαλίζοντας μια σειρά από προνόμια και κατάλληλα εργαλεία ώστε οι ελληνικές επιχειρήσεις να αποκτήσουν πρόσβαση στην παγκόσμια αγορά.
Μία από τις πιο ευεργετικές συνέπειες της σχεδόν 10χρονης οικονομικής κρίσης ήταν η επιστροφή των ελληνικών επιχειρήσεων στην εξωστρέφεια, δηλαδή στις εξαγωγές. Η χώρα μας από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά εισήγαγε μονίμως περισσότερα προϊόντα απ' ό,τι εξήγαγε και αυτό ήταν ένα τεράστιο πρόβλημα για την ελληνική αλλά και για οποιαδήποτε οικονομία. Για πρώτη φορά μετά το 1948, οπότε άρχισε η καταγραφή των στοιχείων, το 2013 το ισοζύγιο των τρεχουσών συναλλαγών κατέγραψε πλεόνασμα, και μάλιστα πλεόνασμα ύψους 1,2 δισ. ευρώ ή 0,7% του ΑΕΠ. Οι περισσότεροι οικονομολόγοι συμφωνούν ότι το 2013 ήταν η πρώτη φορά που η οικονομία του σύγχρονου ελληνικού κράτους κατέγραψε περισσότερες εξαγωγές απ' ό,τι εισαγωγές.
Η συγκυρία αυτή βοήθησε ώστε να αναλάβει δράση και ο βασικός αρωγός της επιχειρηματικότητας, οι τράπεζες. Ο τραπεζικός τομέας, απαλλαγμένος από το άγχος της επιβίωσης και των ανακεφαλαιοποιήσεων, αναζήτησε τρόπους ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ακολουθήσουν την τάση της εποχής, δηλαδή τη στροφή στις εξαγωγές.
Η ιστορικότερη τράπεζα της χώρας, η Εθνική, που παραδοσιακά στηρίζει την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων, κινήθηκε άμεσα προς την κατεύθυνση αυτή, με μία νέα υπηρεσία σε συνεργασία με τον κολοσσό eBay.
Ο Βοηθός Γενικός Διευθυντής πελατειακών ομάδων λιανικής τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας, κος Παντελής Μαραβέας, εξηγεί πώς η Τράπεζα οδηγήθηκε σε μία τέτοια απόφαση.
Ένα podcast με την υποστήριξη της Εθνικής Τράπεζας